Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 2006 kombi do oceny


denim

Rekomendowane odpowiedzi

Oto Megane Kombi do oceny.

Autko dla Brata.

Ja mam wręcz identyczne tylko 2005.

I nieco inny środek.

Cena super atrakcyjna moja kosztowała prawie 30 tys ( 08/2009)

Megane o któe pytam niby po lekkim gradobicu ale już nic nie widać. Poza jednym załamaniem na dachu.

Co o niej możecie powiedzieć.

Przebieg duży ale jeszcze raz tyle powinna zrobić <ok>

Czekam na oceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile brat jeździ?? Bo nie wiem czy warto sie w to pchać, padnąć może turbina, wtryski i cena wyniesie tyle po ile chodzą w dobrym stanie. A ten mi wygląda na zajechany i na pewno nie oszczędzano go. Ja doszedłem do wniosku że jak ktoś dużo nie jezdzi i nie ma auta od nowości to nie warto diesla z takim przebiegiem kupować. Chodzi mi o koszta ew. napraw bo każdy patrzy żeby mało palił a naprawy mogą wynieśc o wiele więcej niż różnica z spalaniu między ropniakiem a benzyną. Takie moje zdanie

Do tego po gradobiciu, brrrr. Jak kupować to porządny wóz a nie padło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena rzeczywiście dobra, ale nie na tyle ATRAKCYJNA aby przymykać oczy przy kupowaniu. Te silniki są w miarę żywotne, ale jak przedmówca zauważył sprawdźcie turbinę - ten samochód służył w firmie więc różnie bywa.

Z przebiegiem też nie był bym taki pewny - komisy przy odkupie samochodów flotowych mają w zwyczaju cofanie licznika do ostatniego przeglądu ( czyli jakieś 20 tys. )

Ogólnie autko godne polecenia - ale po dokładnym sprawdzeniu.

Wiem co piszę bo na co dzień zajmuję się flotami samochodowymi a w szczególności megankami.

Po więcej info pisz na PW <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z flotowymi to faktycznie.

Wczoraj miałem okazje, pogadać z przedstawicielem.

Przyjechał roczną M II kombi przebieg ponad 80 tys.

Styl jazdy - auto nie moje, więc mi go nie szkoda.

Spalanie 9 przy silniku 1,5.

W ciągu roku - wymieniony 3 razy pierścień w kierownicy - ale nie dziwię się że pękał.

Ruszanie z piskiem na skręconych kołach nic dobrego nie wróży.

Jakby nie patrzeć 3 latki firmowe muszą mieć zawsze ponad 200 tys.

A oferty dilerów to od 80 tys do 150 tys - no autko z linka, który dałem ma 176 tys czyli pewnie miało ze 250 tys. Raz widziałem na sprzedaż 320 tys!!

Brat właśnie sam nie wie czy będzie dużo jeździł czy nie.

Bo ma też firmowe ale czasem go nie ma...

Ja jeżdże więcej niż przeciętny kierowca ale mniej niż przedstawiciel - hehe bo na rok do 40 tys.

Akurat z wtryskami by nie było problemu wujek ma auto warsztat i ma speca od kompletnej regenracji. Ale faktycznie, chyba odejdziemy od pomysłu zakupu typowych aut po przedstawicielach. Ale to brat się musi zdecydować.

Wiadomo im nowsze auto tym naprawy droższe.

A nawet zwykłe filtry np powietrza to nie 10-15 zł tylko ponad 30 zł itd

dzięki za popowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam auto po flotowe i nie narzekam ... widocznie trafiało na normalnych ludzi i dostawały ja konkretne osoby a nie całe grupy. Mozna trafić ...

Jeśli jako pierwsza miała mała firma, po 3 latach leasing się kończy auto wraca na plac tam spędza sporo czasu za nim wpadnie w czyjeś ręce Bo jest zbyt drogie jako auto po "firmie" ale zbyt młode aby przeceniać i trafia do kogoś dopiero po konkretnym przejrzeniu.

Plusem flotówek w wieku 0-4-5 latek jest to ze są robione w ASO i dobrych serwisach ...do tego na bieżąco bo auto musi zawsze być sprawne oraz trzeba utrzymać gwarancję .

Minusy to zaniedbane tapicerki czy dywaniki,głownie bród czy jakieś zadrapania itp ... ale to akurat można dopieścić samemu <ok>

Moim zdaniem wielu ludzi łapie się na "wyplakowane" wnętrza autek ściągniętych z za zachodniej granicy. Handlarz płaci za generalne pranie i picowanie 200zł a kupujący 1000-2000 zł więcej za auto "jak nówka" :/

Podsumowując ja bym wolał doinwestować tańsze ale dobrze sprawdzone niż niby dobrego ale wiele droższego pewniaka ... pewniaki nie istnieją tak jak 6 w lotto i wygrana na wyścigach konnych :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!