Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o poradę chcę kupić megane 19 dci


artmad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie

Zwracam się z prośbą do użytkowników Meganek pomóżcie ....

Chcę zakupić Megane II !,9 dci z 2003r. Ale po zapoznaniu się z różnymi opiniami na temat tego samochodu nie wiem czy dobrze robię...Krążą opinie o ciągłych awariach elektroniki, i silnika... Co sądzicie na ten temat?

z góry dziękuję i pozdrawiam http://otomoto.pl/renault-megane-zadbana-C8131044.html

 

Ps to jest link do autka które chcę kupić..

http://otomoto.pl/renault-megane-zadbana-C8131044.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat akurat tego auta się nie wypowiadam bo nieżnam delikatnych różnic miedzy wersjami sa tutaj lepsi zawodnicy. Odnośnie awarii powiem tak ( zwykłe pie... domorosłych znafców). Powiem tyle że o silnikach 1.9 nie słyszałem złych opinii. Pada koło dwumasowe tak samo jak w fordach szmelcwagenach i wszystkich innych autach które je posiadaja padaja wtryski jak wyżej ( Choć tytaj akurat jest lepiej niż u konkurencji). Pada turbina jak się nie umie jeździc to i subaru zamordujesz . Auto tak samo dobre jak nie lepsze od nocnej zmazy większość małolatów czyli Golfa a napewno ładniejsze w kombiaku. A że ludzie gadaja gadają też że 15 letni passat to auto lepsze niz 5 letnie renault, że okular się nie psuje a to nie prawda bo jest gorszy w rankingach niezawodności od niesławnego opla omegi. Gadaja bo jak się człowiek nie orientuje to mówi co mu koledzy powiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nic nie mogę powiedzieć na temat części z prostego powodu że auto mam od 5-6 miesięcy jak narazie nic nie naprawiałem. Oprócz wymiany Żarówki za 13 zeta. Tak na szybko wsoczyłem na alledrogo i pokazało się ok25 tyś pozycji do megany. Więc części można kupić. Nowe koło dwumasowe LUK 800 pln, wtryski używane za 1000 komplet nowe 680 -1150 za szuke. Używane maja tą wadę iż moga byc z auta jednego z naszych :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie darował tą meganke. Według mnie była walona w prawy tył, albo cały tył, o czym świadczą różnice szerokości szczelin między elementami (lampa, klapa, zderzak) oraz jak się przyjrzeć dokładniej, to można zauważyć, że lewy dolny róg klapy bagażnika jest w jednej linii z rogiem zderzaka, a z prawej strony prawy dolny róg klapy jest poniżej linii zderzaka :mrgreen: Po drugie w środku całe wnętrze jest w kolorze czarnym, a boczek drzwi pasażera jest jasny?? ;) ciekawe czy pozostałe drzwi też są jasne czy one są już czarne ;) Ja sobie nie przypominam żeby fabrycznie wychodziło takie zestawienie kolorystyczne ;) Poza tym nie ma radia?? ma Klimatronik, skórę na kierownicy i dźwigni zmiany biegów, a nie ma radia?? ;) Ze zdjęcia wnętrza udało mi się jeszcze zauważyć prawdopodobnie brak rączki odblokowującej regulację kierownicy, więc albo jest urwana, albo po prostu nie ma takiej regulacji:) No i na koniec standardowo cena jest zbyt niska ;) tym bardziej biorąc pod uwagę fakt że sprzedaje ją komis, który musi na niej zarobić około 2000-3000PLN więc musieli ją kupić za około 15000PLN co jest mało realne, przy tym silniku ;) Taka jest moja opinia na temat tego egzemplarza:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem Ci bardzo podziękować za opinie, dzisiaj ponownie oglądałem ten samochód, i szczerze mówiąc zrezygnowałem z zakupu. Dodatkowo zauważyłem ,że na lewym boku troszkę odchodzi szpachla i są zacieki. Na dodatek pojawila sie informacja na wyświetlaczu że cos nie jest ok z silnikiem, nie wspomnę o pękniętej szybie czołowej (koszt naprawy około 600-700zł) no i oderwanej rączce do schowka przed pasażerem....

Na razie odpuściłem temat Meganki bo znalazłem Lagunkę z tym samym silnikiem , może tez wyrazisz jakąś opinie na temat tego autka ....

Pozdrawiam miłego wieczoru.http://otomoto.pl/renault-laguna-C8067276.html

 

[ Dodano: 2009-09-29, 21:59 ]

 

[ Dodano: 2009-09-29, 22:01 ]

http://otomoto.pl/renault-laguna-C8067276.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co kolego, po to jest ten dział :mrgreen: Co do tej Laguny to ciężko mi jest coś powiedzieć, ponieważ zdjęcia nie są zbyt wysokiej jakości, oraz dlatego że na Lagunach się w ogóle nie znam ;) i ciężko wyłapać jest jakieś niezgodności jak się nigdy nie miało do czynienia z takim modelem samochodu ;) O Lagune najlepiej zapytaj na jej forum ;)

Mogę Ci jeszcze tylko powiedzieć, że mimo wszystko osobiście wolałbym Meganke niż Lagune, a to ze względu że za te same pieniądze Meganke znajdziesz młodszą i lepiej zadbaną niż Lagune ;) Tak mi się wydaje 8-) Poza tym kupując Meganke która jest lżejsza, będziesz miał spoko dynamikę nawet przy średniej mocy silniku, a w Lagunie trzeba już większego silnika, bo jest cięższa. Z drugiej jednak strony Laguna będzie pewnie wygodniejsza:) Musisz się zastanowić czego oczekujesz od samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!