Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

spider785

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2
  • Silnik
    1.5dci
  • Przebieg (tys.km)
    130000
  1. Witam. Wie ktoś w którym miejscu znajduje się czujnik położenia wału korbowego w silniku 1.5dci 101hp? Bo nie mogę go nigdzie dostrzec.
  2. Tak auto kręci ale nie odpala, tak jakby miał słabą dawkę paliwa. Czytałem już o tym sporo i nie wiem czego to może być w końcu wina a nie chcę wyrzucać pieniędzy w błoto ;/
  3. Witam mam taki problem z moim Renault Megane 2 1.5dci 101hp. Auto przy zimnym silniku odpala bez problemu, lecz po nagrzaniu jak się go chce odpalić to zaczynają się problemy i często odpala dopiero za 2 lub nawet 3 razem. Jak już auto ochłonie to wszystko jest ok. Dodam, że po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd "regulator ciśnienia paliwa 1 - funkcjonowanie". Co może być tego przyczyną?
  4. Wyczyściłem dziś właśnie ten zawór EGR i po uruchomieniu auta jest tak jak było ;/ Czy możliwe że musi się on teraz rozchodzić?
  5. Witam. Mam problem w mojej megance 1.5DCI 101KM. Otóż ostatnio zaświeciła mi się kontrolka od układu oczyszczania spalin razem z serwisem i po podłączeniu pod komputer wykazało mi taki błąd - "Recyrkulacja spalin - nieprawidłowy przepływ spalin" ale problem po zgaszeniu i ochłonięciu auta zniknął lecz ostatnio znów mi się to zapaliło i teraz się non stop świeci. Orientuje się ktoś co może być tego przyczyną? Czy może być to zawór EGR? Dodam że auto chodzi normalnie, nie dymi i pali normalnie. Pozdrawiam.
  6. Doszedłem do wniosku, że to jest wina wtyczki za deską rozdzielczą. Ściągałem ten plastik co jest nad zegarami i poruszałem tą wtyczką i od tej pory nic się już nie dzieje.
  7. Witam otóż od pewnego czasu mam problem z komputerem pokładowym, który zanika i nie pokazuje żadnych danych, nawet po naciśnięciu manetki i włączeniu trybu testowego choć podświetlenie działa ale nic poza tym. Dzieje się tak ni z tąd ni z owąd. Przyjadę autem zgaszę i jest ok, później znów chcę gdzieś jechać i nie działa i dopiero po jakimś czasie się pojawia, dzieje się tak od czasu do czasu. Próbowałem odłączyć akumulator ale nic to nie daje, bezpieczniki wszystkie ok. Wiecie co może być tego przyczyną?
  8. ok zaraz wezmę się za to i sprawdzę czy rzeczywiście mógł to być anglik. [ Dodano: 2011-04-23, 11:06 ] Rozebrałem to i jakoś nie zauważyłem tam żadnej dziury zaspawanej jeśli powinna być dokładnie w tym miejscu co na zdjęciu. Istnieje może jeszcze jakaś inna możliwość żeby to sprawdzić? A w serwisie orientujecie się ile może kosztować sprawdzenie na jaki rynek było auto wydane? Chyba że rzeczywiście mogły być fotele przekładane z anglika bo innej możliwości zamontowania by wtedy nie było ponieważ mam poduszki boczne w fotelach.
  9. Kupiłem go od rąk pierwszego właściciela z Polski(żaden dealer) który jeździł rok tym autem po naszym kraju, a ten wcześniej go kupił w Hiszpanii bo mam nawet papiery. A czy jest możliwe że akurat ten kto kupił auto z salonu mógł sobie zażyczyć taką opcję?
  10. Witam wszystkich. Otóż posiadam to auto i zastanawiam się nad jednym. Fotel kierowcy ma tylko dwie funkcję a fotel pasażera ma cztery i tu się zastanawiam czemu fotel pasażera jest lepiej wyposażony od fotela kierowcy? Możliwe jest że była taka opcja auta? Czy może to był anglik? Tylko jak to sprawdzić. Jeśli napisałem w złym temacie to przepraszam ale jestem nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!