Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z silnikiem megane 1.4 8v


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeśli ktoś miał lub ma taki sam problem proszę o opinię. Silnik ma najechane 230 tyś, dosyć sporo. W zimie robiłem głowice, wymiana prowadnic uszczelniaczy i docieranie zaworów i planowanie. Gościo co mi robił mówił, że przez to pobierał olej i dymił. Po założeniu mam to samo co wcześniej dymi na niebiesko stan oleju szybko opada i brak mocy. Pewnie to pierścienie. Na ciepłym silniku ma niskie obroty 1/2 1000 i potrafi mieszać może to sonda ale nie mam gdzie to sprawdzić. Ale pytanko mam czy to się kalkuluje. I co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób pomiar ciśnienia z próbą olejową, ale to raczej pierścienie.

W moim autku po wyciągnięciu tłoka pierścienie po prostu z niego same spadły.

Pierścienie (a tak naprawdę cały remont) były wymieniane przy przebiegu ok. 200 tyś km.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!