Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wersja wyposażenia..


Paczus

Rekomendowane odpowiedzi

Tunia raczej nie masz Luxe Dynamique bo powinna być czarna skóra i srebrne klamki w środku, ale może jakieś fotki,

 

ja mam luxe dynamique i skory siakoś nie widze :) , no moze poza kierownica :) mam czarny material z szaro/srebrnymi wzorkami.... klamki w srodku i na zewn. srebrne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sornat sprzeczać się nie będę :) . Masz to widocznie tak było, ale jak wytłumaczysz czarne klamki w środku u Tuni??

 

P.S

Interesowałem się wyposażeniem jak była kupowana moja Megana a od tego czasu minęły 3 lata a jak wiadomo pamięć ludzka jest zawodna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wrzucam fotki.... ;-)

e5f54deb289b7c25m.jpg

5d66c5691db9d0b0m.jpg

3b8263d442dc6aa0m.jpg

57c942019804e53cm.jpg

 

Zdjęcia robione komórą, więc słabej jakości.

Tapicerka wygląda na szarą, ale w rzeczywistości jest czarna.

 

Mnie się wydaje,że to jest jakaś tam wersja + pakiet Klimat (climatronik, radio z CD, czujniki deszczu i zmierzchu).

 

Aha, wydaje mi się, że w authentique, nie było silnika 1,9 dCi.

Co do silnika u mnie to jestem raczej pewna,że to 1,9 (6 biegowa skrzynia, napis 1,9 dCi na bocznych listwach i osłonie silnika, i spalanie 7,0 l po mieście)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak:

Tapicerka wygląda na Authentique(czy jak to się pisze)

Wygląd zegarów na Pack

Wygląd na zewnątrz Expression biorąc pod uwagę klamki, lusterka i kołpaki

Natomiast srebrna gałka zmiany biegów wygląda mi na Dynamique.

 

Może ktoś dojdzie do innego wniosku ale wygląda mi to na jakiegoś składaka albo ktoś dobrał dużo opcji do podstawowej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest Lux Dynamique. Lux D ma panel w takie plasterki miodu. ;-) Przyjedziesz kiedyś na jakiś zlot? Bo chciałem coś zobaczyć w Twoim 1,9 dCi. Zapraszamy.

 

2 je moich znajomych ma Lux D tyle że 1,5 dCI i mają taką samą tapicerkę jak ja i te plasterki miodu. ;-) Do tego ja dookoła zegarów mam obwódki srebrne. A lewarek zmiany biegów na końcu jest złoty.

 

I chyba nawet taki sam kolor mamy. :) Już Cię lubię... Bo na ostatnim zlocie wszyscy mieli ścięte "dupy" 3 i 5 D.

 

Chociaż może jest to Lux Dynamique. Nie będę się spierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Lux Dynamique na pewno odpada. Na pewno też odpada Lux Expression. Jedynie się trzeba zastanawiać czy to jest:

Pack Authentique

Pack Expression

Confort Authentique

Confort Expression

Confort Dynamique

Ale jak masz 1.9 dCi to nie możesz mieć Pack bo tam było dostępne tylko 1.5 dCi.

 

P.S

Zgłupiałem do reszty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary są te ciut lepsze. Takie jak w Lux Dynamique tylko bez srebrych obwódek więcj nie jest to chyba authentique. Może Confort D?!? Bo Expression obecny jest chyba jasny... I poprzedni chyba też był.

 

Te plastiki na zderzakach są czarne. U mnie są brązowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz plastiki te ochronne?? Czarne czy takie brązowe??

 

Oraz jakie masz zegary? Te są z 2ma ekranami. Górny z komunikatami dolny z drzwiczkami. Gdzieś widziałem bardziej uproszczone te 2 ekraniki. A Privilege ma ciut lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam górny chyba 7 funkcji nie pamiętam a dolny z obrysem auta drzwiami i czujnikami ciśnienia. Plastiki chodzi Ci na zewnątrz?? Mam czarne nie lakierowane

 

[ Dodano: 2007-07-27, 18:34 ]

Ja bym tu obstawiał Authentique bo klamki kołpaki zegary gałkę skrzyni biegów można wymienić ale fotele raczej nie bo tam są poduszki. No chyba że tam nie ma poduszek bo i takie znam przypadki. Trzeba z nim jechać do ASO na komputer, bo coś czuje że auto było bite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko przyjechało z Francji, więc może tam inaczej wygląda wybór wersji wyposażenia. :)

Bo tylko tapicerka jest do du..py, reszta dodatków wygląda jak w wyższych wersji: 4 szyby z wył.impulsowym, 6 poduszek, 3x isofix, żaluzje w tylnych drzwiach, ABS, przyciemniane szyby, 3 zagłówki, światła przeciwmgłowe, lampki w drzwiach.

Właściwie brakuje tylko: tempomatu, ESP, czujników ciśnienia i hands free.

 

A tak poza tematem, nie wiecie gdzie jechać na komputer??

Bo jak sprawdzaliśmy zawieszenie, to facet nie dał rady się podpiąć z kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!