Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pilna prośba o ocenę !!!


roy_z71

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wrocilem z ogladania tego autka:

http://allegro.pl/show_item.php?item=603877708

 

Prosiłbym o ocenę i wszytskie sugestie dotyczące tego modelu.

Ogólnie autko mi sie podobalo w dobrym stanie na zewnątrz jak i wewnątrz.

 

W chwili obecnej nasuwają mi sie takie pytania:

 

Czy błotnik nad przednim nadkolem jest wykonany z jakiegoś tworzywa ala plastik? bo napewno aluminium to nie było...

Drugie pytanie jest takie: czy można zmienić język wyświetlany na komputezrze? pewnie tak ale gdzie jak itd?

W czwartek jeszcze zamierzam podjechac na stację diagnostyczną aby go do kompa podpieli i ogolnie rzucili okiem.

 

Ale tak po samych zdjęciach, coś się Wam drodzy forumowicze rzuca w oczy? o Co jescze warto zapytać i na co zwrócić uwagę?

 

[ Dodano: 2009-04-07, 21:58 ]

A i jeszcze jedno co zwróciło moją uwagę. Autko ma seryjne radio, ale .... kasetowe <piwko> dziwne to chyba nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy błotnik nad przednim nadkolem jest wykonany z jakiegoś tworzywa ala plastik?
tak to tworzywo sztuczne, i tak powinno być
czy można zmienić język wyświetlany na komputezrze? pewnie tak ale gdzie jak itd?
-można w ASO, ale nie na polski o ile się nie mylę ;niemiecki, angielski i francuski..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po stanie wewnątrz wygląda nieżle nie wydaje mi sie ze ma ponad 100k, pozatym kilkanascie km od niego otworzyli nową stację przeglądową i chcę na nią jescze podjechać. Samochód sprzedaje 60 kilko letni facet któremu sprowadził ten samochód z niemiec syn. Rozrząd caly nie byl robiony tylko łozysko w rozrządzie. Jak jescze mozna sprawdzic przebieg? kierownica, łądna, siedzenia nie wybite. Ale to radio kasetowe jakieś dziwne, pierwszy raz się spotkałem nie z cd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do radia kasetowego to była taka opcja, tyle że o ile dobrze pamiętam (a mogę się mylić) takie radio kasetowe było w komplecie ze zmieniarką na 6 płyt, która powinna być włożona pod radiem (tam gdzie jest wnęka).

No i od razu widać, że samochód sprowadzony - ja u siebie nie mam takiego srebrnego plastiku na silniku <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roy_z71, Koniecznie sprawdź przebieg, bo jest mały. Auto ma już drugi lub kolejny komplet opon. No i kto wymienia rozrząd przed sprzedażą przy "małym" przebiegu.

 

Rozrząd trzeba wymienić ze względu na wiek. Instrukcja zaleca, co pięć lat. Opony ja zmieniam jak mają około 4,5mm wysokości, U mnie wypada to na ten sezon, a auto ma 55kkm. Przebieg oryginalny.

Więc sprawdź w ASO jaki był przebieg na ostatnim gwarancyjnym przeglądzie w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie "nie można generalizować". Drugi komplet opon nie znaczy, że przebieg kręcony tak samo jak zmieniony rozrząd. To jest doszukiwanie się się drugiego dna tam gdzie go nie ma.

Ja bym sprawdził przebieg po VIN-ie w ASO, zobaczył czy elementy w zawieszeniu są oryginalne

To co rzeczywiście może budzić wątpliwości to zestawienie - sprowadzony + przebieg.

 

[ Dodano: 2009-04-10, 09:44 ]

Może być też opcja, że fura była na alusach, aluski poszły bokiem, a kupione używane opony letnie i założone na stalówki - dodatkowy zysk około 1000zł. To już warto się pochylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thomaskce - dlatego, że miałeś 1.6, a ja mam 1.4 i plastiku nie mam (podejrzewam, że zaważyły oszczędności w Renault i w najsłabszym silniku, czyli 1.4 w MII i 1.6 w MIII plastiku samochód pozbawiono). Nie to żebym za nim rozpaczał, bo i tak pod maskę zaglądam tylko kiedy płyn spryskiwacza uzupełniam <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda jak Polski golasek... wygląd ok, szkoda że nie ma climatronica, radio to sobie wymienisz na CD... cena OK więc czemu nie... weź ze sobą tylko jakiegoś lakiernika niech oceni czy auto niebyło uszkodzone no i poproś pana czy można podjechać na komendę policji w celu sprawdzenia czy auto nie "szczep" bo mi coś tutaj niepasuje... za uboga wersja jak na auto sprowadzone do kraju !!!

plastik o którym piszecie w mojej megi 2 jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!