Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupił(a)byś ponownie Megane II


mister

Rekomendowane odpowiedzi

Jak najbardzie kolejną megankę.

Pierwsza z 2003 roku - typowy szrot więcej szpachli niz lakieru, ale mechanicznie nic. Przez 3 lata jedna cewka i mieszalnik. A tak olej i lakiernik. Niestety Henio lakiernik wykonał naprawę na chińskich cżęściach i tak wyszło. Ale mechanika nie do zajechania.

Teraz mam II z 2006roku. I oczywiście nie powiem mam kartę stałego klienta u Kiljańczyka, ale uszkodzeniu ulegają jakieś pierdoły - spinka tylnej rolety 4 razy, itp. Teraz się wycwaniłem i przed 5 podejściem do serwisu zadyma w RP i auto zastępcze na ich koszt. Miła PAni po 10 dniach poinformowała, że auto czeka a serwis wie jak ma załatwić sprawę. CO do auta po Pechowcu. Auto w 6 miesięcy zrobiło 21kkm, użytkowane w wypożyczalni - stan jak na razie bez problemu.

Tak więc niestety wszystko zależy od egzemplarza. U mnie w firmie są dwa nowe Passaty. Niestety permanentnie jeden stoi w serwisie. W jednym gumy po 15kkm ścieło. Odp. serwisu zła zbieżność. reklamacja odrzucona. Nowy komplet opon, po 15kkm to samo. I znowu odrzucona reklamacja. Wina kierowcy. Tak więc cudze chwalicie... :-D

Dlatego podpisuję się pytanieDrNo - jak najbardzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym miejscu?:-D)miażdzy??? bo jakoś dla mnie fiat bravo to tendetna zabawka. Jezdziłem ostatnio takim w firmie - benzyną, która ma narazie 20 tys.km i holowali mnie pod Częstochową do serwisu- masakra. Odmówiła całkowicei posłuszeństwa - komputer nawalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do Dario.Wsiadz do Bravo a zobaczysz o co mi chodzi.Wysokiej jakosci plastiki,duze fotele,sportowa niska pozycja za kierownicą i pierwszorzedne zawieszenie,ktore moze nie jest tak komfortowe jak meganki ale prowadzenie powala!!!Szczegolnie przy szybkij jezdzie na ostrych lukach.No i ten wyglad...poezja.Nastepne bedzie BRAVO no chyba ze alfa 149 bedzie w ludzkiej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym mial stawac w tym momencie przed faktem zakupu auta mialbym rownowartosc obecnego samochodu (ok 8-9 tys. PLN) i myslal nad meganka to chyba zamiast do niej dokladac wolalbym sobie kupic jakąś świeża 19 w Cabrio 1,8i. Koszt 7-8 tys. a na allegro chodzą takie z przebiegiem nawet ok 80 tys. roczniki '93, full opcja. 19 byly mniej awaryjne (przynajmniej Ph 1) a ladne cabrio (bez festynowego tuningu) ma klasę :-D

 

[ Dodano: 2007-06-29, 01:28 ]

http://moto.allegro.pl/item206691915_renau...lko_65tys_.html

np takie

 

[ Dodano: 2007-06-29, 01:29 ]

http://moto.allegro.pl/item207437074_renau..._skora_alu.html

albo takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś Dave tej super jakości nie widziałem - siedzi się w miarę, siedzienia są wygodne i tyle. Na tym konczy się mój komentarz nigdy FIAT. Poza tym nie porównuj wozu z grudnia 2002 (megane II) z fiatem Bravo Koniec 2006 - wizulanie może lepiej wyglądać w środku ale na tym się kończy. Dla mnie fiat to tylko fiat. A co do Alfy to się zgadzam fajna bryczka, ma charkter mi najbardziej pasuje 147

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupiłbym jeszcze raz megane II tylko dlatego , że po co jeszcze raz kupować to samo - co do mojego egzemplarza - to jestem zadowolony : nie psuje się nic powaznego , nadal mi się podoba i jest super wyposażone jak za takie pieniądze - następny samochód może być tak samo marki renault - gdyż miałem juz scenica 1999 r. 225 tys . km i nic sie nie działo . gorsze opinie słyszałem o lagunie - pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

od dłuższego czasu przegladam forum i jedno mi sie nasuwa na myśl skoro wielu wypowiadających się narzeka na auta to powiem tylko że jeszcze można kupić sobie rower maksymalne koszty naprawy to ok 450 - 650 złotych ( cena nowego roweru ). Jestem posiadaczem meganki i jak na razie sobie chwale a jeśli coś padnie to trzeba będzie zrobić a nie narzekać i tego już nie unikniemy to jest cena za coraz nowsze i wygodniejsze auta, ja do tej pory pomykałem vectrami b oczywiście tylko dieselki ale nadeszła pora na pozostawienie minionej epoki i wejście w XX! wiek cokolwiek to znaczy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość użytkowników samochodów nie ma zbyt wielkiego pojęcia o budowie swoich pojazdów, informacje na ich temat czerpią głównie od mechaników i znajomych. W Polsce jest dużo osób, które wyznaja taką teorię francuskie samochody to złomy, japońskie są niezawodne ale mają drogie części, a niemieckie są niezwodne i mają tanie części. Gdybyśmy zrobili sondę uliczną to na 90% większość opini by tak brzmiała.

 

Załóżmy taką sytuację jest dwójka ludzi, jeden kupuje Golfa, drugi Megane obydwoje nie wymieniają paska rozrządu w swoim samochodzie. Kiedy pasek strzeli to właściciel Golfa powie "o k... jaki ja głupi jestem, że go nie wymieniłem", natomiast właściciel Megane "co mnie podkusiło żeby to kupić, co to jest za g...".

Więc gdy w Megance jakiś plastik zatrzeszczy robi się z tego wielką tragedię i odrazu padają epitety typu "francuskie padło", "francuski złom" itd.

 

Warto podkreślić, że jest jeszcze spora ilość mechaników którzy mają podobne zdanie i kiedy oddamy swoją Megi do takiego agenta, to podczas odbioru doradzi nam żeby sprzedać to "francuskie g...".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!