Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[Scenic II] Padnieta deska rozdzielcza a problem odpalania auta


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ja mam dosc zlozony problem ze swoim Sceniciem 2004 1.5 dci. Jaki czas temu, sporadycznie i tylko przy mocnym docisnieciu 'do ziemi' na piatym biegu, wyskakiwal komunikat 'injection fault'. Jednak nie mialo to zadnego wplywu na jazde... silnik nie przerywal, auto nie tracilo mocy. Co wiecej, samego komunikatu nie widzialem rowniez od paru ladnych dni. Jednoczesnie jednak zaczela siadac deska rozdzielcza az do calkowitego wygasniecia (teraz wydaje tylko nieskoordynowane losowe dzwieki). Umowilem serwis wymiany tablicy w renault ale od wczoraj mam problemy z odpaleniem auta. Wczoraj odpalil dopiero za 6tym razem. Dzis nie odpalil wogole. Silnik kreci ale nie startuje. Wydaje mi sie, ze pojawia sie dlugie 'pikniecie' z deski w czasie startu ale poniewaz ta jest padnieta wiec nie mam mozliwosci sprawdzic komunikatu. I teraz..

 

1) czy problem z odpalaniem moze miec bezposredni zwiazek z deska? (auto startuje na karte)

2) nie wykluczam, ze moze to byc cos z ukladem paliwa (przez ten komunikat injection fault) ale czy w takim wypadku auto po prostu przestaloby startowac z dnia na dzien? Jednego dnia jezdzi dobrze, silnik chodzi rowno, nie traci mocy a komunikat pojawia sie tylko w okreslonym momencie 'gazdu do podlogi' na 5tce... a drugiego dnia po prostu od tak nie odpala?

 

Mechanik powiedzial przez telefon, ze przyczyna bezposrednia moze byc wlasnie walnieta deska i bedzie to w stanie wykluczyc gdy u niego sie zjawie. Ale chcialbym poznac wasza opinie by miec szerszy wglad na mozliwe scenariusze

 

Dzieki

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.1.5, 5.6, 5.7, 5.8 Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moze trochę ci pomogę a moż i nie. Jam mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy calkowicie zgasł mi licznik(samochod SCENIK II 1.9 DCI)ale silnik się nie wyłączył można było jechać dalej, wraz z licznikiem przestały działać szyby elektryczne z przodu(tyl działa), nawiew klimatyzacji,radio,sygnał dzwiękowy,oswietlenie wnetrza auta,oswietlenie schowków,nie działa sterowanie lusterek, nie można otworzyć tylnej klapy i nie ma swiatła stop.Kierunkowskazy działają choś nie słychać "pikania"przekazników.Dodam że licznik wcześniej nie wskazywał na jakąś awarię ani nie przygasał wszystko było ok.Samochód można normalnie odpalić z karty tak jak przed tą awarią. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są dobre. Nie mam pojęcia co robić ?? POMOCY :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Injection fault to padnięta świeca żarowa -> wyszukiwarka się kłania!!!! TYLE RAZY JUŻ TO BYŁO !!!

Ciemny licznik to większy problem z naprawą (większe koszty) nie powiązane wcale z Injection Fault -> wyszukiwarka się kłania po raz drugi !!!

 

Koledzy to jest skandal pisać o pomoc zanim się poszuka. Dla ludzi takich jak wy oczekujących pomocy jest ASO. Fora internetowe są dla ludzi którym chce się szukać a nie oczekujący na tacy podane rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin forum się kłania :)

 

Kipi, ale ty wogole nie przeczytales dokladnie o co pytalem. Nie pytalem o powiazanie padnietej deski z Injection Fault. Wiem, ze to nie jest powiazane. Pytalem czy problem ze startem auta moze byc zwiazany z uszkodzona deska? A potem, jako pytanie-ciekawostke pytalem, czy 'injection fault' moze prowadzic do problemow ze startem auta z dnia na dzien, pomimo, ze zadne fizyczne symptomy (nierowno chodzacy silnik, spadki mocy) nie wystepuja. W moim poscie pytam o to, ktora z dwoch teorii nieodpalania auta ma wieksze prawdopodobienstwo. A ty mi piszesz czym jest 'injection fault' i ze czarna deska wymaga kosztownej naprawy - to to ja akurat wiem i nie musze nigdzie szukac

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.1.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.13, 5.14 - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kipi injection fault nie koniecznie oznacza padniętą świecę żarową, a przynajmniej nie w tej konfiguracji zdarzeń - no bo co ma świeca żarowa do intensywnego deptania pedału gazu? Zimny start + injection fault+ service i brak owego komunikatu po krótkiej pracy silnika i ponownym starcie = padnięta świeca żarowa tak to wygląda przynajmniej z moich prawie 3 letnich zmagań z tym autem. A nie sądzę aby 1,5 różnił się aż tak bardzo od 1,9 w wyświetlanych komunikatach przez komputer.

A odnośnie problemu:

ad.1 awaria wyświetlacza nie ma żadnego wpływu na pracę silnika (dwa dni jeździłem bez niego)

ad.2 injection fault owszem bo sugeruje problemy z zasilaniem silnika czy to w prąd czy w paliwo bądź problemy z osprzętem - jednym słowem Clip prawdę Ci powie <piwko>

Edytowane przez kwinto29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

właśnie zgasł mi wyswietlacz. wysłałem do Electric Cars. Naprawili i odesłali w ciagu 2 dni. Koszt 170 z wysyłką. injection fault w moim przypadku świecił sie przez ponad rok. Przyczyna okazała sie prosta- padnięte dwa wtryski. Kupiłem używki po 300 zł. za sztuke i problem znikł. Samochód palił normalnie i normalnie jeździł pomimo komunukatu injection fault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!