Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szarpie i falują obroty


ololysy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem scenica 2.0 114 KM. Założyłem instalację gazową BRC Just.Wolne obroty pracują nierówno i szarpie. Czuć że silnik nie pracuje równo. Wymieniłem 2 kpl świec, 2kpl kabli , 4 cewki zapłonowe i nic... gaziarze twierdzili że ma niskie ciśnienie na jednym cylindrze i to dlatego. Zrobiłem remont głowicy, rzeczywiście zawór ssący nie domykał. Po ramoncie rzadnych zmian. ręce opadają . Dajcie jakąś radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada jest tylko jedna. Powiedzieć gaziarzom, że albo doprowadzą instalacje do porządku albo niech sobie ja zdemontują i oddają kasę. Jesli na benzynie jest OK, to i niech na LPG zrobią tak samo. Wymieniłeś i naprawiłeś to co sugerowali, więc teraz niech oni popiszą sie swoimi zdolnościamii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo na szczęście u mnie dało sie założyć instalkę II generacji i wszystko jest oki - 10.000 km :( Z tym cylindrem gadali to samo - ciekawe że teraz wszystko działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś ma jakieś bardziej konstruktywne sugestie

 

Czyli uważasz, że instalacja jest załozona i ustawiona poprawnie, i gaziarzy nie ma co fatygować? Czy w silniku lub osprzęcie cokolwiek jeszcze niedomaga? Czy opisane nieprawidłowości występują też podczas jazdy na benzynie?

 

Prawda jest taka, że założyłeś dość przeciątną instalację. To tylko IIgen. więc i rewelacji nie ma co sie spodziewać. Mimo wszystko instalatorzy powinni to porządnie wyregulować. Jeśli usunąłeś wszystkie usterki to nie rozumiem, czemu chcesz wyręczać gości, którzy skasowali za swoją robotę konktetne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na benzynie wszystko w najlepszym porządku.Równiutko, obroty stoją na sztywno.Co do przeciętności instalacji to gaziarze twierdzili że po niej to już tylko sekwencja i że będzie chodzić bez zarzutu... nie chodziło mi o oszczędności na instalacji, tylko eksploatacji.Spotkałem się z opinią ze silniki 1.8 i 2.0 8v są podatne na wypalanie gniazd zaworowych, ale czy jest to możliwe w ciągu ok 2000 km od remontu głowicy!!!???Jade w przyszłym tygodniu na komputer, może coś znajdą w silniku.Sam nie wiem... szkoda bo polubiłem to auto.Tym bardziej mnie to wpienia bo nie jest to moje pierwsze auto z gazem i nawet MB 190 nie miałem takich problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem, w silniku nic nie znajdziesz. Zawory wypalają sie od ubogiej mieszanki. Mało prawdopodobne aby stało sie to w 2000km.

Pisząc o przeciętności, miałem na myśli właśnie to, że jest to tylko IIgen.

Czy ten silnik to jednopunkt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda do takiego silnika pchać IIgen. Piszesz, że nie chodziło Ci o oszczędnośc przy instalacji. Co zatem zdecydowało o wyborze tej instalacji? Założyliby Staga za kilka stów więcej i problemu by nie było.

Ja juz w wielopunkcie przeszedłem długą drogę od instalacji podciśnieniowych I i IIgen do IVgen. Dopiero właśnie IVgen. wyleczyła silnik z dziwnych zachowań na gazie. W silniku nie zmieniło się kompletnie nic. Wymieniłem tylko instalację i wszystko jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli posiadałbym wiedzę fachwą nie jechałbym do zakładu który to robi, tylko zrobił sam,a tak... będe teraz płacił za to że fachowiec wcisną mi ciemnotę

 

[ Dodano: 2008-02-07, 22:44 ]

Jednak powiedzeni że jeżeli coś ma być zrobione dobrze, zrób to sam , to święta racja. Opinie o firmie czakram były dobre dlatego zdecydowałem się na nich. A na zdjęcie tej instalacji i założenia innej chyba się nie porwę- za duże straty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam jednak, ze nie powinieneś im odpuszczać. Skoro naprawiłeś wszystko co sugerowali, to teraz wina lezy ewidentmie po ich stronie. Czemu niby straty masz ponosić Ty?

To oni są fachowcami i to oni ocenili, ze taka instalacja będzie się sprawowała dobrze. Osobiście zarządałbym doprowadzenia tego do ładu, zdemontowania i zwrotu kasy lub wymiany na IVgen. za stosowna dopłatą (oczywiście nie za dodatkową robociznę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega w 2,0 8v na instalce II generacji zrobil chyba z 300k km i nic mu się nie działo. Później zaczynały sie problemy z falowaniem obrotów, gaśnięciem silnika i kiepskim zapalaniem ale podejrzewam, że już silnik kończył swój żywot bo od początku dostawał po zaworach. Więc ten silnik na tej instalacji powinien spokojnie chodzić. Ostatnio nawet II generacji wstawiali chłopaki to Passata B4 2,0 16V 150KM i działa bez zarzutu. Zero problemów. Nie zawsze trzeba wstawiać sekwencji. Jednym słowem Twoi gaziarze coś spieprzyli. Niestety jesteś z Jasła więc do Radomia trochę za daleko. Niestety jest jedno rozwiązanie. Albo to zrobią albo niech wymontowują instalkę i oddają kasę. Przemyśl co dla Ciebie będzie bardziej opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo akurat tam zakładali mi jak i do tego Pasasata gaz i wiele wiele innych samochodów. Jeśli wiedzą, że gaz nie przyjmie się w danym silniku to go nie montują. Bardzo dobry serwis gazowy jest w Łęcznej pod Lublinem ale oni akurat specjalizują się w sekwencjach, np do audi 1,8T 180KM. Śmiga jak trzeba. Tylko czy warto jeździć tyle kilometrów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!