Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

LukPoznan

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Fluence
  • Silnik
    2,0
  • Przebieg (tys.km)
    84 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Widzę że temat jest trochę stary ale chyba nadal aktualny. Ostatnio też miałem dziwne stuki jakby z przedniego prawego koła. Umówiłem się w ASO na sprawdzenie autka. Po krótkiej przejażdżce z mechanikiem (oczywiście w czasie próbnej jazdy jak na złość prawie nie chciało nic stukać)koleś stwierdził że może się coś dziać ze stabilizatorem. Samochód zabrali na warsztat i po 10-15 minutach samochód wrócił na parkin salonu. Okazało się że przyczyną całego zamieszania jest łącznik drążka stabilizatora. Dokładniej mówiąc był luz na śrubie łączącej drążek z łącznikiem. Trochę to dziwne że w samochodzie, który ma przejechane 14 tys. km taka pierdoła, no ale nawet najlepszym może się zdarzyć. :)
  2. Witam, Może trochę późno, ale zawsze :) Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym salonem Renault, do mojego modelu można zakładać opony 205/65 r 15 ze stalowymi felgami, oczywiście rozmiar 15. Samochód bez problemów może jeździć na takich oponach, niczemu to nie przeszkadza i nie traci homologacji. Proponuje sprawdzić opłacalność zakupu nowych opon zimowych w rozmiarze r 17 i porównać ceny felg stalowych + nowych opon w rozmiarach r 16 i r 15. Oczywiście r 15 są najtańsze ale ile tańsze to zależy za ile kupimy felgi i opony ;) Proszę jeszcze pamiętać o dokupieniu śrub do felg stalowych, te z felg aluminiowych podobno się nie nadają. Pozdrawiam
  3. Witam, Jeśli masz możliwość to przejedź się Clio II po liftingu tam dopiero lata drążek od skrzyni. Wiem bo jeździłem 9 lat i tak było od nowości. W moim Fluensie nie zauważyłem żadnych stuków przy gwałtownym dodawaniu lub odejmowaniu gazy, jeśli chodzi o ruszanie się lewarka to tak musi być. Sprawdź to na innych biegach przy obrotach powyżej 4 tys w tedy powinno to być wyraźniejsze. Jeśli się mylę proszę poprawcie mnie
  4. Jak na razie samochód jest nie sprawny i serwis nie potrafi go naprawić, może trzeba porozmawiać o wymianie samochodu na nowy, inny egzemplarz. Wolny od wad fabrycznych. Trzeba by sprawdzić w gwarancji czy jest to możliwe, jeśli tak to na jakich warunkach. Jeśli nawet uda im się wreszcie wyeliminować usterkę to nie ma gwarancji że sytuacja się nie powtórzy za np. tysiąc km. Współczuję, od nastu lat moi starsi no i teraz ja jeździmy Renówkami i nigdy nie słyszałem o takim numerze :) Powodzenia, trzymam kciuki za szybkie i pomyślne zakończenie tej sprawy.
  5. Peugeot 206 1.4 99r. Clio II Ph2 1.4 16v Privilage 2002r
  6. Widzę że temat w końcu się rozkręcił :) Ja też napisze coś o sobie. Kończyłem WSH w Poznaniu Zarządzanie Małą i Średnią Firmą a od dwóch lat zajmuję się spedycją międzynarodową (FLT, LTL itd.) w dużej firmie zagranicznej . Ostatnio zajmuję się rozliczeniami samochodów liniowych, tabelki, cyferki itd.:)
  7. Filmik fajny, ale są ludzie którzy wykonali nie jeden manewr z tego filmiku i to nie specjalnie :)
  8. Witam, Ja w swoim Fluence zamontowałem z przodu oryginalne chlapacze koszt 120 zł wszystko pasuje i dobrze wygląda. Wedle mnie zamiast kombinować radze oryginały. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!