Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

BLOS


Shemrock

Rekomendowane odpowiedzi

Jabyś chciał wiedziec katalizator Hamuje gazy wylotowe i to bardzo skutecznie około 5KM po 2 strumienica powoduje ruch wirowy gazów wylotowych kolejne 5KM filtr stożkowy wiesz coć o tym ?? Powietrze wlatuje sobie do układu dolotowego bez wiekszych ograniczen !!! wiecej powietrza silnik daje wiecej paliwa = wiecej mocy !!!

 

na temat magnetyzerów się wypowiadać nie będę bo nie testowałem...

co do kata, stożka itp. nie potwierdzając swojej teorii wykresem z hamowni, czy czymkolwiek, podniecasz się jakbyś z malucha zrobił viper'a, co do wywalenia kata to nie wiem jaki to ma mieć wpływ na wyeliminowanie strzałów na gazie (chyb a wręcz przeciwnie), redukcje spalania (chyba raczej wzrost) itp - bzdura... jak kupiłem swoja megi poprzednik wywalił kata i wstawił kawałek rury (cale szczęście to samo Fi), poza tym tłumik środkowy był nie ten co trzeba - finał? strzały na niskich obrotach i dławienie, wstawiłem kata, oryginalny środkowy i strzały zniknęły i mocy o TWOJE DZIWO nie ubyło a wręcz auto chodzi równo i sprawniej, a wg Twojej teorii powinno ubyć 5km, poza tym nie muszę się martwić przy przeglądzie okresowym...

Kiedyś miałem Nissana Micre 1.0 benz. wywaliłem kata, wstawiłem strumiennice - efekt spalanie wyższe o 15% i zero efektu mocy jedynie fajny pomruk, nie przejąłem się, miałem fiata seicento sporting 1.1 benz +gaz wywaliłem kata, wstawiłem środkowy przelotowy i końcowy znanej firmy Michael tuning system, efekt - zerowy a spalanie wzrosło o 10% i pojawiły się lekkie strzały na gazie.

Po takich doświadczeniach postudiowałem trochę serwisy tuningowe i kilkukrotnie trafiłem na teorie, iż stożki, strumiennice, i wywalane katalizatory dają odczuwalną moc w silnikach powyżej 2l. Teoria potwierdziła się u znajomego w jego Omedze 3.0 bez kata i ze strumiennicą szedł o wiele lżej niż z owymi elementami.

Wniosek ? dla mnie zwykły marketing rodem z Telezakupów Mango. Owszem zgodzę się, że może w przypadku twojej magicznej Megi może przybyło kilka kucy (na moje to max 2-5) ale raczej był to zabieg bardziej dający konie w psychice kierowcy. Ale to tylko moja skromna teoria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ludzie wy ale jesteście zamiast pomagać innym to potraficie być szydercami !!!! Tak reklamuje Blosa !!!! bo jest to najlepszy wynalazek do II GEN jest czasami lepszy niż najtańsze instalacje IV gen składane z najgorszej jakośći elementów !!! Co do Ciebie Sonic może przesadziłem z tymi KM fakt fakte jest o wiele wiecej mocy !!! ale jeśli jesteś szydercą to się osmieszasz porównując silniki 1 litrowe hahahaha to nawet potencjału niema może jeszcze fiata 126p dodasz hahaha Wiec moja historia z LPG !!!! Kupiłem renault megane 1,6 z gazem i tak sobie jeździłem zero osiągów nie ciagnął do przodu przy ostrym butowaniu !!!! Potem zauważyłem ze wąż do filtra odłaczony aby nie dmuchało powietrze podłaczyłem to kaszana sie zaczęła !!! od początku jak luz wcisnąłem to obrotomierz prawie do zera a po tym podłaczeniu węża to szarpało przy 2 i ostrym bucie !!!! Byłem zrezygnowany że kupiłem szmelc auto !!! Więc allegro i te magnetyzery to jest śmieszne naciaganie ludzi ale spróbowałem sam zrobiłem takie opaski ze silnych magnesów neodymowych z dysków twardych koszt =0zł !! Odziwo silnik troszke lepiej pracował kultura i już nie szarpał na 2 i jakieś 0,5L mniej palil wiec coś dało !!! Lecz włacznie samemu zrobić !!! Pomtem kupiłem Blosa jako że laik to pojechałem do gaziarza który dał ciała i pokazał że nie wie co to Blos nie odkrecił ważnej śruby od głównej mieszanki i strzelało itp myślałem że wiara ściemnia z tymi efekatmi wiec przez jeden dzien myślałem że wydałem 360zł w błoto!!! Potem poczytałem i już wszystko jasene wykreciłem śrube na 3 obroty i auto zaraz inne dostało mocy zero ksztuszeń strzało itp i tak jeździłem dużo gazu poświeciłem i jednak 2 obroty śruby spowodowały że auto palio w sumie litr mniej niż poprzednio !!! osiągi lepsze !!! i w ogóle przyjemna jazda !!! potem kat zaczał dzwonić nie miałem kasy na nowego wiec ta strumienica zamiast kata !!! I K... jeżdże autem i wiem jak coś nie tak !!! po tym zabiegu auto się o wiele lepiej wkreca na oborty i zbiera !!! nie wiem ile KM ale wieksze zmiany sie czuje i tak jest !!! na końcu stożek mocy nie dodał może nawet dał troszke mułu na obrotach do 2tyś ale za to powyżej 3tyś widać czuć iż moment obrotowy poszedł do przodu i od 3tyś lepiej idzie !!!! Już wyeliminowałem tego muła. zamknołem stożka w metalowej puszce tak jak to zrobiła firma Green z filtrem Twister że usuneła tą przypadłość f. stożkowych w fazie wolnych obrotów !!! dodatkowo zabudowanie filtra oraz dostarczenie z rur gumowych zimnego powietrza z pod zderzaka dało dużo pożytku !!!! Po tych zabiegach jestem dumny z tego i nikt mi nie powie że to nic nie dało a jeśli są tacy to nie się pojawi u mnie i moge mu to udowodnić iż te moje zmiany nie dały osiągów jak w firmach tunerskich ale dały odczuwalny wzrost wydajności oraz kultury pracy w instalacji 2 Generacji !!!!! Co do sekwencji to wiadomo że jest lepsza od IIgen z blosem tylko dziwi mnie fakt że ludzie pakują drogą sekwencje do silników 8-zaworowych oraz wszystkich z aluminiowymi kolektorami ssącymi !!! Na koniec co do "Lewego" kiedyś cos pisał tylko iż jest moderatorem to usunął to cytuje coś pisał coś gaźniku gazowym Blos że chetnie by go założył zamiast sekwencji i coś dumał że może by to było lepsze nie pamietam wiem że mu dogryzłem metaforą jak można zamienić system wtryskowy na gaźnikowy czyli się cofać->smiech ktoś dodał że gaźnikowy jakieś mogą być lepsze hahahaha to po jaką cholerę są coraz to nowocześniejsze sytemy wtryskowe a już z bezpośrednim wtryskiem ?? bo są lepsze !!!! i gaźników już nie produkują !!! dlatego sekwencja zastąpiła Blosa !!!!! a Ja reklamuje Blosa tym co maja 2gen i mają problemy !!!!

Nie jestem Alfa czy Omegą ale wiem że moje działania się sprawdziły i sprawdzają !!!! SAME KOŻYŚCI mi to przyniosło !!! Pozdrawiam wszystkich madrzęjszych ale w teori a nie z własnego ale to z własnego doświadczenia !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koniec co do "Lewego" kiedyś cos pisał tylko iż jest moderatorem to usunął to cytuje coś pisał coś gaźniku gazowym Blos że chetnie by go założył zamiast sekwencji i coś dumał że może by to było lepsze nie pamietam wiem że mu dogryzłem metaforą jak można zamienić system wtryskowy na gaźnikowy czyli się cofać
Chyba jednak z kimś mnie pomyliłeś. Nie przypominam sobie takowego faktu. No i nigdy nie zmieniłbym IVgen na Blosa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!