Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie mieliście auto przed Megii :) ?


ecolog

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka komarów, dwie motorynki, wsk, jawa 175, mz 251.

A odkąd zrobiłem prawo jazdy (1999):

126p '89 żółta rakieta, około 30KM

126 bis '91 za 100zł, awaryjny jak cholera

Ibiza A '92 1,5 100KM, pogromca okolicznych golfów

MB W123 '77 2,4d, pojechał na wszystkim i miał z milion przebiegu

BMW e28 '87 m20b20 shadow line, ze szperą i podtlenkiem lpg, sprzedane z przebiegiem 345kkm

Corolla e11 G6 '97 - żonowóz, totalnie bezawaryjne auto, 50kkm i wymieniłem tarcze hamulcowe....

Vectra B '98 DTL twardy wół roboczy, do dziś w rodzinie

Impreza '94, do zabawy i na zimę <ok> ciągle w użytku

307 HDi '03, to była wtopa, sprzedany po 5 miesiącach z czego 2 stał w warsztacie :evil:

Megane '03 jak w profilu, nowy żonowóz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po kolei:

 

- Polonez 1,6 GLE +gaz <ok> Kupiony z pewnej ręki jako 3 latek i z ulgą sprzedany jako 6 latek

- Fiat UNO 1,0 Fire. Kupiony jako nówka, padł dokładnie po roku ofiarą jakiegoś pier...nego złodzieja

- Fiat Siena 1,2 EL. Też Nówka - sprzedana teściowi jako 4 latek

- Citroen Xsara II 1,6 16V. Kupiony jako 4 latek i nadal w rodzinie - jeździ żona

- no i teraz Meg III GT 1,9 dci :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dorzucę swoją krótką historię bo prawko mam dopiero 1,5roku. <ok>

 

1. Suzuki Swift 1.6 sedan - mała wiertarka bo ten silnik w aucie o masie 850kg daje naprawdę niezłe emocje jak sie go kręci bo nie ma wygłuszenia. :lol: Autem zrobiłem 30kkm i padł jedynie kabel od cewki. Nie sprzedałem i mam go jako drugie autko.

 

2. Renault Megane II 1.9dCi - Zrobione 4kkm i wymieniony termostat + sparciała ( 7 letnia :shock: ) guma łącząca chłodnice z termostatem. Megi mam dopiero miesiąc, więc się jeszcze docieramy. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Fiat 125p.

2. Daihatsu Charade

3. Opel Ascona 1.6 diesel

4. Fiat 126p.

5. Opel Ascona GT Sport

6. Opel Kadett

7. Nissan Sunny Coupe 1.6

8. Nissan Sunny Coupe 1.8 GTi

9. Opel Astra F

10.Renault Megane II GT <ok>

 

trochę tego było już :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem:

1. ford fiesta - pierwsze rajdy po łąkach w wieku 16 lat - czułem się jak bym dosiadał WRC podczas skoków na hopkach

2. Fiat 126el - też jeszcze po drogach niepublicznych <ok>

3. Citroen ZX 1,4 - piękne autko - zrobione prawko i szlifowanie swoich umiejętności na tym sprzęcie

4. Citroen Xsara 1,6 - fajniutka, troszkę żal było sprzedawać ale w planach była meg

A między czasie jazdy: Opel corsa '93, opel astra I i II, opel vectra, renault espace, opel corsa II, Fiat cinqecento, Seat cordoba, mercedes sprinter, mercedes atego, MAN 12 - 240 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. R 19 chamade, 1994r, 1.8 8V 92KM Limited z beżową tapicerką i deską rozdzielczą - kupiona od turasa w berlinie gdzie pojechałem w ciemno pociągiem z 300 euro w kieszeni :-) jeździłem nią 1,5 roku, zrobiłem 50kkm i nic się nie działo. Sprzedałem kumplowi do krakowa i śmiga nią do dzisiaj :-)

2. Focus I, 2000r., 1.8 16V Trend - salonowy, odziedziczony od rodziców - skarbonka bez dna... dwie skrzynie biegów padły, wszechobecna rdza i moja ogromna niechęć do fordów :-)

3. Meg II ph I, 2003r., 1.9 dCi 120KM, Luxe Dynamique - cudne autko, dynamiczne, humorzaste ale jednocześnie wdzięczne. Śmigałem nią ponad rok czasu aż trafiła się okazja kupna za śmieszne pieniądze tego:

4. Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 150KM, 2005r. - fotele, prowadzenie, wrażenia z jazdy, dusza i charakter - nic więcej pisać nie trzeba <ok> no ale trafił się klient który mi po roku i 40kkm zapłacił tyle ile ja za nią płaciłem rok wcześniej... dwa razy się nie zastanawiałem no i mam obecną Meg CC :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!