Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z moca ,szarpanie ,duże spalanie ,4 ś


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam duży problem po pierwsze nierówno chodzi ,bardzo duze spalanie,4 świeca zadymiona ,wymieniłem świece ,kable ,cewke od strony zadymionej świecy ,,już niewiem co mam robić,nawet sprawdziliśmy rozrząd czy się czasem nie przestawił i nic jakieś inne sugestie ,mam Renie 1998r 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się tak kiedyś robiło to winna była masa,a raczej oberwany kabel masowy przy oczku do przykręcanie zasilający komputer i resztę (cewki,czujniki) też przebierał i więcej palił. Możesz jeszcze sprawdzić czujnik położenia wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie pękła uszczelka pod głowicą, lub poszły pierścienie na tym cylindrze.

Mimo takiej usterki auto wcale nie musi dymić na niebiesko.

Dużo oleju Ci ubywa ?

Kiedy ostatnio były ustawiane zawory ?

Sprawdzałeś jakie sprężanie jest na poszczególnych cylindrach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaduję, że najniższe sprężanie jest na tym, na którym jest okopcona świeca.

Jeżeli tak, to może lekko puszczać uszczelniacz na zaworze.

Olej ścieka do cylindra i powstaje nagar na świecy.

Ewentualnie tak jak już pisałem pęknięta uszczelka pod głowicą.

Wyreguluj też zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie odebrałem samochód więc tak, facet stwierdził że osiadły gniazda zaworów i są za ciasne ,stwierdził że sama regulacja będzie krótkotrwała i proponuje planowanie głowicy co o o tym sądzicie,koszty są duże bez planowania o wiele mniejsze.

 

[ Dodano: 2011-01-06, 16:21 ]

moglibście podać jakie to będa koszty planowanie głowicy , regulacja zaworów w poniedziałek facet ma zrobić mi wycenę wolałbym mieć jakieś rozeznanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda nie osiadają same z siebie.

Najczęstszą przyczyną jest brak regulacji luzów zaworowych i źle wyregulowana instalacja LPG.

Planowanie głowicy nic nie pomoże na uszkodzone gniazda.

W grę wchodzi regeneracja, lub wymiana gniazd.

Jeżeli osiadły gniazda, to cała głowica nadaje się do regeneracji, a to już kosztuje około 500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim silniku luz reguluje się płytkami,ale często jest tak że trzeba płytki szlifować bo brakuje już regulacji. A do tego trzeba szlifierki magnesówki i każdą płytkę z osobna trzeba szlifować na odpowiedni wymiar i dlatego rzadko który mechanik chce się w to bawić. Ale da się to zrobić ;-) On takiego sprzętu nie ma i proponował Ci robienie głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, w poniedziałek poda mi wszystkie koszty jeżeli będzie na moja kieszeń to robię mam juz dosyć zszarpanych nerwów z tym samochodem.

 

[ Dodano: 2011-01-20, 17:12 ]

naprawiony, zrobiłem sama regulację zaworów koszt 230zł chodzi jak złotko,dzięki wam za podpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!