Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bordowy

Nowy użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II by Kołek
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    170
  1. Po podłączeniu kabli do innego auta kierownica aut dalej nie odpalało:) Wyciągnąłem z pod maski brązową kostkę przedmuchałem i wsadziłem z powrotem. Start -> kierownica się odblokowała i auto zagadało - komunikat znikł Wszystko wruciło wróciło do normy:) Dzięki wszystkim za pomoc. Temat można zamknąć.
  2. Mam Hand Free i z tego co kojażę kojarzę to lampka miga jak auto jest zamknięte a jak wchodzisz do auta to już nie miga - a jak jest HF to zapala się komputer pokładowy. Jeśli to ma znaczenie to kierownica jest zablokowana.
  3. Jest jeszcze jedna istotna rzecz mianowicie po otwarciu auta oczywiście zapala się komputer i jakby wszystko było OK ale mruga lampa między zegarami od immobilajzera. Od razu rzuciło mi się w oczy bo jak wszystko było OK to ta lampka po wejściu do auta nie mruga a teraz tak.
  4. Akumulator był całkowicie rozładowany. Podładowałem i po podłączeniu auto ożyło nieodpala wyświetla się komunikat lenkradsperre defekt czyli błąd kolumny kierownicy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską ale wszystkie są dobre. Auto wogule w ogóle nie kręci. Mogę coś zrobić jeszcze bo inaczej czeka mnie laweta :(
  5. Nigdy tak nie robiłem, jeśli była sytuacja aby podładować akumulator zawsze robiłem to tak jak dzisiaj chciałem i wszystko było OK myślę, że to nie tędy droga. Zastanawia mnie paląca się lampka między zegarami jakby akumulator padł to on też by się nie świeciła. Wygląda to na jakieś zwarcie? Regulamin pkt.5.13 – cytowanie Aston76
  6. Witam, po wstawieniu auta do garażu po 3 dniach auto "umarło" Nie da się otworzyć a światełko od immobilajzera świeci cały czas (to pomiędzy zegarami). Auto otworzyłem z kluczyka i nic się nie da dalej zrobić. Pierwsza myśl może akumulator więc podłączyłem prostownik i po włączeniu auto zaczeło szaleć tzn. światła zaczeły mrugać drzwi zamykać to szybko odłączyłem. Odłączyłem na chwilę akumulator i ponownie podpiąłem prostownik znów dyskoteka:( Nie wiem Panowie co robić proszę o pomoc. Silnik 1.9 dci
  7. Da się to jakoś sprawdzić czy od diesla czy benzyny jesli sprzedawca nie wie?
  8. Dzięki ciki za szybką pomoc. O co chodzi z tym ustawianiem? To nie wystarczy, że podłącze? Mam jeszcze pytanie do Ciebie skoro się orientujesz w tym temacie. Jest tam przy tym module taka niebieska wtyczka ta przy rogu - posiada ona takie zabezpieczenie na zatrzask do naciągnięcia na nią. Niestety urwałem to zabezpieczenie ale wtyczkę mam dobrą. Czy będę mógł tą wtyczkę wsadzić normalnie bez tego zabezpieczania czy muszę kupić moduł ze sprawną wtyczką i podmienić?
  9. Witam, przy grzebaniu przy bezpiecznikach uszkodziłem jedną wtyczkę w module UPC. Muszę teraz go wymienić w całości i szukam w używkach ale nie wiem jaki mogę powienienem kupić. Czy mam się sugerować jakimiś numerami na tym module ? (zdjęcie w załączniku) Czy jak kupię od scenica II to będzie OK? Proszę o pomoc w tym temacie bo sprawa pilna auto stoi unieruchomione:(
  10. Witam, mam problem z jedną lampą ksenonową. Po włączeniu świateł normalnie zapala się tylko 1 prawa lewa nic. Ja się stuknie w reflektor ksenon zaczyna się palić i jest ok. Tak jest za każdym razem. Czy jest to spowodowane jakimś "nie łączeniem" elektryki czy ksenon do wymiany?
  11. Witam, Ostatnio pojawił się problem. Podczas jazdy powyżej 120km/h powiedzmy ok 3000 obrotów dociskając gaz do "dechy" silnik się wyłączył i zapaliła się kontrolka SERVICE oraz komunikat EINSPRITZUNG DEFEKT. Wiem, że to coś z wtryskami ale moze ktoś wie coś więcej bo boję się mechaników jak ognia bo jak się nie ma znajomego to Ci mogą wmówić wszystko:) Sytuacja nie zdarza się za każdym razem ale już kilka razy miałem taką sytuację tylko i wyłącznie przy dociskaniu gazu do "dechy" przy wysokich prędkościach.
  12. Miałem problem ze zwijaczem i wymieniłem całego pająka. Po wymianie wszystko ok tylko komputer między zegarami wskazywał tylko przebieg i nie mogłem zmienić jego funkcji wyświetlania. Przełożyłem stary pająk i działało. Przełożyłem nowy i nie działa. Pająk da się rozłączyć na 2 części czyli osobno płytka elektroniczna(spód) i (góra) czyli sam zwijacz. Połączyłem starą płytkę elektroniczną i nowy zwijacz i złożyłem 1 pająka i po zamontowaniu wciąż nie działa:( Dodatkowo wyświetlacz komputera nie gaśnie po zamknięciu i zgaszeniu auta. Świeci się bez żadnych informacji. Zaóważyłęm jeszcze, że podczas włączania tylnej wycieraczki słychać dzwięk podobny do kierunkowskazu. Oczywiście wszystko inne działa światła itp. Proszę pomóżcie :lol:
  13. Owszem nie nawiercane tylko nacinane, myślałem o czymś innym pisałem co innego.
  14. Witam, muszę na wiosnę zmienić tarcze i ma pytanie odnośnie montażu tarcz z Grand Scenica czy będą pasować? Znalazłem fajne na alledrogo za 400zł 2 sztuki przód marki ATE są to tarcze nawiercane ale chciałbym uzyskać jakieś opinie na temat tych tarcz czy to nie jakiś szmelc.
  15. Z tego co widziałem nie ma tam żadnych kabelków przy manetce, manetka jest dobra bo działała przy starym pająku. Dodano: 14 gru 2011 - 19:50 Powiedzcie mi czy można przełożyć tą płytkę do której dochodzi gość na tym filmiku? bo może jest uszkodzona lub ścieszki są po przerywane a w starym pająku mi wszystko grało więc może wyjsciem jest przełożenie tego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!