Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie przy odpaleniu na PB i podczas jazdy na PB !!!


white_peter

Rekomendowane odpowiedzi

Z gazem jak na razie wszystko jest ok. Tzn szarpie czasami ale od tego nie uda sie uciec ;-)

Mój problem polega na tym iż jak odpalam samochód no po nocy jak jest zimny na benzynie to mi gaśnie jak wciskam sprzęgło na skrzyżowaniu ! Zawsze jak rano odpalam to przełączam na benzynę aby sie silnik o grzał a potem przełączam na automat.

Byłem u gazowników sprawdzili gaz tzn podłączyli sondę do rury wydechowej 2min i koniec powiedzieli wszystko ok.

Ja się wk.... powiedziałem ze szarpie czasem i falują obroty a oni ze to normalne- popaprańcy !!!

 

Dobra mówię im ze mi gaśnie na benzynie a oni to już nie nasza działka szukaj pan mechanika lub elektryka.

 

Dobra czytałem gdzieniegdzie że czasem/często sterownik od benzyny dostosowuje się do warunków panujących przy zasilaniu LPG i ustawienia staja się nieodpowiednie do pracy na benzynie. !!!

I to jest ponoć ostatni dzwonek bo może mi się popsuć sterownik od benzyny !

Takie problemy mogą być przez złe założenie instalacji LPG !

A w serwisie gdzie zakładali gaz mówią że wszystko dobrze gdzie tu prawda ??

 

Co mam robić jechać do innych serwisów LPG czy od razu jechać do mechanika samochodowego i podłączyć moja megankę pod komputer ??

 

Proszę o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GazMajster

Po pierwsze analizator spalin niech sobie wsadzą, ale do d...

Prawie nigdy nie daa ssię usstawwić dobrze instali poprzez analizę. Tym możemy sprawdzzić, a nie regulować. Po drugie niecch wyregulują na sondę oraz na swoją wiedzę i praktykę. Powinno być OK. A sterrownik PB się nie zepssuje, bo co maa piernik do wiatraka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GazMajster tzn ze mam jechać do serwisu LPG ???

 

Jeśli tak to do tych idiotów nie pojade! Oni zakładali gaz wiec myślałem że bedą wiedzieć najlepiej a druie sa 55km odemnie :mrgreen: Wiec poszukam innych lepszych bo i tak juz mi sie gwarancja u nich skończyła na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piok też myślałem ze to może być krokowy dlatego go już sprawdzałem czyściłem i to nie dało zadnego rezultatu :-( Może silnik krokowy w ogóle jest do niczego i musze kupić sobie nowy na allegro !

 

Ale Piok jeśli to by był silnik krokowy to chyba by gasł mi cały czas na benzynie ??

Bo mi gaśnie tylko z rana jak jest silnik zimny ! jeśli już jest powyżej jednej kreski wszystko jest w porządku !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GazMajster

Silnik krokowy zostaw w spokoju. Jeśli odpala i obroty są wyższe a po lekkim zagrzaniu spadają do normalnego poziomu to jest OK. Analizator spalin w zakładzie LPG to obowiązek, ale nie jest obowiązkiem używanie go. Jeśli zakład opiera się na analizatorze spalin podczas regulacji, to uciekaj zz tego zakładu. Analizator może wspomóc i powinno się z niego korzystać na sam koniec, po regulacji w/g wskazań kompa gazowego. W naszym zakładzie analizator stał w rogu i robił bardziej za pozoranta, niż był w użyciu. Po regulacji na analizatorze prawie żadne auto nie chce jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gazem jak na razie wszystko jest ok. Tzn szarpie czasami ale od tego nie uda sie uciec

 

Wymień najpierw świece-spróbuj dostać Euqemy, jeśli wymiana świec nie pomoże to wymień przewody-szarpanie powinno ustac, przynajmniej ja tak mam. Jak szarpało to wymieniałem świece i przewody WN i było git. Więc da się uciec od szarpania :mrgreen: Sposób sprawdzony od momentu jak mam meganke.

 

Analizator spalin, tak jak mówią koledzy, niech sobie gazowniki wsadzą gdzieś. Jaką masz instalkę. Ja mam I generacji jeszcze bez krokowca i tu regulacja jest prościutka. Jeśli w mojej megi zaczynają się jakieś problemu z szarpaniem, podwyższonym spalaniem, czy ciężkim rozruchem po nocy lub po deszczowym dniu, to zawsze zaczynam od wymiany świec, ewentualnie przewodów i regulacji zaworó. A i można jeszcze zmniejszyć przerwę na świecy z 0,9 do 0,6-0,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pavlik wiec cos okolo miesiąc temu wymieniłem świece na NGk i przewody zapłonowe na SENTEH i szarpanie w miare ustało prawie znikło :mrgreen: ale od czasu do czasu jak redukuje z 3 biegu na 2 np na rondzie to jest czasami moment ze chce szarpnać wtedy wciskam delikatnie sprzęło a potem gaz i przestaje szarpać ale jak by nie chciał iść !!! Wtedy musze sprzegło wcisnąć do konca i troszke przegazowac potem jest ok.

 

Wiec tak mi napisali w książece ich ze mam instalacje BRC :

1. Zbiornik GRODKÓW tor. 600/220/45

2. Elektrozawór gazu River

3. Wielozawór BRC Europa

4. Obudodowa wielozaworu GRODKÓW tor.

5. Reduktor/parownik Tecno 100kW

6. Wlew paliwa BRC

7. System wtrysku lub kontroli LAMBDA Blitz

 

Jeśli tak to faktycznie będę musiał szukać innych gazwoników :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zawsze pomaga wymiana świec i przewodów. Objawy szarpania występowały podczas przyspieszania z niskich obrotów. Na wysokich zawsze było dobrze. Aby nie szarpało musiałemalbo delikatnie dodawać gazu albo wcisnąć sprzęgło i jechać na połsprzęgle. Jak wspomniałem w moim autku wiem co jest przyczyną, sprawdź jeszcze kopułkę i palec no i może spróbuj wymienić świece na Euqemy czy jak im tam. U mnie mechanicy rozkładali ręce, aż w końcu sam doszedłem o co chodzi.

 

[ Dodano: 2007-12-18, 20:27 ]

I nie szukaj winy w gazie. Szukaj w układzie wysokiego napięcia. Gdzieś musisz mieć przebicie co powoduje albo zbyt słabą iskrę albo jej chwilowy brak. Innego powodu szarpania nie może być. Nie masz iskry nie masz wybuchu, nie ma co przez chwilę pchać samochodu do przodu, to tak na chłopski rozum.

 

[ Dodano: 2007-12-18, 20:28 ]

I nie szukaj winy w gazie, tylko w układzie wysokiego napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. A co ze ssaniem. Jest automatyczne. Rano jak odpalisz powinno się włączyć.

A gaśnie Ci tylko jak jedziesz czy na postoju także? Odpala Ci bez problemów czy musisz kręcić. Ostatnio przewija się temat czujnika powietrza, jak jest padnięty to komputer dostaje zły sygnał, bodajrze podaje temperaturę ciepłego silnik czyli w okolicach 90st. Może to o to chodzi. Jeśli nie załącza się ssanie automatycznie to możliwe, że masz padnięty ten czujnik. Bo chyba on powinien odpowiadać za włączenie/wyłączenie ssania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na samym poczatku że samochód mi gaśnie jak jest zimny w momecie jak wciskam sprzegło np przed krzyżówka

Jak jest zimny to odpala za 1 razem nie potrzebuje kręcić no i normalnie chodzi na postoju nie gaśnie.

 

[ Dodano: 2007-12-19, 21:21 ]

OK a gdzie jest ten czujnik powietrza i ile kosztuje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie wiem co to jest. Może jest ktoś mądrzejszy ode mnie na tym forum i podpowie. Sam to bym dalej szukał i grzebał w samochodzie. A może skoro na postoju chodzi a gaśne tylko na luzie, to dostaje za dużo powietrza? Próbowałeś odwrócić wlot odwrotnie do kierunku jazdy? Kiedyś robiłem taki eksperyment. Wlot powietrza wypuściłem tam gdzie normalnie jest halogen. Wtedy miałem właśnie takie objawy. Pchało się za dużo powietrza do samochodu i gasł podczas jazdy. Ciekawe czy na odwrót też tak może być. Tzn. jakie są objawy zapchanego filtru powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!