Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wibracje od silnika


marcinati

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie.Miesiac temu przygladałem się waszej rozmowie ponieważ miałem ten sam problem w megance mojej zony również wchodziła w duze wibracje i buczenie przy obrotach 2500 niezaleznie od predkosci nawet na biegu jałowym.Przez przypadek odkryłem może to wydac wam sie głupie ale dokreciłem wszystkie śróby mocujace skrzynie biegów z silnikiem.Każda poszła o około 1-2 obroty.Buczenie znikło.Wcześniej rózwniez odwiedziłem wielu mechaników(Nie wymienników-Bo szczeże mówiac mechaników w naszym kraju pozostało niewielu) Wszyscy rozkładali ręce.W moim przypadku ta pierdoła nie dawała mi spać rok czasu a teraz jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzięki kolego za trop ale cewki ,świece ,oraz poduszki silnika są ok ,a silnik jak drżał tak drży ,niema mocy inie idzie ujechać :-( Pozdrawiam i proszę o inny trop w celu rozwiązania problemu '

 

[ Dodano: 2009-04-08, 22:57 ]

Wie ktoś gdzie jest filtr paliwa w scenicu 1.4?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

SCENIC 98; 1.6e; 140.000 tys. Co do puków stkuków w silniku to mam prośbę o podpowiedz co może być ich przyczyną kiedy stoje na luzie. Jest to takie stukanie, że pierw myślałem że to maska sie niedomyka. Dziś jednak po raz drugi do tego stukania (które często kończyło sie po przejechaniu około hmm 5km) dołączyły się straszne wibracje, az myślałem że silnik wyskoczy mi spod maski :shock: . Musiałem ze stachu wyłączyć silnik i po włączeniu pojawiło sie to jeszcze raz i potem juz było cały dzien okej. Dodam, że jakiś czas temu podczas jazdy około 100 km/h silnik na ułamek sekundy jakby przerywał ... tak jak byscie na chwile zdjeli nogę z pedału gazu. Przychodzi Wam coś do głowy <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mineło już troche czasu i niestety problemu nie udało mi się usunac, ale mam juz wymienione wszystkie poduszki pod silnikiem (sasic), caly wydech, nowe kompletne sprzęgło (valeo ), więc stawiam ze to panewki wyjechane lub wytarty wałek lub krzywki zreszta moze byc wiele przyczyn, przy okazji udało mi sie sporo poczytac o silnikach K7M 702 i niestety nie sa to trwałe silniki, wiec juz nie dokładam do tego silnika i wymieniam na inny taki sam bo SWAP na 2.0 8v (trwalszy motor) to za duzo zabawy, trzeba tylko upatrzec pewny silnik, kupic i wymienic <ok> taniej niz remont starego to pewne. Ale jeszcze zainteresowała mnie jedna wypowiedz odnosnie srob w skrzyni. sprawdze to u siebie :mrgreen: I przypominam ze moj problem to buczenie w zakresie obrotów od 2500 do 3200 w chwili obecnej. Pozdrawiam Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze super cicho nie jest ale, jest w granicach akceptowalnych. Poprostu w tamtym przedziale obrotów robi sie taki rezonans uciazliwy. Wyraznie czuc go na drazku zmiany biegów, pedałach i kierownicy. Napewno powyzej tych obrotów tego nie ma jadac 120 km/h naprawde fajnie sie jedzie oczywiscie na 5 biuegu <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

zbyt miękka poduszka = przy zmianie obciążenia silnik będzie żył swoim życiem i latał we wszystkie strony bo poduszka nie będzie w stanie wytłumić jego ruchu

 

pomyśl nad sasiciem jeśli jeszcze możesz - ze wszystkich jakie miałem to te były najlepsze (poza oryginałami z ASO)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie Sasic to ja mam, i to na nich ten silnik tak strasznie drga. Bylem w zakladzie gdzi specjalizują się w marce Reanult od 19 lat i własne powiedzial mi ze taki poduszki marki HUTCHINSON powinny byc wkladane do Renault. Zresztą podobno Sasic pcha w opakowania co sie tylko da, no i o to są efeky :shock: :shock: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!