Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup roweru górskiego - proszę o porady.


Rbit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam się do zakupu roweru MTB - górskiego. Jestem niestety w temacie rowerów raczej laikiem stąd prośba dla wszystkich kolegów bardziej doświadczonych i zaznajomionych w temacie. Za wszystkie cenne sugestie i rady z góry dziękuję. Myślę nad zakupem roweru, który będzie służył do jazdy w terenie, szosa, las, troszkę górki. Cenię sobie wygodę i jakość,a budżet jaki planuję na ten cel przeznaczyć nie może przekroczyć 3200 PLN. Warunki jaki musi spełniać to hamulce tarczowe - hydrauliczne i min. 27 biegów do tego nie może mieć białej ramy oraz takowych też obręczy. Jeśli chodzi o markę to nie mam faworyta, może to być Kross, Merida, Giant czy Cube, ważne żeby był to najlepszy stosunek ceny do jakości. Aha i jeszcze istotne by był to rower na raczej dużej ramie pod chłopa o 190cm wzrostu i wadze prawie 100 kg.To chyba wszystko. Dzisiaj wpadłem do sklepu Gianta i sprzedawca zaproponował mi coś takiego.

http://www.isport.pl/rower-giant-talon-2012-p-5411.html

Muszę przyznać, że ten model bardzo mi się spodobał. Pochodzi z nowej kolekcji 2012. Pozycja w siodełku wygodna, ani za bardzo zgarbiona ani wyprostowana,świetna kolorystyka w czarnym macie z zielonymi wstawkami. Tylko czy za tą cenę jest warto? Proszę o opinię na temat roweru powyżej lub inne, ciekawsze, wartościowsze propozycje. Bardzo dziękuję za pomoc.

Edytowane przez meganecoupe02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie rower nie jest zły.

Pierwsze pytanie - co to jest za amor? Czy jest powietrzny czy sprężynowy. Jeśli sprężyna to przemyśl sprawę Przerzutka deore, korba octalink to elementy eksploatacyjne ich wymiana później nie stanowi dużego problemu. Natomiast amor to wydatek.

Powietrzny amor oferuje ci możliwość dostosowania jego pracy do Twojej wagi, potrzeb chwili. Kupując sprężynowy albo trafisz na odpowiednia sprężynę albo będziesz później kombinowałz wymianą.

Ja bym na Twoim miejscu sprawdził ofertę CUBE, Meridy, GHOST-a lub CENTURIONA

Rama ok. 19 cali, 20 może być już duża, ale dobrze sprawdź bo co firma to inna geometria.

Jak chcesz to mam w domu testy rowerków zrobione przez Magazyn Rowerowy w przedziale do 3500zł, które maja już powietrzne amory i trochę lepszy osprzęt niż prezentowany tu GIANT.

Generalnie kupując rower patrz na ramę - jej geometrie i komfort jazdy oraz amor. To dwie najdroższe rzeczy. Resztę i tak będziesz wymieniał w miarę upływu czasu i przejechanych km.

Teraz wiele firm wprowadza napęd 3x10. Trwałość łańcucha to ok. 600km i wymiana. Dlatego zastanów się czy potrzebujesz takiego rozwiązania.

Jak coś to pisz.

 

Dodano: 29 się 2011 - 10:17

Poniżej 3 konkurencyjne oferty:

http://allegro.pl/cube-ltd-comp-model-2011-akcesoria-i-dhl-gratis-i1779674444.html . Tu niestety jest TORA sprężynowa, ale dla porównania z Twoja ofertą podłączam i linka do tej aukcji.

Tu masz naprawdę fajny sprzęt, dobry widelec, osprzęt, a cena jak za tego GIANT-a.: http://allegro.pl/rower-mtb-merida-matts-trail-800-d-2011-rozm-i1782992425.html

Tu kolejny fajny zestaw: http://allegro.pl/kross-level-a8-shimano-xt-rock-shox-mega-wyprzedaz-i1779207503.html

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin rowerki są OK, ale proszę o prezentację w przedziale max. 3200PLN. Co do amora powietrznego to niestety nie znajdę go w rowerze dla tej ceny. Jeżdżę raczej spokojnie myślę ,że zwykła solidna sprężyna mi wystarczy. Proszę wytłumacz mi jeszcze istotną różnicę w manetkach 3x10 vs 3x9? Ten Kross to cudo! Na prawdę porządny zestaw już tam nawet dzwoniłem i mają ostatnią sztukę w rozmiarze 20 cali za coś około 3200-3400PLN. Wiesz za tym Giantem przemawia komfort zakupu bo sklep z serwisem mam pod nosem, znam się z właścicielem, handlują rowerami od ponad 18 lat i teraz mają tylko autoryzację Gianta, dorzucają mi rabat i przez rok darmowe regulacje i konserwacje, mam do nich po prostu zaufanie. Nie kupię roweru na Allegro ani w internecie, muszę go zobaczyć, dotknąć, poczuć to tak jak z samochodem A za tym Krossem choć jest superrrrrrr ! Musiałbym cisnąć aż do Tomaszowa ponad 300km. Napisz mi jeszcze co sądzisz o tym rowerku http://www.unibike.pl/expert.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w porównaniu do GIANT-a ma lepszy osprzę, chociaż amor nadal sprężynowy. Niestety nie wiem jak ta rama będzie się spisywac w dłuższej perspektywie, ani tez jaką ma geometrię. Na pewno sam osprzęt jest wart przemyślenia. Ale sercem roweru jest rama.... To ona decyduje o komforcie, możłiwościach roweru. Albo będzie to rower do wyścigów, albo leniwy pochłaniacz leśnych kilometrów, doskonały do spokojnej jazdy. przymierz, przejedź się. Niestety nikt ze znajomych nie używa roweru z UNIBIKE. Wszystko albo MERIDY, KONY, CUBY czy inne dziwne cuda.

Opis systemu 3x10 i różnice w stosunku do systemu 3x9 znajdziesz tutaj:

http://[ciach]portygorskie.pl/news/bike/sprzet/dyna-sys-2013-nowa-generacja-napedu-shimano-3x10-dla-rowerow-gorskich

 

 

Serwis tego KROSS-a zrobi ci też Twój zaprzyjaźniony sklep, bo komponenty pochodzą od tych samych dostawców. Zapytaj tylko w wysyłkowni jak z gwarancją i pierwszym przeglądem bo to jest problem. Każdy mój nowy rower ma robiony w miejscu zakupu tylko obowiązkowy serwis gwarancyjny (pierwszy) potem to juz tylko sprawdzony od lat serwis. Dlatego to gdzie będziesz serwisował rower to żaden problem. Problemem może być gwarancja. Jak na razie tylko raz mi sie przydała gwarancja, jak lakier z ramy zaczał odchodzic w nowej KONIe

 

Poszukaj w necie może ktos ma coś bliżej. Generalnie GIANT będzie drogi, słabszy osprzęt, płacisz za markę. Rowery dla GIANT-a robione sa przez producenta MERIDY. A to już daje do myślenia.

 

Poza tym zastanów sie czy przy cenie 3200 nie warto dac 200zl więcej za dobry amor. Podstawowa powietrzna TORA kosztuje około 900zł (ceny z allegro). Jej spręzynowa wersja to koszt około 500zł. A komfort jazdy i możliwość dostosowania do własnych upodobań bezcenny. Ja się przesiadłem ze spręzyna na powietrzny i czuję kolosalną róznicę. Naprawdę warto mieś lepszy amor nawet kosztem gorszych kół czy przerzutek.Te elementy i tak z biegiem czasu zostana wymienione, a z amorem juz nie tak prosto.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz jest oczywiście sensowne i masz niekwestionowaną rację i się z tym w większości zgadzam. Co do jakości ramy Uni czy Gianta nie mam żadnych obaw. Na obydwu tych rowerach jeździłem i chcę się z Tobą podzielić swoimi wrażeniami. Zacznę od Unibike Experta. Świetny rower osprzętowo. Świetne przerzutki, hamulce, koła. Rower naprawdę chyba najlepszy w swojej klasie. Do roweru od strony wizualnej nie mam żadnych zastrzeżeń i bardzo mi się podoba. Pojeździłem sobie na nim po ulicy przed sklepem po dziurach na placu i........ No właśnie , rower był nieco rozregulowany, w nalepkach i folii, tylne koło było chyba krzywo przykręcone zachodziło nieco na lewą stronę, przedni klocek ocierał o tarczę ale i tak hamulce ah jak dla mnie miodzioooooo! Przerzutki miodzio choć też trzeba by było je wyregulować. Największym mankamentem tego roweru jest dla mnie to moja pozycja na nim. Niemal leżę do przodu jak Małysz w locie. Czy to wina ramy? Jej rozmiaru? Geometrii? Jeździłem na 19 calowej ramie innej nie mieli ale na tej ramie miałem jakieś 5 cm do krocza i wydawała mi się odpowiednia. Nawet przerzutka kiery z prostej na giętka nie poprawiła sytuacji. Czy na 21 calowej ramie miałbym bardziej wyprostowana pozycję? Proszę o odp. A i jeszcze amor. Owa sprężynowa Tora jest chyba dla mnie za miękka. Co dziwne podczas podciągnięcia blokady przy kierownicy ten amor się całkowicie nie blokował na sztywno?! Jedynie zwiększała się jego sprężystość! W giancie blokował mi się całkiem na sztywno! Serwisant tego Experta stwierdził, że tak ma być bo gdyby się blokował na sztywno to by się rozleciał na dziurach! Czy to prawda? Czy jakiś shit! Co do nie całkiem prostego ułożenia tylnego koła sprzedawca poinformował mnie ,że trzeba je wycentrować To jakaś masakra! Bo koło było proste! Uderzyła mnie niekompetencja tych ludzi w sklepie. Chcą za niego 2850zł dorzucają do tego liczni za 30 parę zeta. Co o tym myślicie. To osprzętowo świetny rowerek ale fatalnie mi się na nim jeżdziło aż rozbolały mnie nadgarstki. Gwar. na cały rower wynosi 2 lata. No i ten Uni waży o 1 kg mniej od Gianta. 12,8 kg.

 

Teraz Giant. Swietna pozycja za kierownicą. Bardzo wygodna na ramie o rozmiarze L - odpowiednik 20cali, ale na 21 też spoko. Jak się ma rozumieć bardzo dobrze mi się na nim jeździło. Hamulce choć wizualnie tandetniejsze też bez zastrzeżeń różnica między Deore Experta w hamowaniu chyba tylko subiektywna. Przerzutki... mogą być choć wolałbym te z Uni. Amortyzator choć wydaje się tandetniejszy od Tory to sprawował się lepiej. Rower miał tylko strasznie tandetne pedały. Sklep, sprzedawca i serwis na najwyższym poziomie, bardzo kompetentni czego nie mogę powiedzieć o sprzedawcach i serwisancie w Unibike. Cena 2850zł, katalogowa 3199zł. Gwarancja 1 rok na rower(1-przegląd płatny!) i 5 lat na ramę. Rower bardzo ładnie malowany i złożony. To tyle. Mam wielki dylemat bo rozsądek karze mi kupić Experta ale sercem jestem przy Giancie i mimo wszystko bardzie skłaniał bym się ku niemu. Co o tym sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na 19 calowej ramie byłeś wyciągnięty jak struna, to na 21 calowej będzie jeszcze gorzej. Musisz zwrócić uwagę na długość rury poziomej, od siodełka do kierownicy. Zależnie od geometrii, i modelu roweru, może być krótsza lub dłuższa przy tym samym rozmiarze u różnych producentów. Ja przy 2 metrach wzrostu mam ramę 22 cale, a w drugim rowerze 21. Mniejsza rama powoduje, z reguły, że rower jest jakby bardziej "poręczny", zwrotny itp.

Co do blokady... u żony w rowerze, w amorze za 200zł blokada działa całkowicie, zostawiając z pół centymetra ugięcia;] Jak ma blokować to blokować, amor od tego się nie rozpadnie. A nadgarstki Cię bolały, bo za mocno miałeś je zapewne obciążone (z racji tego, ze byłeś wyciągnięty, co spowodować mogło, że nienaturalnie się trzymałeś kierownicy)

 

Moja sugestia co do zakupu: Jeśli chcesz otrzymać jak najwięcej za jak najmniej, to poczytaj testy rowerowe, wybierz paru faworytów, poszukaj dystrybutorów tych rowerów w Warszawie, po przymierzaj się, i wtedy kup. No i moje pytanie: jak jeździsz na rowerze, gdzie itd. Jaki teren przeważa, miasto, czy lasy... czasem się okazuje, że czegoś innego człowiek potrzebuje;P

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisał qla rama 21 będzie jeszcze wyższa i dłuższa, można pokombinowac mostkiem, ale nie o to chodzi. Ewidentnie ten UNIBIKE nie dla Ciebie. Rama 17 będzie za mała.

Jeśłi nie chcesz szukać, nie masz gdzie bierz tego GIANT-a. Ale jak dla mnie płacisz tylko za markę i niezłej jakości ramę. Reszta jak za te pieniądze, to juz kwestia gustu. Jeśłi naprawdę chcesz sie bawić w góry to jednak poszukaj czegoś lepszego. To jest dobry rower do lasu, miasta, ale w góry w dłuższej perspektywie będzie wymagał zmian. Hamulce sa podstawowe, korba to śrdnia klasa, hamulce to podstawowy model pozaklasowy.

Jeśłi ci to nie przeszkadza to rower wart grzechu.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, macie rację z Unibike muszę zrezygnować, niewygodna pozycja podczas jazdy przeważyła. Ale zaproponowano mi jeszcze coś innego a mianowicie rower Cannondale Trail SL29 i muszę powiedzieć, że na nim niemal podobnie jak na Giancie jeździło mi się bardzo dobrze. Świetna rama, jeszcze nie widziałem tak idealnych spawów, większe koła i powietrzny amor choć tylko o skoku 80mm. Osprzęt niestety słabszy ale to po jakimś czasie będę wymieniał. Cena niestety wyższa 3350zł. Proszę powiedźcie co o nim sądzicie? http://ww2.bikekatalog.pl/2011/rowery/74/Cannondale.TRAIL.SL.29er/

Edytowane przez Rbit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem, że to 29". W USA są popularniejsze od 26", na forach francuskich czy niemieckich są traktowane jak zwykłe rowery górskie. U nas trudno się przebijają choć w przyszłym sezonie będą hitem i każda licząca firma wypuszcza po kilka modeli w tym rozmiarze. Generalnie pod ludzi o dużym wzroście i słusznej masie jest to doskonały wybór.Po przejażdżce na tym rowerku same pozytywy. Wady to chyba trochę większa masa , trudniejsze pokonywanie bardzo stromych podjazdów i nieco wolniejsze rozpędzanie się, może trochę mniejsza manewrowość. Za to stabilność jazdy i komfort nieporównywalnie lepszy od 26-szóstki. O dziwo rowery te bardzo ładnie wyglądają. Jutro kolejny sklep z ponad pól tysięczną ofertą rowerów na stanie w Czechowicach. UUUhhhhh, facet polecał mi jeszcze dzisiaj Krossa a8 na full wypasie za 3300zł. Ale znowu dość długa rama wymusiła na mnie pozycję skoczka narciarskiego. Brrrr, jak coś fajne to nie leży jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rbit, a Ty jechałeś jakimś 29er'em?:) Z tego co czytałem, bo przyjemności nie miałem jeździć, z podjazdami nie ma większych problemów, a co do rozpędzania, to na jakieś drastyczne różnice bym nie liczył;)Po za tym, łatwiej utrzymać wyższą prędkość, no i generalnie przy tych samych obrotach korba na tym samym przełożeniu, koło pokona dłuższa drogą niż 26 cali;) Co do zwrotności, może być gorsza, ale jest to kompensowane przez inna geometrię przodu :P

Wg tabeli i Twojego wzrostu Rozmiar L powinien być ok, ale przymierz się, bo może Ci nawet M podpasuje. No i to fakt, 29 stają się coraz popularniejsze, a i wysoki człowiek lepiej wygląda na 29 niż na 26 calach :P

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z teorii wynika ,że nie ma ale w praktyce pod bardziej stromy podjazd jest na 29 trochę ciężej. Ja jeździłem wczoraj na takim sprzęcie http://ww2.bikekatalog.pl/2011/rowery/74/Cannondale.TRAIL.SL.29er/ i niestety tylko z 10 min. po prostym. Ale wrażenia same pozytywne. To właśnie była L i jak najbardziej mi odpowiadała. W zasadzie jestem przekonany co do zakupu tego roweru, no chyba że dzisiaj znajdę coś jeszcze lepszego. qla, a Ty byś kupił taki rower? Też jesteś wysoki , ale nie o to mi chodzi tylko o sam rower Cannona? Ewentualnie jeszcze wchodzi w grę jego odpowiednik na 26 calówkach. Moim zdaniem bardzo porządny i ładny nie tuzinkowy rower http://www.katalogrowerowy.pl/kr/rowery/xcmaratonprzelaj/22932-trail-sl-2?id=429&page=2&pr_price=19-7134&pr_subcategory=59&pr_year=2011

Edytowane przez Rbit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Cannona kupił. Bo to porządna firma. Generalnie rowery o kołach 29 cali reprezentują grupę tzw ścieżkowców. Niestety w Stanach górskie szlaki rowerowe przygotowane są troche inaczej niz w polsce. I tu może byc problem z wykorzystaniem takiego roweru w naszych górach. Jak wczoraj wieczorem jeszcze poczytałem o tego typu rowerach to redaktory sa bardzo entuzjastycznie nastawione do tego typu sprzętu. Coraz więcej zawodowych grup kolarskich korrzysta z tego typu sprzętu.

Jęsli jesteś przygotowany na ewentualne późniejsze inwestycje. Które mogą być, ale nie muszą to myślę, że będziesz zadowlony z tego typu roweru. Osprzęt przyzwoity do jazdy w mieście i w lesie. Góry, hmm ile razy pojedziesz w roku - raz, dwa razy też wytrzyma. Po dłuższym zastanowieiu można by przytulic tego cannona. Potarguj i niech dołąża pompkę do amora.

 

Dodano: 01 wrz 2011 - 09:22

Cos jeszcze dla fanów jazdy w górach. Czesi przygotowali u siebie trasy które sa bardzo popularne w stanach i stą dmoże tez płynąć większa popularnośc tego typu rowerów u nich niz u nas. :

http://[ciach]ingltrekpodsmrkem.cz/pl/Start

 

Dodano: 01 wrz 2011 - 17:33

Ta 26 cannona ma w paru miejscach lepszy osprzęt - dżwignie przerzutek, przerzutka przód i tył, kaseta (lżejsza), reszta podobna.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cannondalek z łezką w oku odszedł w zapomnienie. Myślę ,że do kilku lat 29-tka wyprze z rynku niemal całkowicie mniejszego brata. W związku z dużo lepszą ofertą cenową zdecydowałem się ostatecznie na tego Talona http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon/9166/49293/, na którego dostałem 350zł rabat pomimo ,że to najnowszy model 2012r, który nie miał jeszcze oficjalnie swojej premiery. Sklep z serwisem mam pod nosem, ale jednak decydująca była najwygodniejsza z wszystkich (no może na równi z Cannondale)testowanych przeze mnie rowerków pozycja podczas jazdy. Po za tym to bardzo ładny i przyzwoicie wyposażony rower. Zdecydowałem się na ramę 20 calową bo najbardziej odpowiada moim preferencjom. Po około 10 km, które na nim wykonałem mogę powiedzieć tylko jedno! Pełen banan! :) Dziękuję Ci Marcin Szymansk i Tobie qla, za wszystkie cenne rady, wskazówki i uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!