Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosba o opinię Megane 1.4


mmmm5

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku muszę sie przywitać, jestem nowym użytkownikiem tego forum i proszę o wyrozumiałość jeśli zadam może "dziwne" pytanie chociaz jakis juz czas przeglądam to forum. Noszę sie z zamiarem kupna Renault, głownie z myśla o uzytkowaniu go przez moja żonę i znalazłem taką oto Megane http://otomoto.pl/renault-megane-C13841540.html bardzo prosze o opinię i uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Auto wygląda na dobre, jednak ma kilka mankamentów: możliwe że zmienił klamki na srebrne i tą małą wstawkę w listwie przednich drzwi (chociaż możliwe że one tak mają), prawy tylny kapeć zjechany, możliwe że koło to jeździło na przedzie, odstaje uszczelka pasażera prawej strony tył, brak zaślepki w nadprożu (to samo zdjęcie), Klamki w środku też zmieniał na srebrne, gdyby byłe fabryczne to srebrne powinny być także uchwyty. Na zdjęciu nr 4 widać, że fotel przedni pasażera ma założoną jakąś matę (pas gumkowany poprzeczny z tyłu oparcia) ale na zdjęciu nr 6 pokrowiec ten już znikł, (możliwe że jest to jakiś pokrowiec masażer elektryczny i sprzedawca go sobie zostawia). Brak zdjęć tablicy wskaźników-zegarów i silnika. Samochód jak według mnie wart zainteresowania, rzadko się zdarza aby sprzedający uwidaczniał swoje tablice rejestracyjne, raczej nie boi się sprawdzeń szczegółowych, czy to serwisowych czy inny sposób. To jest moja opinia, ale faktycznie możliwe jest że takie srebrne wstawki były tak konfigurowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko "trochę" zaniedbane pod względem czystości. Może dlatego długo nie może się sprzedać. Nierówna szpara między lewym błotnikiem i maską nad reflektorem. Klamki orginalne, ten typ tak ma. Natomiast nie zgrywa mi się ciemna skóra z jasną deską rozdzielczą. Według katalogu konfiguracji z 2005 r skórzana tapicerka występowała w dwóch wystrojach. Ciemna w wystroju Dynamique gdzie deska była też ciemnoszara, a jasnobeżowa tapicerka do wystroju privilege gdzie deska jest jasnoszara połączona z beżem tak jak na zdjęciach. Tu jest mieszanka wersji., dlaczego? A w ogóle to nic nie pisze czy sprowadzany ,czy krajowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z właścielem, okazuje się, że jest drugim a poprzednik miał jako firmowe i zakupione w Polsce. Obecnie jest nie jest serwisowane w ASO. Niestety ze względów osobistych w ten weekend nie mogę podjechać aby zobaczyć.

Swoja drogą mam pytanie, czy przyciemniane szyby są fabrycznie montowane w tym modelu? Obecny właściel wymieniał szyby w przednich drzwiach (też były przyciemniane) bo podobno nie jest to zgodne z obowiazujacymi przepisami, niestety nie wiem jak to naprawdę jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś kręci z tymi szybami. skoro fabryczne były oryginalne, to miały certyfikat. Obawiam się, że autko mogło zostać skonfigurowane po angliku, poproś o VIN i zadzwoń do serwisu w Grudziądzu, bardzo mili ludzie udzielili mi na telefon kiedy był serwisowany i w jakim kraju. Może choć jeden serwis był w Anglii a wtedy ja był dal sobie spokój. Jak poczekasz do soboty do godziny około 22-ej to swoimi drogami spróbuję coś wywąchać, jednak nie gwarantuję, ale to już tylko na pw. Z szybami jest tak, że mogą być przyciemniane, jednak ich przepuszczalność światła musi wynosić jakieś 35%, nie pamiętam teraz. Folia musi posiadać certyfikat, który powinieneś otrzymać od warsztatu w którym to robiłeś i wozić ze sobą w razie kontroli drogowej i przeglądu diagnostycznego, chociaż teraz diagnosta jedynie światła dotyka i kasę bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na anglika nie wygląda choćby ze względu na fotel pasażera i deskę rozdzielczą. W wersji angielskiej prawy fotel miałby dźwignię regulacji wysokości, a na desce nie byłoby wyłącznika poduchy. Chyba, że ktoś bardzo by chciał dopieścić każdy szczegół. Popatrz na zdjęcie nr 7. Oprócz odstającego plastiku w futrynie drzwi w oczy rzuca się mocno pokiereszowana uszczelka na górnej ramce drzwi. Plus brak zaślepki w progu daje trochę do zastanowienia się nad przeszłością samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!