hulajnoga10 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam, jestem posiadaczem Megane II z 2004 roku. Użytkuję go już rok. Przez cały okres czasu nie mogłem sie przyzwyczaic do zmiany biegów :( Zdarza mi się nieraz ze mi szarpnie albo tak zagazuje...przeważnie przy zmianie z jedynki na dwójkę. Jestem początkującym kierowcą ale nie wydaje Wam się, że megi ma bardzo czułą skrzynie biegów? Po jakim czasie się przyzwyczailiście do skrzyni? Trochę głupi temat ale chciałem sprawdzic czy Wy tez tak macie. Pozdrowienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giddings Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Mam tak samo,aczkolwiek moja l.stopa posiada tylko 75% sprawnosci po wypadku. Zawsze winilem stope, byc moze niesłusznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronius Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 kwestia wprawy (wyczucia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulajnoga10 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 *bronius jezdzilem meganką jedynką i tam skrzynia inaczej pracuje, a ty jak widze masz tą starszą wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronius Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 meganka to nie jest moje jedyne wozidło, jeżdżę regularnie 3-4 samochodami (zdarza się że i jednego dnia) i z wyczuciem aut nie mam problemu, auta są różnych marek w różnym stanie po prostu kwestia wprawy, (ew. stanu poduszek silnika, skrzyni lub/i stanu sprzęgła - ale to raczej musiałoby być w agonalnym stanie by takie efekty dawało)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...