Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 2002 czy warto kupić?


timmy87

Rekomendowane odpowiedzi

timmy87, chłopie za 13 tys zł to ty mozesz kupic ... Clio II z 2002 r. a nie Megane II <ok> Człwieku pomyśl logicznie, kto mądry odda ci dobre i zadbane auto za połowe jego wartości ??!! Samochód z Włoch i nie bity, hahhaha, a byłeś we Włoszech i widziałeś jak wygladają ich samochody ?? Tam każdy jest obtłuczony ze wszystkich stron jak ulęgałka. Skoro facet sprzedaje to auto za 13 tys zl to kupił je we Włoszech za równowartośc ok. 9 tys zł. Teraz weź 9 tys zł i spóbuj kupic za te kasę Megane II. Człowieku cudów nie ma !!! To jest trup jakich mało, podszykowany do sprzedaży !!!

Porządne i zadbane auto z tego rocznika będzie cię kosztowało ok. 22 tys zł

Powiem ci tyle, 2 tygodnie temu sprzedałem Megane II sedan 1.6 16V z 2005 r. ojca za .... 28 500zł i nie czekałem na kupca. Samochód poszedł po 2 dniach od publikacji ogłoszenia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pers, mam 15-16 tys z tym że ma to być już do jazdy.. czyli opłaty, ewentualny rozrząd i płyny...

 

Nik, wiem wiem, no ale chyba nie ma nic złego w tym że zainteresowałem się czymś tańszym jak mam do podjechania 20 km, to czemu nie? jestem świadom, że za samochód dobry samochód trzeba zapłacić ale to nie znaczy, że trzeba przepłacić wiec szukam szukam szukam <ok> i do wszystkiego podchodzę z dystansem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie za bardzo jesteś świadomy, skoro chcesz jeździć oglądać takie okazje. wstawiłeś takiego trupa, że żal patrzeć i jeszcze do tego piszesz coś o "nie przepłacaniu" ;]

 

Moja dobra rada - kup coś krajowego.

Samochody na zachodzie są droższe niż u nas, bo ich cena nie jest zaniżana przez złom, więc dodając zysk i koszty handlarza oraz opłaty - nie ma takiej możliwości, żeby kupić dobre, sprowadzone auto tanio.

 

 

I zapamiętaj sobie, że każda "okazja", to wielka mina, której zakupu będziesz długo żałował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie jak łapią takie okazje to za jakiś czas wypisują jakie to te auta są bee i wogóle, a faktycznie kupują trupy z przebiegami dwukrotnie większymi (albo lepiej), co do silnika 1.6 to wcale nie są takie złe (mimo że KZFR pada)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 15-16 tys z tym że ma to być już do jazdy.. czyli opłaty, ewentualny rozrząd i płyny...

No to kolego cudów nie ma. Zapomnij o Megane II 8-) za te pieniądze pozostaje ci tylko Megane I ph II (o ile musi to byc koniecznie Megane).

Tak jak ci napiała Nati, nie ma po co oglądac takich "okazji" bo szkoda tylko Twojego czasu, pieniędzy na dojazdy i nerwów. Nikt nie odda ci dobrego auta za psie pieniądze !!

Jeśli chcesz koniecznie kupić Megane II, to przygotuj 22-23 tys zł za 02/03 r. Jesli nie masz takich pieniedzy, to pozostaje tylko Megane I ph II.

 

[ Dodano: 2010-03-29, 20:23 ]

Moja dobra rada - kup coś krajowego.

Dokładnie tak <ok> Poszukaj jakiejś krajowej i zadbanej Megane I ph II i będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ASO ok. 250 zł

 

ASO to najlepiej omijać szerokim łukiem, tylko jak nie masz wyboru można się na nich zdać, lepiej zaopatrzyć się we własny miernik dość dobrej klasy w tej cenie i tak jak pisał kolega timmy87, wziąć ze sobą osobę która troszkę się zna na blacharce i na motoryzacji (tzw wprawne oko) i na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż na ASO

 

A jeżeli już to niezależna stacja diagnostyczna najlepiej taka gdzie mogą sprawdzić punkty kontrolne podwozia, czy nie ma jakiegoś przesunięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rav85, skoro mówisz że ASO trzeba omijac szerokim łukiem to jak sprawdzisz elektronikę ?? No chyba ze masz w domu Optimę i zabeirzesz ja ze sobą aby podpiąc auto pod tester diagnostyczny <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie przekonałem po raz kolejny że w ASO pracują ciemniaki, byli w szoku jak im powiedziałemże mam światła dzienne i regulator SD-2 tym steruje. Nie wiedzieli w ogóle co to jest SD-2. Szczęka im opadła i byli bardzo zaciekawieni tego mojego moda <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!