Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

centralka + odcięcie raz działa raz nie....


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wiem że temat wałkowany od dawna ale nikt nie napisał konkretnie co pomogło...

<><><><><><><><><><>><><><><>

Posiadam renault megane scenic I phI 97r silnik 1.6 (k7m) wersja rt z centralnym zamkiem i blokadą zapłonu kluczyk jest na podczerwień (posiadam zapasowy).

problem polega na tym, że jak się mu chce to zadziała centralka i odblokuje zapłon.. po prostu raz jak by dział kluczyk a raz nie.. dodam iż nie odłączałem akumulatora wcześniej itp, poprawiałem luty na płytce z odbiornikiem IR, teraz odłączyłem akumulator bo po tym jak się to zaczęło odłączyłem go na chwilę i zadziałał (myślałem że go wyleczyłem ale niestety nie).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Kluczyki mają nowe baterie i dioda działa... zakładam iż prawidłowo bo czasami jednak da się uruchomić cenralkę... myślę ze nie jest to wina kluczyka bo zapasowy też nie działa a oba działaly prawidłowo..

<><><><><><><><><><>><><><><>

bezpieczniki są wszystkie ok

przyciskiem blokady na tunelu środkowym normalnie zamyka i otwiera zamki.

elektryka nie jest w żaden sposób modyfikowana (trzymam auto w fabrycznym stanie)

<><><><><><><><><><>><><><><>

kabla do komunikacji z PC nie posiadam...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

 

Skoro wiesz, że był wałkowany to dlaczego nie napisałeś w już istniejącym temacie??

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne auto w rodzinie od pół roku , problemy te same .

Gdy pierwszy raz zaniemówił na parkingu poza domem , tragedia , po telefonach do serwisu perspektywa sporych wydatków bez nadziei na stałe rozwiązanie problemu .

Po osobistym czyszczeniu wszelkich bezpieczników w aucie , łącznie z wymontowaniem modułu pod nimi , odpalił .

Tylko nie wiedziałem w gruncie rzeczy co pomogło , sporą kasę chłopakowi ocaliłem .

Jakiś czas był spokój ( lato,trasa na wczasach ponad tysiąc km .).

Bliżej jesieni zaczęło się powtarzać , co raz częściej .

Teraz byłem już cwańszy i sprawdzałem każdy bezpiecznik sprawdzając efekt inspekcji .

Trafiłem że po wyjęciu i włożeniu 5A bezp. nazwanego na wykazie jakimś słowem (nie mam teraz auta pod ręką), auto się usprawnia . Jednak awarie są coraz częstsze i coraz trudniejsze do usunięcia ( kilka krotne wyciąganie w/w bezpiecznika,czyszczenie czy psiukanie preparatem ).

Z tego powodu należało by spróbować rozwiązać problem generalnie , tylko jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76 bo skończyło by się to tak że nikt by nic nie wiedział co jest w końcu przyczyną a co rozwiązaniem.. wjechałem do garażu bo wymieniałem nagrzewnicę i przy okazji sprawdziłem dokładnie płytkę od ir zauważyłem że jeden styk nie był całkowicie przylutowany poprawiłem i działa przynajmniej mam taką nadzieję że to to było przyczyną (swoją drogą dziwne wcześniej poprawiłem luty i padło to może tym razem dłużej podziała)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!