Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Global Quality Award


Rafal_B

Rekomendowane odpowiedzi

"Renault Global Quality Award

Dwie firmy z Polski w gronie wyróżnionych.

 

Ponad 90% klientów jest w pełni zadowolonych z obsługi u najlepszych koncesjonerów Renault. Tym najlepszym Grupa Renault wręczyła nagrody w pierwszym konkursie Renault Global Quality Award. Wśród nagrodzonych znalazły się też dwie firmy polskie: Smektała z Leszna oraz Mador-Gadocha z Jaworza.

 

Celem Grupy Renault jest uplasowanie się wśród 3 najlepszych producentów o najwyższym poziomie usatysfakcjonowania klienta. Do roku 2009 Renault chce podnieść wyniki całej sieci handlowej do poziomu, w którym 80% klientów będzie całkowicie zadowolonych z obsługi. Zaangażowanie sieci w te działania podsumowuje konkurs Renault Global Quality Award. Nagrody przyznawane są salonom i serwisom oferującym najlepszą jakość obsługi sprzedaży oraz serwisu posprzedażnego. Premiowane są również firmy, które poczyniły największe postępy w tej dziedzinie.

 

W tegorocznej, pierwszej edycji konkursu uczestniczyli koncesjonerzy z 26 krajów świata, z 4 kontynentów. Wyniki mierzono w oparciu o 2 kryteria: wskaźnik zadowolenia z procesu sprzedaży (QVN) oraz wskaźnik zadowolenia z obsługi posprzedażnej (QSA). Informacje były zbierane podczas ankiet telefonicznych prowadzonych wśród klientów, a uzyskane wyniki określiły procentowy udział klientów całkowicie zadowolonych z obsługi. Najlepsi spośród nagrodzonych uzyskali bardzo wysokie noty - poziom całkowitego zadowolenia klientów przekroczył 90%.

 

W tym prestiżowym konkursie doceniono dwóch polskich autoryzowanych partnerów Renault. Firma Smektała z Leszna została wyróżniona za najwyższy poziom satysfakcji klientów salonu i serwisu, natomiast firma Mador-Gadocha z Jaworza otrzymała wyróżnienie za największy wzrost satysfakcji klientów salonu i serwisu.

 

Na ten sukces pracowaliśmy kilkanaście lat. O tym, że w procesie sprzedaży i obsługi posprzedażnej najważniejsza jest satysfakcja klienta nie trzeba było nas przekonywać - komentuje zwycięstwo swojej firmy Stanisław Smektała - Od początku naszej współpracy z Renault byliśmy przekonani, że tylko wysoka jakość świadczonych usług może zagwarantować rozwój firmy. To przekonanie udało się zaszczepić Załodze, a stąd droga do sukcesu jest już prosta. Nasze zwycięstwo w konkursie zawdzięczamy nie tylko własnej pracy, ale przede wszystkim Załodze i naszym Klientom wśród których jest coraz liczniejsza grupa klientów lojalnościowych, których rekomendacja sprawia, że pozyskujemy nowych klientów.

 

Kolejny z polskich laureatów, Wiesław Gadocha powiedział : W trosce o maksymalne zadowolenie klienta i umocnienie pozycji na rynku motoryzacyjnym, nasza firma uznaje jakość za fundamentalny element swojej polityki. Jestem przekonany, że w przyszłości to jakość będzie stanowić o sukcesie na rynku i uznaniu klienta. Gwarantem tej jakości jest profesjonalizm pracowników uzyskany poprzez ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych, a także utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością.

 

Nagrody zostały przekazane właścicielom zwycięskich firm przez prezesa Renault Carlosa Ghosna. Wasza praca ma zasadnicze znaczenie, ponieważ w oczach klientów uosabiacie Renault i kształtujecie wizerunek marki na całym świecie. Jestem przekonany, że to właśnie ten kontakt, tak trudny do uzyskania i podtrzymania w czasie, będzie w coraz większym stopniu stanowił o różnicy między producentami samochodów w najbliższych latach. Wierzę w Was, najlepszych z najlepszych w naszej sieci i wiem, że potraficie uczynić z jakości obsługi element przewagi nad konkurencją - powiedział Carlos Ghosn."

 

Za: AutoCentrum.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!