Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Kombi II 2007


kaiman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Jestem tu nowy, przeglądałem już forum wcześniej ponieważ napaliłem się na zakup Megane II w kombi.

 

Zauważyłem ciekawą (jak dla mnie) ofertę

http://otomoto.pl/renault-megane-xeon-parktronik-alu-okazja-C18665313.html

 

Poprosiłbym o Wasze opinie nt. tego wozu.

Z góry serdeczne dzięki.

 

PS Tak jak pisałem powyżej poszukuję Megane II kombi najlepiej z silnikiem diesla w rocznikach od 2006 w cenie do ok. 30 tys. Za wszelkie sugestie i opinie będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda w porządku, nie podano przebiegu. Niezłe wyposażenie. Przebieg wg mnie powinien się kształtować w okolicy 120-160 tysięcy, autko ma nieoryginalne opony, więc musiało pierwszy komplet już wyjeździć. Końcówkę ceny mógłbyś jeszcze spróbować utargować. Sprawdź też co to za opony i czy zapas jest normalny, bo ja dostałem jakieś zdarte do cna gówno niestety :)

 

Obejrzyj sobie dokładnie blachę, u mnie były takie mini pęcherzyki przy tylnych nadkolach jakby odpryski od kamieni, po myciu karcherem odszedł z tych punktów lakier, mimo, że był oryginalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię straszyć, ale po części elektronika ma to do siebie, że czasem może coś się zepsuć. Wydaję mi się jednak, że w Meganach nie jest to jakoś nagminne. Co do karty to przestrzegaj kilka zasad (nie trzymaj karty w kieszeni od spodni, tylko luzem, nie wyginaj jej i nie narażaj na bardzo duże zmiany temperatur), a powinna Ci długo posłużyć.

Edytowane przez Janusz2903
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam raz jeszcze,

 

Nadal przeszukuje internet w poszukiwaniu Megane II Kombi.

Znalazłem dwie oferty:

Jedna na Śląsku - http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-1-5-diesel-105-km-6-12469300.html#fc50661d5683ce0c,2

Auto sprowadzone z Niemiec, 2006r., 126tys. przebiegu.

 

Drugie w Niemczech:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145406841&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=17&ambitCountry=DE&zipcode=92318&zipcodeRadius=100&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=125000&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=1

2006r., 118tys. przebiegu.

 

Bede wdzięczny za jakies opinie nt. obu wozów.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Mam nadzieję że uda się tobie znaleźć wymarzony model.

Mój rocznik 2007 1.5 dci 105KM 90.000 km przebiegu poszedł dokładnie za 30.

Był bezwypadkowy i byłem pierwszym właścicielem.

Byłem z niego bardzo zadowolony, zamienieniłem go na III, czy to był dobry wybór to się okaże, na razie jestem zadowolony ale MII w dieslu 1.5dci 105 KM to naprawdę dobry wybór i pod wzglęgem osiągów i ekonomi, życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoje zdanie i nie chodzi tu o ściganie " spod świateł " :) , ale kombi to jednak spore autko i na trasie będzie brakować ( jak będziesz jechał załadowany na wakacje to docenisz ) spalanie nie jest sporo większe, a jedzie się znacznie pewniej, jak trafisz na 1.5 w rozsądnej cenie to bierz, ale dawać 30 tyś za 1.5 ? Ja bym się rozglądał za 2.0 .

Edytowane przez Rxe.Megane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki bardzo za odpowiedzi.

Ciężko jest teraz wyhaczyć jaką dobra sztukę <piwko>

Oglądałem już trochę Megane II w kombi i naprawdę różne rzeczy się widzi.

Fajną opcją są wozy sprzedawane przy salonach Renault, sprawdzone ale niestety troszkę droższe - ale coś za coś.

 

Poszukiwania trwają :notacrook:

Wynalazłem takowe oferty:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1667205369

http://otomoto.pl/renault-megane-1-9tdci-130km-C18354362.html

Jeśli byłaby możliwość byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!