Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o wstepna opinie


zbebus

Rekomendowane odpowiedzi

witam

znalazlem w lodzi 1,9 DCI,

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7567222

tylko nap pierwszy rzut oka chyba maska jest źle spasowana, bo na jej dolnym brzegu jest duża szpara,

no i ten przebieg...... jakby troszke:) za maly:)

jutro postaram się tam podjechać i obejrzeć to autko, zobaczymy co to.

 

pozdraiwam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ta cenę mogę się założyć o skrzynkę piwa - że auta po co najmniej stłuczce z innymi ewentualnie kwiatami (cena odpowiednia dla Megany 1,5 dci z najsłabszym wersją 80 KM i wersji wyposażenia authentique, a nie jak tu 1,9 dynamique). Sam szukałem auta w tym roczniku i po kilku próbach z taki "okazjami" dałem sobie spokój - szkoda czasu. Słowo "bezwypadkowe" w komisach jest używane na dzień dobry, takie zapraszamy. W ich ogłoszeniach stosowany jest niejako wzór do ogłoszenia - gdzie zmienia się co najwyżej markę wozu i inne bzdury. Znam to jak pisałem mocno z autopsji. Prawdę mówiąc jeśli serwisy ASO, gdzie sprzedawane są m.in. auta od dawnych właścicieli aut z Polski, poleasingowe itp. są jeszcze warte polecenia tak wszystkie komisy omijałbym z daleka. Wielka ściema. Ważne tylko by wypchnąć auto i zainkasować 2-3 tysiaczki przy tego typu aucie od właściciela.

 

[ Dodano: 2009-04-01, 10:09 ]

Dla potwierdzenia w/w teorii szablonu ogłoszenia - auto z w/w ogłoszenia nie ma żadnych ksenonów (jakby nawet miały to zdezrak musi mieć sprzyskiwacze - co jest nierozerwalnie związane z kseonaonami, więc albo ściema, albo zwypadkowe be auto jednak.

 

[ Dodano: 2009-04-01, 10:13 ]

Pierwsze co proponuje - to sprawdzenie grubości lakieru- jeśli już oglądać. Na zdjęciach nic się nie zobaczy tak naprawdę.

 

[ Dodano: 2009-04-01, 10:21 ]

A i jeszcze jedna rzecz - w wersji dynamique relingi są w kolorze chromu (a tu to się nie zgadza), no i przedni zderzak ma inny odcień-czarny plastik niż tylny szary (chyba, że zdjęcie przekłamuje). W wersji dynamique - plastik ten jest szary (tak jak z tyłu) , a nie czarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej hej

dzieki, za opinie, ale nie zwróciłem uwagi na ten zderzak:) ale człowiek uczy się cały czas:)

cena właśnie jest troszeczkę za niska, dzwoniłem dziś do pana idzie w uparte ze bezwypadkowy:), więc chyba sobie odpuszcze,

poszukiwania trwają dalej <piwko>

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka jest definicja bitego auta.?

Pewne jest, że przód albo tył był wymieniony. Ale czy to jest wersja dynamique - z manualną klimą?

Ja mam wymienioną listwę bo mi ją zniszczyli na myjce.

Jeśli masz miernik i niedaleko to w ramach wycieczki ja bym podjechał obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi o uczciwość sprzedawcy. jeśli ktoś twierdzi, że auto jest bezwypadkowe "1000 %" to juz to jest smieszne samo w sobie. Nie twierdzę, ze lekkie obtarcie dyskwalifikuje auto - ale dla jasnosci chce o tym wiedzieć, że np bok byl malowany, czyli chcę wiedzieć za co płacę. A tu dodatkowo mamy potencjalnie partactwo w wykonaniu (czyt. tniemy koszty) jesli ktos zaklada zderzak od wersji niższej - bo akurat taki był pod ręką. No i te relingi - ściema. Czarne relingi są w najniższej wersji. Tego nie zmienia się zaś tak ot.

Jesli chodzi o wersje Dynamique - wersja manualna klimy - jest opcją także w dynamique. Seryjnie automatyczna jest dopiero w Privilage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nap pierwszy rzut oka chyba maska jest źle spasowana, bo na jej dolnym brzegu jest duża szpara

 

Zbebus ( nie wiem czy o to Ci chodzi ), ale maska, może być źle spasowana winą tego są "bałwanki pod maską" jeden może być wyżej a drugi niżej, więc jak trafisz na dobry samochód to na to nie patrz.. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ... wszyscy krzyczą o spasowaniu..moje auto nie było robione blacharsko a prawie każdy róg zderzak nie jest idealnie spasowany z pozostałą częścią nadwozia i to go dyskwalifikuje do tzn. dobrego i sprawdzonego egzemplarza?

Jak nie sprawdzisz czujnikiem grubości lakieru to nic nie będzie wiedział...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i te relingi - ściema. Czarne relingi są w najniższej wersji.
To dlaczego w mojej reni Lux Priv są czarne? Ktoś ukradł i kotś inny je wymienił, czy miała np. dachowanie i znowu ktoś je wymienił na czarne? :roll:

Pytam tak z ciekawości.

Jak czytam te posty dotyczące oceny aut, to czasem mam wrażenie, że sie czepiacie, że szukacie dziury w całym, że to jakaś teoria spisku. Każdemu trzeba coś znaleźć i udowodnić.... Spora grupa userów chce po prostu zaistnieć na forum.

 

Przepraszam za mały OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz bez sarkazmu: Tu mamy faze 2 Megi II. W fazie 1 nie było malowanych lub chromowych relingów z tego co mi wiadomo. Masz faze 1 Megane II wg Twojego opisu - w fazie drugiej nastąpiła zmiana oznaczenia i wyposazenia - nie było już opcji jak w fazie 1 wersji wystroju i wyposazenia, jak np. Lux Priv. Inne było wyposażenie. To a propo zaistniania na forum.

Nie mieszajmy wiec spostrzegawczości z wodolejstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mareks 1234, bez sarkazmu, popatrz, poczytaj posty dotyczące porad typu/warto, czy nie, ten, czy tamten. Przeciez czasem mamy do czynienia z medium, które jest w stanie po zdjęciu określić i wydumać całą historię auta. To jest śmieszne...Podaj mi powód, dla którego wymienia się relingi dachowe? ale to juz prawdziwy OT i zieloni nas pogonią. Proponuje przenieść dyskusje na grunt najbliższego spotu w Łodzi lub okolicach.

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tu sie reling pogial lekko :P

 

http://cqc.pl/yvi825

 

no i tu <piwko>

 

http://cqc.pl/35ijgm

 

pawelp2008 Zgadzam sie z Twoja teoria medium, czesc opinii oczywiscie odbieram podobnie, jako czytajacy podchodze do nich krytycznie i wolalbym je sprawdzic chocby nadgorliwie niz kupic auto i dowiadywac sie potem takich ciekawotsek jadac z dumą do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mareks 1234, mam wrażenie, ze wiesz o co mi chodzi. Moje pytanie było nieco tendencyjne :P , jasne, że wiem o takich cudach. Problem polega na tym, że jak już (bo sie tak uczepiłem) relingi dachowe są wymienione...to nikt ich nie ukradł, ani nie zardzewiały.... ;-) więc...

do zobaczenia na spocie <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mareks 1234 to drugie to rzeczywiście problematyczne, ale to drugie...dobry majcher przywróci mu wygląd i za niedużą kaskę będzie za miesiąc na allegro.pl ;-)

 

Ja rozmawiałem z jednym majchrem i opowiadał, ze jak auto jest robione dla cierpliwego klienta to się szuka np. wszystkich takich samych szyb, drzwi np. kupuje sie używane w oryginalnym kolorze. Trwa to chwilę ale tester nie pokaże zmian.

taka megi z pełnym pakietem osłon silnika puls oryginalnie malowana maska z allegro i niewidać, że jest po dzwonie przodem. Błotniki mogą być dowolne. Na plastiku nie zmierzysz grubości lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej hej

wracam po krotkiej przerwie i mam pytanko odnośnie meganki spietej z gazem?

mam tu jedną ofertę

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8052647

 

i chcialem zapytac jak ten silniczek, 1,6 benzynka znosi gaz,

czy warto meczyć z gazem? bo teraz jeżdże z gazem i nie narzekam,

 

a i w firmie Jaszpol w łodzi pojawila sie Meganeczka

http://www.jaszpol.com.pl/

trzeba wybrac z menu samochody uzywane

mały przebieg, serwisowana, tylko ze benzyna, ale jak naczytam się ogłoszeń o tych idealnych z niemiec <piwko> to mi się słabo robi, to nawet jestem w stanie zrezygnawoac z diesla na rzecz benzynki:)

 

aha czy ktos ma może jakieś doświadczenia w kupowaniu używek w Jaszpolu?

 

 

pozdrowionka

serdeczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!