Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

danish1

Użytkownik
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour szary eclipse
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    120000

Ostatnie wizyty

947 wyświetleń profilu
  1. Odgrzeje kotleta Miałem podobne problemy a rozwiązane było banalne. W miarę zcierania się klocków hamulowych obniżał się poziom płynu hamulcowego i poprostu zapowietrzyłem sprzęgło. Pomogło dolanie płynu i odpowietrzanie. Problem rozwiązany
  2. olos47 witam, Ja wymieniałem u siebie obie linki sam. Taj jak napisałeś regulacja jest za podłokietnikiem, myślę że nie będziesz miał większych problemów z wymianą.
  3. Też mam taki problem, twardy pedał serwo niby pracuje bo jak się podpompuje hamulcem i przytrzyma pedał podczas odpalania auta to pedał opada, ale wrażenie w czasie jazdy jest takie jak by nie wszystko było ok.
  4. Ok a czy po włączeniu klimatyzacji rusza wentylator chłodnicy, gdy pokrętło siły nawiewu ustawieone jest w pozycji 1 lub 2?
  5. Dokładnie jak kolega cinas_ napisał, a ja zapomniałem dodać.
  6. Panowie, Do aktywacji tempomatu/ogranicznika prędkości nie jest potrzebny pedał przyspieszenia. Pedały przyspieszenia różnią się tym że jeżeli tempomat/ogranicznik jest fabryczny to w momencie działania ogranicznika prędkości jeśli chcielibyśmy przekroczyć ta prędkość będzie wyczuwalny opór na pedale. po przełamaniu oporu samochód zaczyna przyspieszać. jeśli jest dokładany tempomat to po prostu tego opór nie będzie wyczuwalny. Aby wszystko zadziałało musicie wszystkie elementy mieć podłączone czyli kierownica przycisk (licznik jak ktoś chce mieć kontrolki ale nie jest wymagany do prawidłowego działania)
  7. witam, postaram się zrobić zdjęcia i pokazać jak to u mnie wygląda.
  8. Panowie, Proszę sprawdźcie najpierw czy macie wiązki przewodów (może nie trzeba będzie przeciągać). Z tego, co ja sprawdzałem u siebie to wiązka jest... z prawej strony samochodu w bagażniku nad kołem. Kostkę pod kierownicą(niebieską) też mam, ale ona służy do wyłączenia czujników z przodu, włączenie i wyłączenie czujników z tyłu odbywa się przez menu w liczniku. Sprawdzałem ceny to za czujniki ok 80 zł szt. na allegro, sterownik(komputerek 150 zł allegro) oryginał w ASO 450-500 zł. Pozostaje kwestia aktywowanie clipem. Będę chciał zamontować to jak jest w oryginale jak z znajdę trochę czasu. Aaa do oryginalnych tylnych czujników prawdopodobnie będą potrzebne oryginalne tylne otwory z zatrzaskami w zderzaku, pytanie czy zderzak się da rozłożyć i wystarczy kupić czarny dolny element zderzaka czy cały zderzak.
  9. Jeśli masz clipa znajomego z clipem to bez problemu można aktywować funkcję tempomatu. Wystarczy zmienić w odpowiednim module funkcję tempomat/ogranicznik prędkości z "bez" na "z" i zapisac zmiany. U mnie wystarczyło właśne to zrobić i wszystko działało. Co do informacji podłączania clipa do sterownika wtrysku to myslę ze może zapisać się data zmiany ustawień, ale mogę się mylić więć jeśli tak jest to proszę mnie poprawić.
  10. Cześć. Odnośnie licznika to jeśli jest z obwódką to prawdopodobnie może to zadziałać, tym bardziej ze w zwykłym liczniku też tą funkcję można wąłczyć tylko z tym że nie działa kontrolka tempomatu ogranicznika. Potencjometr pedału sprzęgła nie wiem do czego służy ale myślę ze chodzi o potencjometr pedału przyspieszenia, bo z tego co pamiętam na sprzęgle powinny być dwa czujniki. Pamiętaj jeszcze że musisz mnieć poinstalowane wszystkie elementy tempomatu bo inaczej funkcja nie będzie dziaąłć. Czyli jak bedziesz miał pezełącznik na konsoli srodkowej, aktywowany tempomat w sterowniku wtrysku a nie bedziesz miał zamontowanej kierownicy to człośc nie zadziała. Odnośnie Clipa to skontaktuj się z kolegą Woytusem On udziel Ci wszystkich mozliwych odpowiedzi.
  11. Witam, Nie wiem jakiej są firmy, kupiłem je w ASO kosztowały 180 zł komplet na dwie strony.
  12. Wiesz co wyglądały całkiem nieźle. różnica była tylko w sztywności i to też nie była duża ale wygląda na to że jednak robiło to różnice.
  13. Witam, Ja napiszę tak, Prywatnie mam MIII kombi od trzech lat, a firmowo śmigam MII z analogowymi zegarami i powiem że w MIII zegary są bardziej czytelne niż w MII (jak dla mnie) Poza tym jeśli chodzi o jasnośc licznika to w ciągu dnia mam ustawieone oświetlenie na maxa a w nocy na mimimum (jak automat sam przełączy światła to nic nie musze regulowac). W MII pomimo analogowego licznika i obrotomierza to mocno świeci licznik kilometrów i tam muszę sam zmienia natężenia oświetlenia, mały wyświetlacz ale daję ładnie po oczach. Tak czy inaczej mi cyfrowy licznik bardzo się podoba, a napewno nie przeszkadza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!