Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II grandtour 1,5DCi -- 101 KM ? ESP ?


adnim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów , mam na oku Megane II kombi po lifcie 2007 rok , 1,5 DCi -- motor 101 KM --- nie słyszałem o takowym . Jest taki ? No i drugie pytanko to autko ma ponoć ESP , a przycisk po lewej stronie kierownicy ma symbol ASR . No i jak z awaryjnoscią tego motoru , bo zmeczony zbytnio chyba nie jest <szukaj> Oto link .Po prostu nie chcę wtopić -- szukam rodzinnego auta , proszę kolegów o opinie : http://allegro.pl/renault-megane-1-5-dci-i1461710917.html ---- co sadzicie o tym egzemplarzu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wersja 105 koni, ESP to "część" ABSu polegająca na nierównomiernym rozdziale siły hamowania

przycisk jest od ASR - to z kolei nie pozwala by koła podczas jazdy miały różna prędkość obrotową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto stoi w Polsce, ale od niemieckiego właściciela... Czyli pewnie w umowie jako sprzedawca będzie figurował ten ktoś z Niemiec. Z tego co wiem, to utrudnia sprawę, jeśli z autem okaże sie coś nie tak. A sam wóz całkiem fajnie wygląda <szukaj> Dużo zdjęć i nawet coś na nich widać <ok>. Na Twoim miejscu sprawdziłbym to auto jeszcze na przeglądzie. Wydać parę stówek przy cenie auta niespełna 30 tysięcy to niedużo. Handlarz tym autem nie jeździł 4 lata, więc nie należy wierzyć w jego 'stan IDEALNY'. Przy tym przebiegu mogą być do wymiany np. wszystkie tarcze hamulcowe, a jeśli auto dużo jeździło po mieście to tez trzeba będzie wziąć pod uwagę kwestie rozrządu itd.

 

Edit: poprawka, zdjęcia lewej strony jednak są, nie zauwazyłem ich <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szybie klapy powinna być jeszcze jedna naklejka, tę sam zdjąłem bo przeszkadzała w lusterku.

Ta opcja powinna mieć inne wloty powietrza i coś widzę jakby ślad śrubokręta na dole kierownicy przy poduszce

i brak jej srebrnej obwódki. Gałka biegów ma być raczej ze srebrną górą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

Czyli sugerujesz że mógł być bity? Na jakim zdjęciu widzisz ten ślad od śrubokręta ? No i czy jesteś pewien w 100% odnośnie tego wlotu jak i gałki zmiany biegów ?

Proszę o opinie , bo jutro mam finalizować transakcje ...

Poobserwowałem parę egzemplarzy i modele z metalowa listwą na desce , jak i srebrnymi relingami mają ta obwódkę , tam gdzie deska czarna tak jak i w " moim " egzemplarzu , tam czarny airbag ???

Proszę nie przedrzeźniać autora poprzedniego posta, przypomnij sobie regulamin w kwestii zasad cytowania. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestudiowałem wszystkie moje możliwe archiwa Megane, w wersjach na Polskę było jak opisałem,

modele na inne rynki zawsze się różniły.

Czasem na początek 2006 trafił się airbag kierowcy bez obwódki, na 2007 niemożliwe.

 

Tu twoja ryska pod poduchą:

012bm.th.jpg 013bb.th.jpg 024sn.th.jpg

 

Przy listwach drzwi i zderzaków w kolorze nadwozia powinien być inny gril,

to wiem bo szukając próbowałem taki sam jak ten, a sprzedawca nie chciał sprzedać <szukaj> .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wersja 105 koni, ESP to "część" ABSu polegająca na nierównomiernym rozdziale siły hamowania

To akurat kolego nie jest prawdą.

Po pierwsze to nie żadna część ABS-u (jeśli już to odwrotnie - ABS jest częścią ESP a w zasadzie korzysta również z czujników ABS-u) i system ma za zadanie przyhamowanie koła tracącego przyczepność.

Jest to zupełnie oddzielny system od ABS - droższy od niego i nie występujący seryjnie (a za dopłatą na większości rynków).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i juz po wizycie w serwisie ASO renault . Autko ma dwa razy wiekszy przebieg czyli nie 72 a jakies 130 tyś . Odpuscilem sobie póki co , bo sprzedawca nie chce zbytnio zejsc z ceny . Szukam dalej <szukaj> Ps. Ta czarna kierownica jak najbardziej dostepna była w tym modelu --- info potwierdzone w ASO renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po czym zweryfikowali przebieg? wpisach w bazie? Jak na moj gust to ta fura jest za ładna, kąpiel komory silnika może świadczyć o chęci ukrycia czegoś.. Na szczęście inne tajemnice zostały już odkryte przez serwis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jak na diesla z Niemiec nie jest katastrofalny przebieg. Moja krajowa benzyna z tego samego rocznika ma 90 tys. :P Widziałem już trzyletnie dCi przytargane zza zachodniej granicy z przebiegiem ponad 200 kkm (możne je wówczas nabyc "okazyjnie", jako zadbany i niebity egzemplarz) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!