Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Misiekkk

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II Grandtour
  • Silnik
    1,5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    138
  1. no to co jest kolo akumulatora, tak się chyba nazywa - sterownik. Renault wysyłało mi go do naprawy w 2011 i zapłaciłem za to 2 tysie.. Więc skoro mówisz że się nie regeneruje to znaczy ze zrobili mnie w ASO w ch.. znaczy w jajo? i skoro wyskakują błędy mimo, że mechanicznie jest dobrze to znaczy, że sterownik nadaje się do wymiany?
  2. dzisiaj odebrałem auto bo wczoraj kazałem sprawdzić faktycznie wszystkie węże. Mechanik powiedział ze wszystko pod względem mechanicznym jest w porządku a szwankuje główny sterownik silnika mnożąc i mnożąc błędy. Co mam teraz z tym fantem zrobić? Sterownik był regenerowany w ASO renault w 2011 roku.
  3. mam 82 KM, filtr powietrza wraz z olejem i z filtrem oleju wymieniony. wszystko wymieniłem w serwisie specjalizującym się w dieslach. autko byo podpinane pod komputer (nie wiem czy to był klip) i wszystko jest dobrze. Oni sami nie wiedzą dlaczego tak jest ;/
  4. Witajcie. Na forum juz miałem posty dotyczące wtrysków,egr i innych paści. Otóż : wymieniłem egr na nowy, turbina po regeneracji, wymienione wtryskiwacze (razem 4tys.. ). Auto teraz jeździ dobrze tzn. nie trzęsie, odpala na dotyk oraz nie gaśnie w trakcie jazdy. Jedynymi mankamentami są brak mocy oraz koszmarne spalanie. Już przeszukałem forum co do braku mocy - pompa wtryskowa ma ciśnienie na każdych obrotach, dolot jest szczelny, a sama turbina nowa. Oprócz w/w powodów innych nie znalazłem. Co może być przyczyną mułowatości auta? na 4 i 5 biegu praktycznie nie ma mocy ;/ a co do spalania to wtryski są nowe i oryginalne więc nie mam pojęcie dlaczego wiecej pali (było 5,2 a urosło do 6,7 ) Licze na waszą widze i porady :D
  5. a co poleciacie zamiast Mixolu? wymieniłem wtryski i chciałbym o nie zadbać no i oczywiście również o pompę.
  6. w 3 było około 40 a w tej ostatniej około 15
  7. witam, miałem próbę przelewową wtryskiwaczy. 3 fiolki były po równo a w 4 było malutko, prawie na samym dnie. mechanik twierdzi ze ten jeden jest zły natomiast szef warsztatu twierdzi ze pozostałe 3.. no więc która wersja jest dobra? bo jak 3 to raczej kiepsko.. szczególnie ze wsadziłem już 2 tys w to auto w tym miesiącu..
  8. Witam, mam taki oto problem. Samochód przy przyśpieszaniu szarpie i gaśnie. Meganka stała przez 4 tyg w lecie bez jazdy. Po tym okresie zaczęły się te problemy. przy wciśnięciu pedału gazu około 2,3 tys obrotów następuje szarpnięcie i samochód gaśnie. w warsztacie zdiagnozowali niby EGR całkowicie uszkodzony. wymieniałem go na nowy za 700 zeta. Po jakis 2ch dniach wszystko powróciło. na dodatek wyświetliło mi się INJECTION FAULT i zapaliła się kontrolka oleju. Bardzo Was proszę o pomoc w ustaleniu co megi dolega. Wtryski były sprawdzane jakiś rok temu i jeden był wymieniony na nowy. Poza tym przy wymianie EGR zdaignozowali że czujnik doładowania A coś nie działa i pokazuje około 120 stopni. Powiedzieli jednak by się tym nie przejmować. Proszę o pomoc.
  9. mierzył i ponoć było w granicach normy. możliwe ze cos moze byc z wtyczką do samej żarówki?
  10. żarówki w mojej megance padają po 3-4 miesiącach. Jaka może być tego przyczyna? skrzynka bezpieczników pod maską jest ok bo elektryk sprawdzał. Może to być wina lamp? myślicie ze warto założyć zestawik a-la-xenony?
  11. Witajcie, Mam uzasadnione podejrzenie że renault zamontowało mi starą blokadę mimo że zapłaciłem za nową. Wiecie może gdzie i jak sprawdzić na module blokady datę produkcji? Co powinno pisać na module?
  12. Witam, zastanawiam się nad założeniem manetki do sterowania radia. Zakładał już któś z Was taką manetkę? Trudne to jest do zrobienia? Jakieś kable będę musiał przeciągać czy już będą? Z góry dzięki za wszelkie inf i pomoc
  13. Kobiór specjalizuje się w dieslach i to nie ma znaczenia jaki układ wtryskowy. A to że nazywa się Bosh to już inne sprawa kolego. Są świetni i na śląsku cieszą się b. dobrą sławą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!