Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[MeganeII phI] Zmieniarka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, do mojego fabrycznego radyjka TunerList wlaśnie dokupiłem sobie zmieniarke (niestety okazała się trochę niekompatybilna kolorystycznie :?: ) podłączyłem ją, wpisałem kod niby wszystko działa ale mam dwa małe problemy. Generalnie ona mi sie wysówa jak wyjezdzam z garazu z górki i nie wiem jak to powinno być !! A drugi to ze nie swiecą sie przycicki !! To zanczy swieca sie tylko takie lampki które wskazuja ze płyty są zaladowane do środka. Czy tak ma być ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zmieniarke w desce pod radiem, z montażem juz sobie poradziłem mniej więcej jest ok i się nie wysówa ale wiem że chyba mi czegoś brakuje żeby było tak jak powinno być fabrycznie.

Natomast jeśli chodzi o podswietlanie to jest mały problem. Już dowiedziałem się do czego jest to drugie gniazdo z tyłu zmieniarki to właśnie jest gniazdo do którego wpina się przewód który zapewnia podswietlanie klawiszy. On powinien chyba być w wiązce przewodów które idą do radia niestety u mnie nic takiego nie ma. Byłbym dzięczny gdyby ktoś kto ma taki sprzęt zrobił mi zdjęcie jak to ma wyglądać !!!! Byłbym bardzo wdzięczny za taką pomoc . PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie znalazłem w wiązce przewodów do radia zwinięty kabelek który powinien zasilać podświetlanie w zmieniarce ale niestety ktoś mu urwał wtyczke ale ten problem udało mi się pokonać Teraz podświetlanie działa ale niestety nie tak jak powinno. Zauważyłem że przy przewodach od radio ktoś coś kiedyś majstrował gdyż kilka z nich jest lutowane przy samej kostce i nieudolnie zaizolowane, pewnie poprzedni właściciel coś zepsuł i sam majstrował. Wracając do podwświetlania to ono zapala się po włączneiu radia a nie po włączeniu świateł jak powinno. Oczywiście po dokładnym przyglądnięciu zauwązyłem że kabelek który idzie do zmieniraki ten do którego dorobiłem styk jest poprostu przylutowany do jakieś innego przewodziku w wiązce ale nie tego co trzeba. On powinien być przy tym na którym pojawia się napiecie do podświetlania radia po włączeniu świateł. Niestety nie wiem który to jest.

Jeśli nikt nie ma schematu lub ewentualnie zdjęcia poprawnej instalacji to chyba będe musiał wziąc miernik i sprawdzac po kolei a to może trochę potrwać :?: PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podpinam sie pod temat bo szukajka nie pomogla.Do megiIIph1 pasuje tylko orginalna zmieniarka czy tez moze byc innej firmy?Orientujacych sie w temacie prosze o kontakt na gg,zeby forum nie zasmiecac.

 

A ja proszę o umieszczenie poprawnej odpowiedzi właśnie w tym temacie. Wówczas "szukajka" już będzie wiedziała przy następnym szukaniu. :?: - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie znalazłem w wiązce przewodów do radia zwinięty kabelek który powinien zasilać podświetlanie w zmieniarce ale niestety ktoś mu urwał wtyczke ale ten problem udało mi się pokonać Teraz podświetlanie działa ale niestety nie tak jak powinno. Zauważyłem że przy przewodach od radio ktoś coś kiedyś majstrował gdyż kilka z nich jest lutowane przy samej kostce i nieudolnie zaizolowane, pewnie poprzedni właściciel coś zepsuł i sam majstrował. Wracając do podwświetlania to ono zapala się po włączneiu radia a nie po włączeniu świateł jak powinno. Oczywiście po dokładnym przyglądnięciu zauwązyłem że kabelek który idzie do zmieniraki ten do którego dorobiłem styk jest poprostu przylutowany do jakieś innego przewodziku w wiązce ale nie tego co trzeba. On powinien być przy tym na którym pojawia się napiecie do podświetlania radia po włączeniu świateł. Niestety nie wiem który to jest.

Jeśli nikt nie ma schematu lub ewentualnie zdjęcia poprawnej instalacji to chyba będe musiał wziąc miernik i sprawdzac po kolei a to może trochę potrwać :?: PZDR

 

Troszkę ten post stary ale może nadal potrzebujesz pomocy, jeśli chodzi o kabel od podświetlania radia (czyli ten który załacza podświtlenie po właczeniu świateł) to jest przewód wpiety w ISO w częsci A w pin o numerze 6, podepnij pod niego ten od zmieniarki i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!