Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nowy cennik megane


Sławek17

Rekomendowane odpowiedzi

co myślicie o nowym cenniku http://www.renault.pl/media/cennik-promocy...94/AM11_MK3.pdf ?

Czy 7tys. upustu na nowy samochód to dużo? W styczniu na rocznik 2010 było 10tys.

Czy te wydumane upusty mają sens. Zamiast podać cene nowego samochodu startuje sie z zawyżona i upustem Bez sensu. :P

AM11_MK3.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry upust, ale myślę, że ze 3-5 tys jeszcze możesz wyciągnąć lekko.

od ceny z cennika możesz zejść jeszcze z 7%

dodatkowo tutaj masz samochód z 2011 roku, nie 2010.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już kupiłem w grudniu i niewiele udało się ugrać do tych 10 tys. Myślę, że kupując jako osoba prywatna i za gotówkę teraz z nowego już nie dostaniesz upustu. Chyba, ze nie mam umiejętności negocjacji. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My kupiliśmy w grudniu, ale rocznik 2011, do odbioru w poniedziałek teraz będzie, rabat 16%, ale to była akcja salonu w Bełchatowie, dzwoniliśmy do Łodzi, to dam dawali na rocznik 2011 od ręki 7% (przez telefon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee tak dobrze to nie było;d m III GT privilege + zapas + szyby ciemne tył, cena katalogowa (76000tys) + wyposażenie - rabat 16%, czyli 66500zł za 2011, prywatnie, nie na firmę.

rabat 10tys był tylko na rocznik 2010;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale Tobie przecież wychodzi rabat 9500zł, tylko 500zl mniej niż na stary rocznik? Choć patrząc na cennik z 2010r to privilege w wersji podstawowej kosztował 76950 + 850 koło i szyby to wychodzi 77800? To nowszy rocznik był tańszy. Teraz w konfiguratorze nie ma wersji privilege, jest bose edition ale to chyba to samo (cena 76950). Szkoda, że nie trafiłem do Bełchatowa bo rabat 9500zł w grudniu na nowy rocznik to chyba niespotykane. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, Privilege i Bose to nie to samo. To "prawie" to samo. W bose masz lepsze audio, ale nie masz sporo gadżetów, które w Privilege były.

Ja tam w sumie jestem zadowolony, że kupiłem P, a nie BE :P

 

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek17, trochę kiepsko z liczeniem chyba u nas:P

16% z 77,8 tys to jest 12,5 tys, ale liczyłeś wersję bez lakieru metalic;) to w sumie oczywiste, że się bierze metalic, i dlatego zapomniałem o nim napisać :P

czyli 16 % z 79,6 tys to 13 tys jakieś, ogólnie wyszło około 66,5 tys za nową meganke, a z tego wynika, że rabatu jest więcej od 9500, o trochę ponad 3000 :P

Wersja 2011 wyszła nam taniej niż 2010 :P

co do wersji, jest tak, jak mówi Pavvel, i moim zdaniem wersja P też jest fajniejsza od BE :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie obliczałem % tylko odjąłem od podanej przez Ciebie kwoty 76000 zapłacone 66500 i wyszło 9500. 13tys. rabatu i tańszy rocznik 2011 od 2010? Gratuluję choć szczerze mówiąc nie wierzę. Zwłaszcza, że najpierw piszesz ze zapłaciłeś 76tys. potem że 79,6tys. bo zapomniałeś o lakierze który i tak kosztuje tylko 2,1tys. Ja robiłem dosyć dobre rozeznanie w rożnych salonach i raczej mają zmowę cen. Myślę, że wprowadzasz ludzi w błąd tylko po co? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek17, gdybyś czytał ze zrozumieniem, to byś wiedział, że nikogo nie wprowadziłem w błąd

cena katalogowa (76000tys) + wyposażenie - rabat 16%, czyli 66500zł za 2011

Odliczyłeś sobie od ceny katalogowej to co jest do zapłacenia i wmawiasz mi, że nie wiem, jaki jest rabat :shock:

katalogowa 76, tak mi się kojarzyło, dokładnie 76950 znalazłeś, to jest podstawa + lakier 2000 + szyby 500 + koło 350, to ile to jest? Od całości odejmij 16 % i wychodzi Ci cena za auto. Około 66500

Ale tak jak mówiłem, to była akcja salonu Renault w Bełchatowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok` nie będę już wchodził w te niezbyt dokładne wyliczanki bo zaśmiecam trochę forum. Kupiłeś privilege 2011 za 6650 to możesz się tylko cieszyć. Prawdę mówiąc teraz (w 2011r.) nie ma wersji privilege ale widocznie w tym salonie mieli. Generalnie warto pojechać do Bełchatowa bo może na inne produkty też robią takie promocje. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robak nie do końca się z Tobą zgadzam. Z moich doświadczeń jako osoby sprzedającej auta (co prawda innej marki) chętniej dawało się rabat/gratis jeśli klient brał kredyt. Przy dzisiejszych marżach na samochodach to większe rabaty są możliwe tylko w przypadku akcji organizowanych przez "Centralę" lub kupnie auta tzw "demo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!