Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Używane Megane II z salonu?


dexter74

Rekomendowane odpowiedzi

Podałam Ci linka do dwóch dobrych megan, ze sprawdzonej firmy. Zignorowałeś.

 

Ej, to nie tak, tamten adres jest w ulubionych, na razie rozeznaję tamat, przecież nie kupię już teraz, najpierw dowiem się co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, ja się nie obrażam <czerwona> Źle to zabrzmiało trochę... Ogólnie chodzi o mi to, żeby nie kupować aut tanich, bo to naprawdę się zemści. Wiem na ten temat więcej, niż bym chciała :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nati ma 100% racji w tym co pisze !! Kupowanie najtańszych egemlpaży z danego rocznika to niemal samobójstwo finansowe !! Takie auta to nic innego jak tylko podszykowane do sprzedaży trupy aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie najtańszych to nie jest samobójstwo , pod kilkoma warunkami.

Znasz się troszke na mechanice i elektryce.

Masz czas i chęci.

Kupujesz auto z pelna swiadomościa tego co mu dolega i ile bedzie kosztowac naprawa, własnym sumptem a ile musisz dać zarobić mechanikom.

Obliczasz bilans zysków i strat.

Często okazuje się iz auto ktore na pierwszy rzutk oka wyglada jak złom, wymaga tylko odrobine czułości paru malych i niekosztownych napraw po dokonaniu których jest pelnowartosciowym ładnym i technicznie sprawnym autem.

Natomiast jeśli nie lubisz się bawić, wymiana klockow hamulcowych Cię przerasta musisz szukac samochodu który jest utrzymany idealnie i kupic autko np. od kolegi NIK-a. ktory wie co chce sprzedac i trzyma cene.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu musze zgodzić się z kolegą Obiboc, . Jesli ktoś ma pełną świadomośc tego, że za małe pieniadze nie kupi auta w stanie idealnym i że będzie ono wymagało włożenia w nie pieniędzy, czasu i pracy to o.k. <czerwona>

Jednak 99% ludzi kupujących takie auta uwaza je za okazję w idealnym stanie. Później jednak przychodzi zawód i zniechecenie, bo tej tej "okazji trzeba dołożyć parę tys zł, nie licząc straconych na naprawy nerwy i czasu. co w ogólnym rozrachunku wychodzi drożej niż kupno pewnego i zadbanego auta za wieksze pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast jeśli nie lubisz się bawić, wymiana klockow hamulcowych Cię przerasta

 

obawiam się, że tym "okazjom" dolega trochę więcej, niż zużyte klocki.

 

Jeśli ktoś chce kupić tanio, to wg mnie sposób jest jeden - sprowadzić sobie auto lekko rozbite i naprawić u porządnego blacharza/lakiernika.

Na aucie typu "super igła, super okazja", można się naprawdę nieźle przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie takiego auta to jest już jednak duże ryzyko, bo problemy ze skrzynią i turbo wiążą się zazwyczaj z b. dużym przebiegiem. Im wyższy przebieg, tym większa ilość upierdliwych usterek, ale to też zależy od szczęścia jak widać <czerwona>

No i rzadko trafia się handlarz, który powie nam co jest naprawdę nie tak z autem.

cuda się zdarzają, ale nie warto na nie liczyć ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wizyta w ASO to podstawa przy kupnie takiego auta naszpikowanego elektorniką. <czerwona>

Tu się nie zgodzę:

Sprzedawałem MEG II CC wyciągnięte z salonu - kupujący zażyczył sobie oględziny w ASO (akurat Zgierz) - jego wola jego pieniądze.

Przed przyjazdem powiedziałem kupującemu że był malowany zderzak i błotnik (wymuszenie pierwszeństwa - szkoda z OC sprawcy likwidowana w salonie)

Facet (serwisant) powiedział, że była malowana na drzwiach pasażera - ja na to OK.

Grzecznie poprosiłem o dwie rzeczy:

- o miernik - CC mają minimalnie grubszą warstwę lakieru na całości - wszędzie identyczny pomiar

- by dał to na piśmie - auto mam z salonu pozwę sprzedawcę jeżeli tylko to mi da - po moim tekście powiedział że nie jest na tyle fachowcem - zjeb.... (opitoliłem) go przy kupującym , że jeśli tak, to za co biorą kasę :evil:

p.s. dopiero ja mu powiedziałem o błotniku i zderzaku - powiedział że na plastiku nie widać :roll:

Od tej pory ufam tylko swojemu testerowi do lakieru.

Najważniejsze, że auto bezwypadkowe (poduszki wszystkie całe jak i belki, podłużnice).

zakupiłem właśnie takie auto i tego się trzymam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując u niemca samochód trzeba pamiętać, zeby nie rozważac aut z informacją nur fur export. W niemczech inaczej niz w polsce wszelkie spory dotyczące wad ukrytych bądź niesprawności auta w momencie zakupu sa załatwiane bardzo szybko na korzyśc kupującego. I nie ma znaczenia czy sprzedający to firma czy Pan Henio. KAżdy ma takie same obowiązki, dlatego auta niezbyt sprawne lub ze stanem, któego niemiecki handlarz nie jest pewioen sprzedawane są tylko nur fur export. Tak prościej i bezpieczniej dla handlarza. <czerwona>

I dzięki temu potem te wszystkie bezwypadkowe okazje w polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@faflik

nie chodzi mi o blacharkę itp. tylko najważniejsze jakie błędy wywala komputer czy numery seryjne osprzetu się zgadzają, czy wszystko działa poprawnie. <czerwona> To są najważniejsze rzeczy jak dla mnie do sprawdzenia w Aso bo bezwypadkowość to można samemu sobie sprawdzić z miernikiem. :mrgreen:

 

@nati

Przebieg raczej realny 150tys. bo widać to po wnętrzu jak utrzymane (boczek lewy od kierowcy na siedzeniu w ogóle nie przetarty, na lewarku zmiany biegów jedynie 6 wytarta reszta jest, kierownica skórzana też nie wygląda na nadmiernie zużytą jak i rączki do drzwi) Takie małe pierdołki a widać, że auto nieźle utrzymane. Turbo zapewne słabe bo nie chciało się komuś jego chłodzić albo coś może się do niego dostało.

 

Wnętrze nawet lepiej utrzymane niż w niektórych Megankach z przebiegiem 70,80 tys. które oglądałem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!