Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 2002 czy warto kupić?


timmy87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, chciałbym abyście ocenili ten samochód, ma 180 tys przejechane, pochodzi z Włoch, jest książka serwisowa, w najbliższym czasie będę go oglądał..

http://komiswaldi.otomoto.pl/renault-megan...-C12098850.html

Prosił bym o opinie o tym samochodzie (wersja, silnik itp) bo na Renault w ogóle się nie znam, a kusi mnie cena, wyposażenie i oczywiście design <ok>

Co do samego silnika to zaznajomiłem się z problemem KZFR i ogólnie boję się kosztów części:(

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za drogi - szukaj takiego w okolicach 9000zł - takie są idealne.

Musisz wiedzieć jedno - nikt z dobrego serca nie zaniża znacznie wartości auta, jakiś haczyk w tym jest że chce się go tak tanio pozbyć.

 

[ Dodano: 2010-03-29, 16:01 ]

A co do silnika to chyba najgorszy w tych modelach, dużo pali i awaryjny dosyć - 3 takie silniki wśród znajomych i najwięcej z nimi problemów jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem czy aż tak cena zaniżona 15 ty (z opłatami) za 2002 benzynę to chyba nie aż tak żeby wzbudzały kontrowersje..

 

no właśnie boje się tego silnika strasznie bo naczytałem się fatalnych opini.. z drugiej strony ktoś 180 tys na nim wykręcił czyli jakoś jeździło ale z trzeciej strony :-P 180 tys to nie jest już koniec żywota dla tak nie udanej jednostki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem zapewnienie o bez wypadkowości i podobno mogę na prawo i lewo mierzyć miernikiem czego nie omieszkam zrobić.. <ok>

 

czyli według was, znawców tego modelu odpuścić?

 

na zdjęciach widzicie coś niepokojącego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wazne co się znajduje na zewnątrz, auto może byc odpicowane tak że nie poznasz że cokolwiek było robione, ale od strony mechanicznej i elektryki to moze być pułapka. Nie za tą cene, sory ale widze ze bogata wersja i za tą cene?? Coś tu nie halo, ale masz na miejscu więc możesz sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no to w takim razie pers mógłbyś mi doradzić na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach? zamierzam zabrać znajomego który w miarę się orientuje co i jak, ale sam też bym chciał wiedzieć na co popatrzeć jeśli chodzi o tę elektronikę i mechanikę? był bym wdzięczny za pomoc.. w ogóle wjazd na stacje diagnostyczną będzie wystarczającym wyjściem a jeśli nie to ile ASO Renault inkasuje za takie coś jak sprawdzenie zupełne autka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem czy aż tak cena zaniżona 15 ty (z opłatami) za 2002 benzynę to chyba nie aż tak żeby wzbudzały kontrowersje..

 

czemu liczysz opłaty? policz za ile została kupiona w Niemczech:

- wystawiona za 13999 czyli opuści do 13500 na pewno

- jakieś 500zl sprowadzenie

- ok 2000 zarobku

- z 500zl na podpicowanie, jeśli ma wysoki przebieg, a jeśli po dzwonie to ze 2000.

 

Wniosek - kupiona za 2- 2,5 tys euro. Za tyle w Niemczech, to sobie kupisz dobry rower - tyle w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nati_ chodziło mi o koszt samochodu jaki wyjdzie mnie 13,5+1,5.. a i jest z Włoch, takie małe sprostowanie, tam chyba coś taniej się znajdzie..

 

no to lipa panowie, nie żebym był jakoś oderwany od rzeczywistości i bronił uczciwości i dobrego imienia handlarzy czy wierzył w ich dobroć ale wydawało mi się, że cena fakt bardzo dobra ale nie żeby aż tak śmierdziała oszustwem...

 

faktycznie full wypas z alu felgami za grosze, to ile powinien kosztować taki egzemplarz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poważnie tyle? benzyna z 2002 roku? ja myślałem że diesel i owszem ale nie 1.6 ze 180 tys km... we środę będę więcej wiedział bo umówiłem się ze sprzedającym, jeśli mi się spodoba to ASO na pewno "zaliczę".. dzięki panowie za opinie <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nati_ chodziło mi o koszt samochodu jaki wyjdzie mnie 13,5+1,5...

 

wiem o co ci chodziło - dlatego mówię, że bez sensu jest liczyć cenę z opłatami - trzeba policzyć za ile została kupiona i wtedy zastanowić się, czy te auto jest coś warte. Jak ktoś sprzedaje na zachodzie auto, to mu to lata, czy my mamy opłat 10% czy 50% - sprzedaje za tyle, za ile je ktoś kupi. Co z tego, że płacisz za nie w Polsce 15 tys., skoro tak naprawdę kosztowało ono 5-7 tys mniej, tylko trzeba było przyjechać nim z Włoch (ew. przywieźć na lawecie), zapłacić za paliwo, zapłacić gościowi od "korekty licznika", blacharzowi, lakiernikowi, handlarz też musi mieć coś dla siebie i dla wspólnika, a 1500 oddajesz państwu.

Auto nadal jest warte 2-2,5 tys. euro - czyli g*wno warte.

 

a ile powinna kosztować taka megana?

krajowa - mniej więcej tak jak napisał pers

sprowadzona - tu masz meganki z tym silnikiem, z klimatyzacją i z ksenonami, rocznik 2002-2003:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchre...ng=&lang=de

 

do tego ok. 3 tys. kosztów sprowadzenia i zarobku handlarza, 1500 haraczu dla państwa i sam widzisz, że 15 tys. jest jednak ceną "lekko" zaniżoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wszystko na niebie i ziemi wskazuje że to zonk jest jednak... cena z "rabatem" 50% względem innych a mimo to oferta już chwilkę czyli tydzień czy dwa "wisi" i chyba nie zabijają się o nią...

 

także wygląda na to że z moim budżetem nie stanę się członkiem klubu posiadaczy megane II...

 

ehh w brutalny sposób zmieszaliście moje wydumane marzenia z szarą rzeczywistością rynku samochodów używanych.. <żarcik oczywiscie>

 

wielkie dzięki za pomoc <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!