Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężkie odpalanie


tuchaibei

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

posiadam Renault megane scenic I z 1998 r. A problem z nim jest następujący: nie chce odpalić w normalny sposób, nie ważne czy sinik jest zimny czy rozgrzany. Jedyny sposób, żeby go odpalić, to pompowanie paliwa tą gumową gruszką i dopiero wtedy odpala. Co prawda na zimnym silniku i tak trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem, ale na rozgrzanym wystarczy raz napompować i pali za pierwszym obrotem. Czy to jest jakiś problem z pompą wtryskową, czy coś innego?

 

Pompa wtryskowa jest Lukasa DPC H100680

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hey,

Problem rozwiązany. Pompa padła. Wymieniona na zregenerowaną i śmiga jak szalony. Nie ważne jak zimno, pali od ręki.

Od razu ode mnie mała rada, bo przez to odwiedziłem 2 mechaników. Do silnika z normalnym dieslem można śmiało zamontować pompę wtryskową od DT. Mnie niestety uświadomił dopiero 2 mechanik bo pierwszy twierdził że się nie da. Jak widać g... się znał.

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Pozostając w temacie pompy wtryskowej chciałbym poruszyć mój problem. U mnie sytuacja wygląda nieco inaczej. Mam megankę z 98r z wolnossącym dieslem 1.9. Przy rozgrzanym silniku problemu nie ma z rozruchem. Cała "zabawa" zaczyna się po dłuższym postoju a trwa w najlepsze z nadejściem mrozu, jak to ma miejsce w obecnym okresie. Długi i ciężki rozruch a ponadto nierówna praca silnika w pierwszych chwilach od uruchomienia, mocne kopcenie z wydechu i zapach niespalonego oleju napędowego. Dodatkowo coś się stało z automatycznym ssaniem sterowanym linką podciśnieniowo z elektrozaworu. Obroty na zimnym silniku nawet nie osiągają 500 obr/min. Książkowo powinno być 950 obr/min tzw obroty podwyższonego biegu jałowego. W przyszłym tygodniu udam się do mechanika na diagnozę. Najbardziej prawdopodobne to regeneracja pompy wtryskowej, gdyż regeneracja wtryskiwaczy, wymiana świec żarowych i wężyków przelewowych nie dało efektów. Z tego miejsca chciałbym się poradzić jeśli ktoś posiada jakąś orientacyjną wiedzę na temat kosztów demontażu pompy, regeneracji, ustawienia i montażu. Pompa wtryskowa Bosch EP/VE rozdzielaczowa sterowana mechanicznie. Z góry dzięki za info:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety stwierdzenie kosztów może być dopiero po jej rozebraniu.

Może to być duperela i zapłacisz 200 zł, a może się okazać, że straty są większe i 500 zł będzie mało.

Zdalnie nie da się tego określić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!