Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup wzmacniacza prośba o pomoc przy wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

Taśma dekarska + blachogum

 

a wata szklana jeszcze tansza!

 

Tylko teraz mi nie pisz, że jak chce jakości to mam wydać 333333333333333zł

 

niestety ale tak jest. Tym bardziej z 4 kanalowym wzmacniaczem. 2kanalowy moze jeszcze jakos przelkniesz ale nie oszukujmy sie, dobre jakosciowo 4kanalowki zaczynaja sie od 1000 w gore.

 

miarę tanio uzyskać większą moc zestawu audio

 

no to jakosc czy moc? jesli moc to atakuj w carpowery, to sa praktycznie spawarki ale jakos dzwieku z tego wychodzaca jest prawie zadna.

 

 

Abstrahujac, mylisz troche pojecia. Moc akurat ma tu malo do rzeczy. Poprzegladaj oferty roznych producentow i zobacz, ze topowe modele to wcale nie sa spawarki po 1000W na kanal. Niestety nie jest latwo uzyskac duza moc i dobra jakosc dzwieku. Tak na prawde potrafia to tylko cyfrowki ktorych ceny sa duze. Nie musisz sie obrazac i walic focha, bo to co robisz to wywalanie pieniedzy w bloto. Zakleisz drzwi tasma dekarska ktora odpadnie przy pierwszych mrozach, na dodatek wazy duzo duzo za duzo. Audio w samochodzie to nie jest 300 pln, tylko tak na prawde worek bez dna. Jesli chcesz tanio, to kup wzmacniasz marki "chinskiznajd", w drzwi napchaj jakiejs gabki albo waty, a kable kup w obi. Musisz pogodzic sie z faktem, ze albo tanio, albo dobrze i zadne obrazania i tupanie tego nie zmieni. Rozmowe o wzmacniaczu 4kanalowym ktory daje akceptowalna jakosc dzwieku mozemy zaczac przy mniej wiecej 1000 pln, dorzucajac do tego kable dorzucamy jakies 500 pln. I tu sie rodzi nastepny bol, bo sa chinche ktore kosztuja 200 pln i sa zestawy z kablami zasilajacymi, sygnalowymi, chinchami i roznymi koncowkami za 70pln. Kiedys kupilem takie cos w ramach testu, to izolacja na kablach zasilajacych sie stopila i tyle jej bylo, a prad jaki przez niego plynal byl o jakies 15% nizszy niz teoretyczny max jaki kabel moglby zniesc. Na takich rzeczach jak kable, bezpieczniki nie mozna oszczedzac i to powinien byc Twoj priorytet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to co mówisz to wszystko prawda. Zgadzam się z tym naprawdę. Ale uważasz, że jeżeli kupiłbym wzmacniacz powiedzmy blaupnunkta za ok 300zł i podłączył do głośników to bym pogorszył jakoś dźwięku a wszystko grało by gorzej? Czy subwoofer grał by lepiej na radiu czy na wzmacniaczu (nawet takim tanim za 300zł?) Czy poprostu różnica nie jest warta wydanych pieniędzy straconego czasu?

 

Drugie pytanie: jaki polecacie wzmacniacz do około 300zł? I konkretnie marka model bez kombinacji, założe jakiś wzmacniacz najwyżej będę żałował ale będę wiedział jaki efekt to daje i na przyszłość się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 300 to cokolwiek co ma 4 kanaly. Moze byc blaupunkt, moze byc carpower zalezy co tam znajdziesz. Jesli chodzi o blaupunkty to darowalbym sobie nowe serie gta i poszukal czegos uzywanego. Jak bedzie gral sub nie wiem, bo nie wiem co tam chcesz podlaczyc, jesli chcesz na to polozyc jakas 17" yakuze to nawet to nie ruszy i nie ma po co tego ruszac. Jesli cos co jako tako zgra sie moca to bedzie wiecej dudnienia, chyba ze sluchasz jakiegos hiphopu albo innego rapu to wtedy ma to raczej male znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no myślę o skrzynce basowej Magnata lub Blaupunkta za około 200zł lub ewentualnie oleje skrzynkę basową i w drzwi dam basowe głośniki tu się jeszcze zastanawiam.

 

Skoro seria GTA jest do bani a lubię blaupunkta to na razie moim faworytem jest:

BLAUPUNKT VELOCITY VA 475

7607792219_LO.jpg

http://www.blaupunkt.com/pl/7607792219_main.asp miał ktoś z nim kontakt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no myślę o skrzynce basowej Magnata lub Blaupunkta za około 200z

 

dorzuc 100pln a oddam Ci mojego hertza es300 w skrzynce ktory na pewno zagra lepiej.

 

miał ktoś z nim kontakt?

 

na papierze wyglada calkiem dobrze, ale nie slyszalem to nie chce wydawac opinii. Poza tym nigdy nie bylem fanem blaupunkta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!