Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Leon1982

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    118000
  1. Czy mógłby ktoś podać jakiś namiar na PL język do Carminata z kolorowym wyświetlaczem. Wersja softu 5.30. Z góry dzięki.
  2. Ja miałem odpięty bo próbowałem zrobic reset kompa i ładowałem przy okazji aku wiec klema "-" była zdjęta. Pozdrówki,
  3. Witam, Jak w temacie tzn. dwa dni męczyłem się z moją Megi. Kręciła jak szalona ale "na sucho" tzn. za nic nie chciała odpalić. Dodam tylko że dzień wcześniej jeździła normalnie. Imo migał normalnie więc odrzuciłem. Przeczytałem forum, zasięgnąłem porady mechanika i jako winowajcę wybrałem czujnik położenia wału korbowego. Zamówiłem wymieniłem i...... Klops. Jak nie paliła tak nie paliła. Nie pomógł reset kompa i pół miliona innych rzeczy. Ręce opadły. Wykręcam świecę, brak iskry na wszystkich. Więc cewki raczej odrzuciłem bo to chyba rzadki przypadek żeby zdechły obydwie. Co najdziwniejsze świece były suchutkie, więc wyglądały jakby spalały. Zostawiłem to w cholerę i miałem ochotę pchnąć Megi w przepaść. Zabrałem się do dalszej lektury forum i jako przyczynę takiego zachowania ktoś wskazał padnięty ECU. Masakra. Rano kompletnie zrezygnowany poszedłem jeszcze wyjąc kompa. Odpiąłem i niespodzianka styki niby na pierwszy rzut oka OK ale jak sie bliżej przyjrzeć pokryte były takim białym nalotem wyglądało to tak jakby celowo były czymś zabezpieczone ale wziąłem śrubokręcik i zdrapałem cały nalot. Nastąpiła chwila prawdy zapiąłem ECU zapłon (ciśnienie skoczyło mi do 200/200) i paaaaalllliiii. Okazało się, że na stykach od ECU było tyle śniedzi, że gdyby była w cenie złota zostałbym milionerem. Tak więc zostałem bogatszy o kolejne doświadczenie i zbędny czujnik położenia wału (chętnie odsprzedam, oczywiście ten nowy, podam link do allegro w dziale sprzedam). Po przeczyszczeniu tych styków samochód dostał jakby nowe życie wcześniej zdarzało się czasami szarpanie na zimnym silniku i rozłączało radio na chwilkę ale dopiero teraz powiązałem to z tym badziewiem. Mam nadzieje, że mój trochę przydługi opis ;-) komuś sie przyda i nie spędzi 2 dni na grzebaniu w samochodzie w takich przypadkach proponuję zacząć od tych styków. Pozdrowionka,
  4. Na przeszkodzie do demontażu podszybia stoją moje wycieraczki. W 11- letnim samochodzie nie do zdjęcia. Po drugie odgiałęm na maxa całą osłonę podszybia tak, że wszysto widać ani jednego kabelka oprócz zasilających od nawiewu. Wszysko zabudowane jak schron przeciwatomowy. (cenzura) mieli pomysł nie powiem, mnie można było tej klapki zrobic na lince, albo dać metalowych zębatek. Total Badziew sie to powinno nazywać. Moja desperacja sięga zenitu. Znalazłem bezpieczni od tego złomu ale niestety jest spięty z nawiewami więc jego wyjęcie odpada. Nie wiem już jak to odpiąć straciłem 2 dni i zero pomysłów. [Czy Twój zasób słownictwa jest tak ubogi by musieć rzucać mięsem? - bronius]
  5. Z tego co wiem to większośc ma problem przy zamykaniu klapki bo ona poprostu opada, tak było u mnie do tej pory. Mniejsza o to. Czy ktos wie gdzie odciąć zasilanie tego silniczka w wersji z klimą? P.S. Doraźnie problem rozwiązany a zrobiłem to tak: 1. Wypinamy klapkę od bezpieczników (w kabinie oczywiście) 2. Odkręcamy 2 śrubki mocujące regulatory oświetlenia tablicy i świateł. 3. Jeżeli włożymy rękę w dziure nad bezpiecznikami a pod przewodem od nadmuchu, który leci od strony kierowcy da się wyczuć tą kochaną klapkę. 4. Pod klapkę podłożyłem kawałek gąbki (wczesniej złożyłem ją tak, żeby była gruba i w miarę twarda). Okazało się, że jeżeli klapka znajduje się w wyższym położniu (jest nie całkiem domknięta) przestaje strzelać i wyłącza silniczek. Jak na długo to pomoże nie wiem ale choćby 5 min. bez tego strzelania to pociecha dla mych uszu Nie zmienia to faktu, że nadal poszukuje zasilania tego silniczka. Jak ktoś ma troche pojęcia o elektryce albo wie jak pozbawic to ustrojstwo zasilania będę dozgonnie wdzięczny za wszelką pomoc.
  6. Witam, Przejrzałem całe forum, przeczytałem wszystkie tematy odnoście tej kochanej klapki jednak u mnie problem jest nieco inny. Silniczek od klapki strzela (przeskakuje) kiedy wlot powietrza jest otwarty tzn. zasysa z zewnątrz. Wdawany przy tym trzask jest nie do wytrzymania. Moje pytanie: czy przy wersji z klimą można gdzieś odciąć zasilanie tego badziewia? Nie chcę rozbierać tego wszystkiego i rozszczelniać klimy. Widziałem opis jak znaleźć zasilanie silniczka w wersji bez klimy ale niestety u mnie po zdjęciu osłony filtra PP nie ma zasilania tego silniczka. Jest jakaś kostka z kablami ale to nie od tego (wypiąłem i strzelało dalej). Jest jakiś sposób na odcięcia zasilania bez rozbierania połowy samochodu? Jeżeli ktoś ma pomysł to pleeeze help bo już szału dostaję od tego stukania. Dodam tylko, że mnie interesuje mnie regeneracja tego badziewia tylko jego odłączenia raz na zawsze. Pozdrawiam,
  7. No to wygląda , że coś się popsiusło bo mnie po przekręceniu zapłonu wyskakuje licznik kilometrów. Moje autko jest z `97 silnik K7M, znalazłem w jakiejś książce rysunek czujnik pokazany jest w tylnej ścianie silnika tylko, że jak podniosę maskę to nic tam nie widać, może z kanału coś się zobaczy, ktoś orientuje się jakie są koszty naprawy tego ustrojstwa opłaca się, czy może gra nie warta świeczki?
  8. Witam, Pojawił się taki problem: po przekręceniu stacyjki nie wyświetla mi poziomu oleju. Wcześniej wszystko było ok. Ostatnio podlewarowałem samochód od strony kierowcy i po opuszczeniu więcej już poziomu oleju na wyświetlaczu nie zobaczyłem. Trwa to 4 dni. Co mogło się stać gdzie jest czujnik, który odpowiada za wyświetlanie stanu oleju? Czy mogło go zalać? Dodam tylko, że po podniesieniu samochodu poziom spadł do minimum więc chyba raczej zalac go nie powinno. Ktoś ma jakis pomysł? Z góry dzieki za odpowiedź, Pozdrawiam [ Dodano: 2007-09-21, 17:34 ] Co jest ludzie nikt nie wie co z tym czujnikiem? Może ktoś przynajmniej wie, gdzie sie to ustrojstwo znajduje? Pomóżcie Pleeese. Pozdro,
  9. Witam, Wiem, że temat świec był już poruszany ale mam nietypowy problem z doborem świec. Niedawno stałem się posiadaczem Meganki, wyminiłem rozrząd, filtry, płyny itp. Zostały mi jeszcze świeczki. Nie wiem jadnak jaki model do mojego autka. Megane classic, marzec '97, silnik: 1,6 , 66 KW, K7M 702, podałęm te wszytskie parametry w sklepie a gośc mi mówi że z NGK ma 3 rodzaje świec. Różnią się ciepłotą i przerwą. Któe mam wybrać. Na silniku mam jakąś nalepkę, że przerwa powinna być 9 a w katalogu przynajmniej po dacie produkcji wychodzi, że 8 . Sprawdzałem na stronie NGK i rzeczywiście ich katalog tak pokazuje. Dodam jeszcze tylko, że zamontowałem gaz. Ktoś wie jakie świece powinny być ok do tego zestawu? Z góry dzieki, Pozdrawiam, P.S. Oczywiście świece nie muszą być NGK ale na takich jedziłem w poprzednim aucie Nubira z gazem i były całkeim OK. Pytałem o Eyquem ale w mojej mieścinie nawet nikt o nich nie słyszał :) . Co począć? [kolego a użyłeś opcji szukaj? był temat w którym wpisywaliśmy jakich świec używamy w naszych autkach, z tego względu twój zamykam] -Robak
  10. Leon1982

    Numery nadwozia

    Spotkałem się z czymś takim na giełdzie samochodowej. Widziałem Meganke z butlą w kole i też zasłaniała numery a gość miał taki papier od gazownika z jakimiś pieczęciami urzędowymi (dokładnie nie pamiętam) że butla zakrywa numery nadwozia i chyba to przez wydział komunikacji było potwierdzone.
  11. Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników Renault Megane. Od tygodnia jestem posiadaczem Megi 1.6 90 KM, wersja classic. Jak zrobię fotki to wrzucę niestety aktualnie nie dysponuję cyfrówką. Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!