Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o wstepna opinie


zbebus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

jestem tu nowym użytkownikiem,

wybór przy zmianie samochodu padł na megane II kombi, 2004 - 2005 rocznik, diesel

mam narazie 3 sztuki na oku i moze ktos z forum rzuciłby okiem czy warto jechac i obejrzec?

 

1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7409733

1,9 DCI , i silnik nie czyszczony, salon polska

 

2. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7463763

tutaj troszke mnie martwi brak plastikowej osłony na akumulatorze i wyczyszczony świecący silnik

 

3.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3236584

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja bym powiedział, że jest zdrowo upieprzony, a nie niemyty; liście też świadczą o tym, że własciciel nie podchodził drobiazgowo do kosmetyki autka, więc można mieć wątpliwości jak/czy o nie dbał. Nawet kurek płynu do spryskiwaczy - teoretycznie najczęściej uzupełnianego jest usyfiony :P

Zaletą jest jednak silnik, zdaje się 6.cio biegowa skrzynia i wyposażenie.

 

2. Osłoną aku sie nie przejmuj, a o czystości silnika nic nie wiesz - pokrywa jest wypucowana do zdjęcia, ale reszta - na tyle na ile widać - mniej. Jeśli oglądałbyś go to zdejmij tą pokrywę - jest na trzy wciski, łatwo wchodzi i wychodzi, przy odrobinie szczęścia nawet się nie ubrudzisz. :-P

Większa "wada" (wg mnie) to 5.cio biegowa skrzynia.

 

3. Tu nic nie widać tak naprawdę, bardzo profesjonalnie popsute zdjęcia. Skrzynia nowszego typu i podstawowe wyposażenie - tyle wiadomo na moje. Cena dziwnie niska.

 

Ja bym się interesował w następującej kolejności:

"1" - za silnik i wyposażenie, ale trzeba b. dokładnie skontrolować stan, kanał przed zakupem w dobrym serwisie to absolutna konieczność.

"2" - za stan

"3" - bez opinii

 

"2" i "3" wg mnie mają odrobinę za słabe silniki do kombiaka, wymijanie trzeba będzie dobrze planować :P

 

Tyle mojej laickiej opinii <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki:)

mam tylko pytanie

do punktu 1. jak przebieg, mysle ze w miare, ale jak z turbiną? pewnie jak ktoś jeżdził w takim stanie będzie, serwis skontroluje czy brak z niej wycieków? no i jest to rok 2003, czy nie bylo duzych problemow z systemem HANDS FREE ( kolega w lagunie 2003 rok troszke sie z tym namęczył w serwisie, jak nie mogl otworzyc lub odpalić samochodu)

 

 

 

do punktu 2. co moze byc powodem braku pokrywki? zauwazylem w ogloszeniach ze czesc meganek posiada pokrywkę akumulatora :P a część jej nie ma, silnik słaby, ale rocznik 2005 <piwko>

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbebus, rocznik jezt mniej istotny. Moim zdaniem ważniejszy jest tu motor, a 1,9 daje lepsze wrażenia. Co do tego zgadzam się z pecado. Jeżeli w serwisie sprawdzisz i bedzie ok to przebiegiem bym też się nie martwił. Bardziej bym się zatanawiał gdyby miał 80kkm :-/ . Moja tez ma 150kkm i odpukać turbina kręci aż miło. Dla tych motorków taki wynik to nic nadzwyczajnego( popatrz na forum). Poza tym wyposażenie i skrzynia na + dla nr1. Większych problemów z HF nie zanotowałem, a wygoda jaka :-P . Tylko kolor wnętrza mi się nie podoba, ale to kwestia gustu a częściej kasy.

pozdro.p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanko

co myslicie o firmie

RENAULT RETAIL GROUP WARSZAWA SP.Z O.O.

UL.WROCłAWSKA 2

WARSZAWA

 

maja duzo fajnych MEGANE, niektore juz sprzedane i udzielaja 12 miesięcznej gwarancji

czy moze miał ktoś z nimi styczność?

ponizej link do jedej meganki:)

 

http://www.renault.pl/vo/search/vo/Detail....amp;mode=NORMAL

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają autka poflotowe, ale zdarzają sie im również auta z wypozyczalni. Generalnie wejdź na stronę www.kiljanczyk.pl i tam znajdziesz opcję używane i wszystkie dostęne w sieci REA Group. Sporo stoi w Al. Jerozolimskich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej hej

dzieki wielkie <piwko>

mają kilka fajnych meganek, ale znalazłem 2 sztuki bez radia....... byly takie z zaślepką?

 

widze ze daja na autka gwarancje,:P czyli musza byc autka w porządeczku:) raczej,

i przebiegi ponizej 100.000 km

tylko czemu sa sprzedawane jak sa prawie nowki?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7409733

1,9 DCI , i silnik nie czyszczony, salon polska

 

Oglądałem to autko na żywo :P Jest mocno podejrzane - liczne odpryski, nie spasowania blach a do tego w środku ślady eksploatacji wydają być się nadmierne w stosunku do stanu licznika :roll: Na zdjęciach wygląda cacy ale w realu jest inaczej <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają autka poflotowe, ale zdarzają sie im również auta z wypozyczalni. Generalnie wejdź na stronę www.kiljanczyk.pl i tam znajdziesz opcję używane i wszystkie dostęne w sieci REA Group. Sporo stoi w Al. Jerozolimskich

 

jeszcze pytanko do uzywek renault z tej stronki,

czy może ktoś miał doczynienia z tą firmą?

czy naprawde te samochodziki są zadbane i godne uwagi?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedne są warte kupna, drugie nie są - jak to z autami używanymi przez różnych użytkowników. Ktokolwiek miał do czynienia z autami flotowymi w firmie - dobrze o tym wie, że od niektórych użytkowników warto kupić auto, a od niektórych raczej nie. W przypadku aut z silnikiem diesla nabiera to szczególnego znaczenia, jak kto się z poszczególnym modelem obchodził. Pytanie dot. Strykowa .. - to auto jest tez na 99 % flotowe. Więc ten sam dylemat. Ich plusy - serwis w ASO i pełna historia. Minusy - często wielu użytkowników "nie zbyt" dbających o te auta, itd. itd ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbebus ja takie kupiłem. Auto miało około 20 kkm, przejechane w 6 miesięcy, kolejne 6 przestało w RP. Co się sypie - jak to w Renault. lista napraw jest na stronie formatu A4.

Generalnie samie pierdoły i jak to mówi moją rodzina wynikaja z upierdliwości klienta. Z poważnych rzeczy to padło koło masowe na sprzęgle - wymienione na gwarancji bez pyskowania. Reszta nic co by unieruchamiała auto.

Auto było bezwypadkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!