Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brutalna Megane!!


nicpon

Rekomendowane odpowiedzi

nowe xenony z przodu

chyba nie myślisz, że takie żarówki coś dają poza tym, że lampę raz dwa uszkodzisz? :roll: bo nie sądzę, ze prawdziwe xenony wsadziłeś

 

Jak to nie dają? Wsadziłem 2 xenonowe żarówki h4, nie sadze zeby mialo sie cos uszkodzic, a efekt jest taki, ze droge widac duzo lepiej IMHO oraz autko wyglada ladniej - z bialo-neibieskim swiatlem z przodu wyglada powazniej 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, że taka pseudo-ksenonowa żarówka ma dużo wyższą temperaturę pracy a to powoduję, że lustro bardzo szybko traci swoje właściwości i poza oślepianiem jadących z przeciwka to sam nic nie będziesz widział - napisz mi za pół roku, rok czy nadal tak wspaniale świecą ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno są pseudo, widocznie nigdy nie widziałeś prawdziwych ksenonów, do których potrzebne są przetwornice bo mają inny system zasilania i żeby ksenon mieć to nie wystarczy tylko samą malutką żaróweczkę zmienić

 

btw. sama żarówka do "prawdziwych" ksenonów to kosztuje z 300-400 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezgodna z przepisami przeróbka z halogenu do ksenonu :!: A gdzie jest automatyczne poziomowanie - gdzie czujniki prześwitu na stabilizatorach ? Gdzie są spryskiwacze reflektorów ? . Te tanie przeróbki do ksenonów tylko oślepiają tych jadących z drugiej strony.

 

Co do wiedzy - obszar wyładowania w palniku ksenonowym ma całkiem inny kształt niż włókno żarówki ksenonowej. Dlatego wsadzenie palnika w reflektor przystosowany do żarówki zawsze będzie powodował inne kształtowanie strumienia światła.

 

A gdzie spryskiwacze ktore mają eliminować brud który rozpraszając wysokotemperaturowe barwowo światło powodowałby oślepianie innych kierowców. Dlaczego ? Bo krótkofalowe światło podowuje najsilniejsze olśnienie wzroku. Zaś co do certyfikatów - nie bajerujmy się: żadna tego typu przeróbka z halogenów na ksenony nie posiada homologacji europejskiej. Średnio kumaty, nieopłacony diagnosta z SKP nie da przeglądu na auto z taką przeróbką.

 

No i na koniec - nie jestem przeciwnikiem konwersji halogenów na ksenony. Mądrze zrobiona konwersja jest OK. Jestem jednak przeciwnikiem herezji, które w efekcie prowadzą do sytuacji gdy wracając w nocy po kilkuset kilometrach trasy do domu i tęskniącej żony trafiam na barana, który wali temperaturą barwy 8000K ksenonów po oczach. Czasami takie "oświecenie" kończy się zaliczeniem czegoś na poboczu... albo kogoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tez widzialem takie zestawy, a potem pajace to zakladaja i swieca po oczach. Zero ukladu samopoziomujacego czy spryskiwaczy reflektorow (ktore sa obowiazkowe przy ksenonach).

 

Jak pisalem, sam mam biale zarowki, ale kupilem je tylko dlatego ze bardziej mi ta barwa swiatla odpowiada, nie meczy tak oczu, poprawa widocznosci jest niezauwazalna (wbrew tem co pisza na opakowaniach - "+40%").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
no dobra ale jak sobie z tym poradzić...

moja połowica nie chce nawet podchodzić do mojej megi

 

Mój Scenic kopie zawsze gdy zimna pora roku jest. Nie jestem ja winien, inne auta mnie nie kopią, obok niego na tym samym parkingu stoi Mercedes i tam ani mru mru.

Ostatnio mnie łupnęło tak, że mi prawie reka do łokcia zdrętwiała, ale jak nastepnego dnia małzonce nówka telefon aż wypadł to kupiłem taki breloczek odgromnik do kluczy no i troche pomaga. Przytykam to do auta zanim ja sie dotknę i juz mogę wsiąść. Co prawda dzisiaj tak zrobiłem ok nie kopnął, wsiadłem, odpaliłem, potem poszedłem maskę otworzyć i znów smyrneło ale juz łagodnie. Tak więc winne auto (marka). Natomiast co do przenoszenia ładunków do ziemi to powinny to realizować opony. Tak tak opony. Teraz analizuję bo jestem w Italii (zima ze śniegiem to mi tu raczej nie grozi) ale w Scenicu mam nowe zimówki a Mercedes jeszcze na szerokich letnich i nie kopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!