Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

plakon

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    SCENIC II
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. P_r_z_e_m_o słuchaj, to ja ten opis zrobiłem i napisałem wyraźnie na czym ma polegać "naprawa" - ma przestać stukać i tyle. Chętnie poprosimy o Twoją metodę na wyjęcie tej nieszczęsnej klapki z jej napędem i mechaniczną naprawę. Niestety - żeby ją naprawić trzeba rwać całą deskę rozdzielczą. Ja nie zaryzykuję w garażowych warunkach. Z drugiej strony obiegu wewnętrznego praktycznie nie używam. Dla mnie zastosowane rozwiązanie jest OK. Jeżeli tobie nie pasuje, po prostu nie korzystaj. Niefortunnie użyłem słowa "naprawa" i się czepiasz... powinienem napisać wyłączenie klapki na stałe i byłoby w porządku.
  2. @waldek42 nic nie sprawdzaj, ja zanim to rozkopałem to sobie sprawdziłem. Instrukcja serwisowa: część 62B, strona 9 ;) jednak plus za czujność.
  3. Jako, że wszyscy użytkownicy Megane znają problem pukającej klapki recyrkulacji postanowiłem zabrać się w końcu za jej naprawę i podzielić się metodami z szanownymi użytkownikami forum. Naprawa to de facto będzie jej odłączenie. Żadnych działań mechanicznych (zaoszczędzamy około 500 PLN za naprawę w ASO). Czas naprawy – do 30 minut na gotowo. Narzędzia: - torx T20, - mały płaski śrubokręt, - 4 gwoździe fi 3*80, lub elektroda fi 3 bez otuliny pocięta na 4 kawałki - piwo, albo i dwa jako nagroda po wykonanej pracy. Poniżej zdjęcia obrazujące kolejne etapy naprawy:
  4. U mnie ta zębatka nie jest wytarta, wyłamana ani nic. Próbowałem ją przestawiać, ale to niestety nic nie daje. Nie chcę jej też połamać.
  5. Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum witam wszystkich szanownych użytkowników. Mój problem jest jak w temacie - po prostu nie działa wysuwanie płyt w fabrycznym radiu. Po przeczytaniu iluś forów znalazłem jedynie informację, że jest to częsta przypadłość modeli fabrycznych. Po wyjęciu i rozebraniu radia nic pokrzywionego, czy też wytartego w radiu nie znalazłem. Czy ktoś z Was spotkał się z tym problemem i jak go można usunąć? Dodam, że trącając lekko białą zębatkę od mechanizmu 2 - 3 razy płytę odda, a potem znów lipa. Proszę o sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!