Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

konkretne pytanie warto?


kajte_k

Rekomendowane odpowiedzi

witam

nie miałem styczności z megii II dlatego prosze o wasze opinie na temat tego konkretnego samochodzika, oczywiście przed zakupem autko pojedzie do zaprzyjażnionej stacji dignostycznej i zostanie sprawdzone milimetr po milimetrze oferta na samochodzik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochodzik jako Megane II jest bardzo fajny, szczególnie silnik 1,9 DCI daje dużo frajdy z jazdy – naprawdę ma nie złe odejście)))) żadne tam TDI nie podskoczy na trasie)))) ale przechodząc do meritum. Po obejrzeniu wnikliwym zdjęć na pierwszy rzut oka zauważalne są następujące nieprawidłowości:

 

1) źle dopasowane element przodu – szczeliny między maską a błotnikami duże przerwy, poza tym jak patrzysz od przodu to maska fatalnie przylega do zderzaka – teraz powiem dlaczego? Ponieważ zderzak w górnej swojej części mocowany jest na zatrzaskach co powoduje jego dociśnięcie i współgranie z linią maski – tutaj zatrzasków nie ma więc na sto procent to buło coś tam robione.

 

2) Kolejna dziwna rzecz to – przyjrzyj się uważnie zdjęciu tylniej opony i przedniej od strony kierowcy – zauważysz, że jest inna na przednim kole i dość mocno zjechana. Według mnie miał rozbity przód, opony nie szukał takiej jaka był tylko kupił byle co i założył bo to bryka na handel.

 

3) Patrząc na przebieg to powiedzmy w sam raz. Jedna rzecz nie daje mi spokoju – z tego co zawyłem to M II mają zrobioną kierownice i gałkę zmiany biegów z nie najlepszej jakości materiałów. Widziałem już kilkanaście MII no i przy takim przebiegu to ta kierownica nie wygląda najlepiej, a jak patrzę na zdjęcie w tej MII to wygląda jak nowa – w cuda nie wierzę. Druga sprawa, to ja bym poprosił o dokładne sprawdzenie poduszek – nie tylko komputerem bo jego to najłatwiej oszukać zwykłym opornikiem. Poza tym patrząc na bok konsoli pasażera to struktura deski rozdzielczej, być może to jakość zdjęcia wprawia mnie w wątpliwości – ale według mnie to coś z tą deską jest nie tak wg. mnie sklejona, poszpachlowana i pomalowana tylko czekać kiedy pęknie takie są moje wrażenia po obejrzeniu tych wszystkich zdjęć.

 

ZALECAM wielką ostrożność i proponuję, wejść na stronę ebay francuskiego lub mobile.de gdzie znajduję się wiele ogłoszeń z MII i zobaczyć za ile można kupić taką MII w tamtych krajach. Otóż powiem szczerze ten rok z takim silnikiem i przebiegiem to od 6500 do 10000 tys. Euro stoją – więc wątpię aby ten gość charytatywnie sprowadzał ten samochód.

 

Zmierzam do tego aby uświadomić tobie, że bryki dobre na zachodzie kosztują więcej na rynku wtórnym niż w Polsce. Konkluzja jest taka, że przywozi się albo bite albo dużym przebiegiem – wtedy kupujesz za 1000 zł tapicerkę i wygląda jak nowa. Zobacz na mobile.de jak megane roczne mają po ponad 200 tys. km. a potem te same w Polsce już tylko 50 tys. km.

Ostateczna decyzja należy do Ciebie – pamiętaj jedno dobry egzemplarz zawsze kosztuje. Uwierz mi na słowo, ja wychodzę z założenia lepiej 2 – 3 tys. drożej ale potem nie robie nić przy samochodzie. Nikt w Francji, Niemczech itp. krajach z których importowane są przez Polaków auta dobrego tanio nie sprzeda – a jak sprzeda to jeden na sto. A nie jak każdy w Polsce uważa, że na zachodzie to bryki stoją za grosze – bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!