Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Sedan 1.9 dci, oferta do oceny


iareq

Rekomendowane odpowiedzi

Ja trochę zajmuje się handlem,wcale nie jest to taki kokos ,sam jeżdżę autem z polskiego salonu.Tak naprawdę żeby się utrzymać na rynku handlarzy trzeba kombinować ,auto musi być z dolnego przedziału cenowego ale musi tez być ładne .Najłatwiejszym sposobem odmłodzenia jest licznik i lakier ,niestety Polacy nie wszyscy ale większość pseudo fachowców chcą być oszukiwani i są ,barierą licznikową jest 190tkm,jak auto ma pow 200tkm to już po nim,niestety nikt na niego nie patrzy(normalny) ,ja osobiście widziałem sprowadzonego 407sw 2.0hdi z Litwy ,koleś sam sobie pojechał po tanie auto na Litwę ,407 miał na szafie 220tkm i był z 2006r .Był tani bo się świeciły kontrolki od pdf-a i jakieś tam głupoty auto wróciło na kołach ok 500km i wszystko ok.Potem pojechaliśmy do kolegi co tylko w Peugeocie siedzi zna sie na nich i ma kompa.Szybka podpinka i koszmar w kompie silnika nie wiem jak to się nazywa po fachowemu został przebieg zapisany dwa miesiące temu 506TKM :shock:

Po takim szoku został przedmuchany filtr cząstek i giełda SŁOMCZYN

 

A wracając do tematu tego sedana zdjęcia to nie wszystko ,jedz zobacz pomierz miernikiem jedz na kompa a może warta jest i każdy z was będzie zadowolony <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście jak się wpisze w powyższą wyszukiwarkę 2003 rocznik to ceny oscylują w granicach 7000 euro, więc to troche więcej niż najdroższa krajowa meganka z tego rocznika, a mnie zastanawia co innego, cały mój wydział przez 4 lata używał meganek (kombi), było to kilkadziesiat samochodów, wszystkie nowe, dostarczone przez jedną z największych firm wynajmu długoterminowego, przewaznie były silniki 1.4 16V, używalismy równo 4lata, wszystkie naprawy i przeglądy w serwisach autoryzowanych, oddaliśmy jak pisałem po 4 latach z przebiegami od 140 - 160K km, wszystkie samochody zostały potem wstawione do komisów (można było to śledzić w internecie) ceny samochodów oscylowały w granicach 22 - 26 tys. Podobnie jak średnia cena rocznika 2006 na otomoto. Tak więc nie wydaje mi się że wszystkie samochody z 2003 w granicach 20K to złom, złom ocenić trzeba na przeglądzie, sam kupiłem w zeszłym roku rocznik 2003 za 20K z Francji, wiem co było naprawiane i jak zostało naprawione, nikt tego nie ukrywał, zrobiłem rozrząd, hamulce i opony (co podniosło koszty całkowite do prawie 23K) no ale z tym trzeba się zawsze liczyć.

Myślę że alternatywą dla kupowania takiego niepewnego samochodu, jest poszukanie flotowego, cena podobna a historie da się sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro rozgorzała dyskusja: ciekawostka.

Kilka miesięcy temu mocno korcił mnie ten wóz. Stał jeszcze wtedy u Krzyżaków. Przebieg niecałe 200tys km, cena około 1000 euro niższa no i jeszcze wtedy auto było rok młodsze. A teraz mały CUD.

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-dci-1...-C11254297.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy da sie to jakoś ... udowlodnić ze dany stan licznika jest cofnięty <czerwona> :roll:

tak!

Jak masz fotografię ( to powiedzą photoshop :-/) tego przed ingerencją,

albo osobiście widziałeś i masz świadka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można próbować w aso. Czytałam na forum, że zapisywane są tylko akcje z okresu gwarancji, ale mi powiedzieli bez problemu kiedy ostatnio megi była w aso i jaki wtedy miała przebieg, a było to parę ładnych lat po gwarancji. Sczytali też coś z karty i wszystko się zgadzało. Jeśli auto sprowadzone, to warto zadzwonić do jakiegoś zagranicznego aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!