Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupił(a)byś ponownie Megane II


mister

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam takie pytanie do wszystkich posiadaczy Megane II (głównie II ponieważ I generacja w/d mnie była zrobiona rewelacyjnie) czy ponownie gdybyście staneli przed wyborem samochodu to byłaby to Renault MEGANE II czy też teraz po zakupie byście wybrali coś innego oraz dlaczego.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje skromne zdanie.. Aczkolwiek nie posiadam Megi II...

Wszystko zalezy na jaki egzemplarz sie trafi... Jedni sobie chwalą ze jezdza wymieniaja olej i nic wiecej, ktos inny co tydzien jezdzi do warsztatu..

Podobnie jest teraz z wiekszoscia innych aut..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam zdanie MrTea, gdyż awaryjność samochodu nie zależy od marki. Można by patrzeć na wykończenie, które akurat w Megi mi odpowiada. Nie jeżdże tym autem zbyt długo ale głęboko bym się zastanawiał czy kupić inne auto. Jedyne co bym zmienił to wybrałbym mocniejszego diesla. :mrgreen: 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezwzględnie wybrałbym jeszcze raz Megane II. Auto jak dla mnie fajnie chodzi:))) mało pali i jest superacnko wyposażone. Za takie pieniąde nie kupiłbym zadnego niemieckiego wozu, które wg. mnie są przerekalmowane i też się psują. Wystarczy poczytać fory o VW i tych sławnych TDI, które dla mnie są tylko klekoczącymi dieslkami bez polotu. Zgadzam się, że wszystko zależy od egzemplarza i użytkownika. Jak szanujesz tak masz:)) dla mnie Megi to kochany statek kosmiczny którym bardzo lubię jezdzić:mrgreen:))) poza tym DCI - :lol:))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy na jaki egzemplarz sie trafi... Jedni sobie chwalą ze jezdza wymieniaja olej i nic wiecej, ktos inny co tydzien jezdzi do warsztatu..

nasza była swietna, ale po problemach ze sprzedaża i stosunkowo dużą utrata wartości kolejnej nie kupilismy. Zresztą w tej chwili MII to nie to samo co w 2003 roku, kiedy auto szokowało i było tego mało na drogach.

Jesteśmy max zadowoleni, ale za druga sztuke podziekujemy.

Znam osobę która ostatnio zmieniła MII na MII fl - widocznie sobie chwali, albo ASO bardzo ładnie odkupiło auto, które było ciężko sprzedać :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie w renault ta slynna dlugowiecznosc diesli

1,5 beznadziejne uklady wtryskowe

1,9 padajace turbiny po 100 000km

2,2 tragedia jak wyzej tylko ze po 30 000km

to nie sa dane wyssane z palca, polecam poczytac forum streetracing.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym już nie kupił Megane po raz drugi. Po pierwsze wszystko fajnie jak się wyjedzie z salonu nówką, później zaczynają się problemy z trzeszczącymi plastikami, fotelami, oknami itp itd. Co do elektroniki to póki co odpukać nie zawiodła mnie. Wydaje mi się, że najbardziej jeśli chodzi o plastiki spasowane mają japonskie samochody jak np Toyota. To jest mopje zdanie w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moim zdaniem awaryjność to jedno a dany egzemplarz to drugie. Zależy jak trafisz. Jak kupowałem Clio II w 2003 to każdy mi mówił że strasznie się sypią! A tu nic w ciągu 4 lat jazdy. Teraz ma Megi II z 2004 roku i póki co jestem zadowolony. Oczywiście ma swoje przypadłości jak np. łożyska na Mc Persona, czy problem z wymianą żarówek w reflektorach. No cóż jak nie sprawdzić to się nie przekonasz. To będzie Twoja kolejna albo ostatnia Renówka. Życzę takiego modelu jak moje Clio - tylko jazda i jazda - nie do serwisu na szczęście .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Trochę przesadzasz Snap, narzekasz na dci i mówisz, że to tandeta – całkowicie się z tobą nie zgadzam!!!!!! Jedyny mankament tych silników to wtryski, ale zaznaczam że tak jest we wszystkich samochodach z common railem. Poczytaj na różnych forach, że się bardzo często psują. Podobnie jest z sinikiem CDI w Mercedesie, który wali się jak diabli. Siada pompa i wtryski oraz inne dziwne przypadki się zdarzają. Z moich doświadczeń i opinii znajomych, którzy jezdzą jako przedstawiciel to te diesle bardzo dobrze chodzą. Mam kolegę który na silniku 1,9 dci nakręcił 240 tys.km i jest bardzo zadowolony. Zresztą wydaje mi się, że wszystko zależy od egzemplarza na jaki trafisz. Ja szukałem autka ponad pół roku zjeździłem całą Polskę i wiele razy spotkałem się z tak zwanymi SUPER okazjami – tyle, że jak ktoś proponuje tobie megane II w tamtym roku 1,5 dci z Francji za 33 tys. zł to nie spodziewajmy się niewiadomo czego. Z tego względu, że za dobry egzemplarz z tego roku było trzeba zapłacić dobre ponad 40 tys. zł )) Była to kupa złomu – po zmierzeniu grubości szpachli na aucie doszedłem do wniosku, że lepiej się o nie w ogóle nie dotykać bo jeszcze coś pęknie W większości przypadków tak jest niskie ceny aut sprowadzonych z Francji to najczęściej brak poduszek powietrznych, które są wybite a komputer jest skasowany, żeby wszystko dobrze wyglądało. To właśnie przez takich m.in. cwaniaków ceny francuskich aut bardzo spadają. Poza tym kupując auto z zagranicy bardzo trzeba uważać, podczas wizyty w autokomisach w Wielkopolsce spotkałem się z sytuacją, że na lawecie mieli przywiezione Meganki II 2005 rok z przebiegiem po 140 tys.km. a potem patrze w Internecie, że te autka już mają po 30 tys,km. Jedym słowem jak trafisz na trupa))) to tak bywa. A odnośnie odsprzedaży francuskich aut miałem poprzednio dwie cytryny w dieslu pozbyłem się ich bez problemu. Na diesla Zwsze się ktoś znajdzie. Poza tym teraz to cokolwiek jest trudno sprzedać sąsiad mondeo 2001 rok TD sprzedaje już rok czasu, a cena wg. mnie jest bardzo niska. Zresztą zobaczcie sami w autokomisach jak niektóre autka wręcz wrastają w placyki))) nawet te wspaniałe VW. Bo wg. mnie jak ktoś ma dobre auto to chce dostać za nie rozsądne pieniądze, a niektórzy chcieliby kupić za 50% wartości wozik i tak jest wszędzie bo role odgrywa CENA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!