Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Carminat Guidage informe


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam prośbe do wszystkich posiadaczy carminat 8200, jeżeli ktoś z was posiada mapę wschodniej europy albo jaką kolwiek inna, która dziala na tej nawigacji prosze o kontakt lub o umieszczenie owych map na serwerze. Z góry dzięki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Więc tak. Mam jednak dwie płyty do NAVI Carminat 5000. Niestety są one obie lekko uszkodzone (lustro się łuszczy z brzegu) i udało mi się zgrać wszystkie pliki z CD oprócz tych największych.

 

Potrzebne mi pliki:

 

z CD1

kN022EU09p1x04t01 - 616682kb

 

z CD2

kN022EU09p2x04t01 - 568222kb

 

Jeśli je ktoś posiada to proszę o info na priv. Jeśli ktoś potrzebuję resztę plików z tych CD to... priv.

 

Pozdrawiam

Misiael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tacim mój błąd ze ściąganiem map bo mam chyba SH3, na to wskazywałby numer BE7433, numer seryjny 820048442TN3 (wyjąłem Carminata aby sprawdzić).

Jakby ktoś miał obojętnie jaką płytę do SH3 to prosiłbym o kontakt na pw.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tacim,

witam, przeczytałem z zainteresowaniem wątek o nawigacji carminat

ponieważ potrzebuję polską mapę

czy wiesz o pewnej działającej mapie polski, z którego linku skorzystać bo trochę zagmatwanie na forum jest podane

potrzebuję do SH1

 

proszę o odpowiedź

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz sobie narobiłem :/ Włożyłem z emule CD 1 (sprawdzona) do mojego Carminata 5000. coś zaczął mielić. Wyskoczył komunikat po angielsku by nia wyłączać radia, bo się aktualizuje... no i zdechł. Ani radia sie nie da włączyć ani CD... Jedyne na co reaguje to przyjmuje płyty i zaczyna je czytać. po czym przestaje i się wyłącza. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem w ramach oszczędności płytę wsadziłeś na wyłączonym silniki i po 20 minutach jak zawsze się wyłączył czy Co ??? Ale pisali już o tym, że tak bywa . Ja tam zawsze silnik paliłem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tacim, nie chodziło o żadną oszczędność. Ile ma trwać w ogóle taka aktualizacja, bo ja nie chciałem zmieniać języka tylko ustawić zegarek na nowo. To wyglądało tak, że przez ok. 5 minut był komunikat: nie wyłączać radia, trwa aktualizacja. Potem się sam wyłączył. Chwilkę pomielił płytkę i koniec historii... Nie znam się na tym i jeśli ktoś chce się pobawić to zapraszam na Allegro, gdzie wystawiłem Carminata jako uszkodzonego. Udało mi się już kupić innego wraz z płytkami. Za jakieś 2 do 3 dni powinien dojść.

 

Niech to będzie przestroga dla wszystkich :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meszuzel, A nie prosi Ciebie o płytę jak chcesz wejść w ustawienia? Mając Carminata nie masz tych przycisków przy wyświetlaczu więc możesz wejść w ustawienia tylko wkładając płytę. Chyba, że to jest tak, że ją wkładasz raz na początku i potem już zapamiętuje. Tego nie wiem. Niezależnie od tego cholernie trudno dotrzeć do płyt do tej Navi. Aż się boję teraz cokolwiek wkładać do nowej, która mi dziś przyszła kurierem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiael, masz rację po włożeniu płyty zapamiętuje coś i już możesz ustawiać czas normalnie. Natomiast bez włożenia wcześniej płyty nic nie zrobisz.

A to że nie ma płyt to też nie do końca tak. One są tylko ile kosztują. Na stronie Navteq znalazłem płyty do Carminata, ale na Europę wschodnią kosztuje 109 Euro + koszty przesyłki. Pozostaje jeszcze jedno pytanie jakie będzie pokrycie ? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!