Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brak prądu na silniczku krokowym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z megane scenic. Wchodzi mi na bardzo wysokie obroty 2-3 tyś obrotów na wciśniętym sprzęgle. Sprawdziłem silniczek krokowy i działa. Problem w tym że nie mam prądu na kostce do niego. Na elektryka muszę trochę poczekać bo ma brak terminów więc narazie popatrze sam. Powiedzcie mi proszę o co może z tym chodzić. Dodam, że ostatnio odłanczałem akumulator bo musiałem naładować. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw na włączonym silniku odpiąłem krokowca- zero reakcji.Potem go wykręciłem i podłączyłem go pod inny akumulator- działa. Na włączonym zapłonie sprawdzałem próbnikiem na kostce- zero prądu na obydwu stykach. Jeśli popełniłem jakiś błąd to proszę o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba tak. W piątek odłączyłem akumulator i podładowałem go w pacy. pojechałem do domu i jeździłem do wtorku. We wtorek jechałem rano do pracy i gaz mi się skończył(dużo szybciej niż zwykle-jakieś 80km powinienem jeszcze przejechać).Przełączyłem na benzyne i zaczęło się. Wcześniej kilka razy strzlił mi gaz. Boję się, że to ECU padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak się resetuje komp w tym modelu wiec musiałbyś poszukać w necie jeżeli zależy Ci na czasie a jeżeli nie to odłącz go na minimum 12 godzin. Potem odpalasz i nie dotykasz niczego do pierwszego włączenia się wentylatora chłodnicy. W tym czasie komp uczy się pracy silnika w całym jego zakresie. Tylko jeśli po odpaleniu nadal będą tak wysokie obroty to znaczy ze jednak coś już się spsuło i trzeba troszkę więcej pomyśleć nad tym. Zrób to przyuczenie i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jutro uda mi się do elektryka dostać. jak nie to zrobie jak mówisz. jutro się odezwę.

 

Dodano: 13 gru 2012 - 18:04

Już wszystko sprawdzone. Silniczek działa prawidłowo, jednak jest napięcie. Problem prawdopodobnie leży w przedmuchu na kolektorze ssącym. Nie wie ktoś może jak się tam dostać bez rozbierania podszybia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!