Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzysztofc

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault megane classic
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    175000
  1. Meganne classic 1,6 beznz. Od jakiegoś czasu żona ma kłopoty z Meganką. Rano trzeba dość długo kręcic rozrusznikiem aby auto odpaliło. Akumulator wymieniłem, rozrusznik kreci jak szalony. Dzisiaj rano osobiscie uruchamiałem auto i dobre kilkanascie sekund tzreeba było krecic żeby autko odpaliło Co może być przyczyną?
  2. W Megance mojej zony zaczął szwankowac odbiornik podczerwieni. Doczytałem że najprawdopodobnie winowajczynia jest płytka odbiornika: Czy wystarczy kupic taka nowa płytkę i przełozyc czy może jest w niej "zaszyty" immo i trzeba bedzie ja przeprogramować itp? Przerabiał ktoś temat?
  3. W megance żony(megane classic benzyna)zaczęły się problemy z kierunkowskazami. Czasami nie działa wcale lewy kierunek. Zauważyłem tez ze przy wciśniętym stopie pali się lekko żarówka od lewego tylne kierunku. Gdzie szukać problemu?
  4. Witajcie W Megance zony (megane classic, benzyna 1099r)zaczeły sie problemy z kluczykiem i centralnym zakiem. Jak wiadomo w okolicach lusterka wstecznego jestt "oko" od odbiornika kluczyków. Dotychcza wszystko działało ładnie drzwi dało się otworzyć pilotem z kluczyka z odległości kilku metrów. Od jakiegoś czasu zaczeły się problemy- aby otworzyc zamknąć drzwi pilotem(a tym samym rozbroic immo) trzeba kluczyk zbliżyć na odległość 20cm do czujnika. Zdalszej odległosci nie działa. Kluczyki dwa, objawy identyczne, baterie w jednym z kluczyków wymieniłem i dalej bez poprawy. Co może być przyczyna problemów?
  5. Problem usunełem. nie wiem jednak dalej co było przyczyną:) Odkreciłem świece- wszystkie cztery mialy czarne okopcone końcowki. Wyczyściłem szczotką drucianą i wkręciłem. Nastepnie zdejmowalem po kolei kable ze świec i z cewek. Wyglądało wszystko ok bo iskry wszedzie były. Przy okazji grzebania pod maska zobaczyłem czarną gumowa rurke prowadząca od czujnika umieszczonego w okolicach podszybia do okolic przepustnicy. Była pęknięta wiec ja wymieniłem. Po odpaleniu auta wszystko ok, ładnie równo chodzi, nic niepokojącego się nie dzieje. Co było przyczyną klopotów: rurka/wężyk czy może brudne świece?
  6. A jest jakaś możliwość sprawdzenia kabli, świec i cewek? Czy pozostaje tylko wymiana na nowe i nadzieja ze objawy ustapią Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  7. W Megance mojej żony dzieje się ostatnio coś niepokojącego- na biegu jałowym obroty faluja, raz wyżej raz spadaja tak ze auto gaśnie. To samo podczas jazdy przy wciśnięciu pedału przyspieszenie silnik czasami nie chce wejść na obroty. Silnik pracuje bardzo nierówno często gaśnie.
  8. Odłączylem. Czujnik przy drzwigni to jeden przewód zwierany do masy, czujnik przy zbiorniczku to dwa przewody które sie zwieraja/rozwierają. Testowalem na rozne sposoby i problem dalej wystepuje. Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  9. Próbowałem dzisiaj zdjąć bęben aby ocenić stan szczęk. Niestety po zdjeciu koła, odkręceniu śruby bęben nie chciał zejść. Pod śrubą jest taki spręzysty pierścień, jego nie zdjełem bo nie mam odpowiednich szczypiec. Mam pytanie czy bęben nie zszedł bo ma moze ranty czy może trzeba najpierw wyjąć ten pierścien i wtedy bęben zejdzie?
  10. Sprawdzałem i czujnik przy drzwigni i ten przy zbiorniczku. I nic Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  11. Ma problem w Megan Classic- kilka dni temu zapaliła się kontrolka hamulca recznego i nie gaśnie. Czujnik przy dzwigni sprawdzony- raczej ok zreszta przy zaciaganiu hamulca kontrolka pali sie jasniej przy zwolnieniu drzwigni przygasa. Poziom płynu sprawdzilem-jest ok. Klocki dzisiaj również wymieniłem. Założyłem klocki z czujnikiem zużycia. W starych kabelek byl urwany ale podlaczyłem nowe, zlutowalem kablek a kontrolka dalej czerwono świeci. Co może byc przyczyną? Czy szczeki z tyłu mają może czujnik zuzycia-raczej nie moim zdaniem ale może mają?
  12. Nabita była ok miesiąca temu i tak jak opisalem dzieje się od chwili nabicia. Jak bylo wczesniej to ie wiem bo kupilem auto z niedziałajacą klimą, na warsztacie usuneli drobne nieszczelności instalcji klimy i nabili. I jest tak jak pisze. Chłodzić chlodzi tylko problematyczne odpalanie. Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie Zapoznaj się z regulaminem bo dostaniesz bana P_r_z_e_m_o
  13. Klima niedawno nabita, dziala jak najpierw wlacze silnik potem klimę. Jednak gdy np jade z wyłączoną klimą i podczas jazdy ja wlacze to nie chłodzi. Muszę wyłączyc klime, wyłaczyc silnik, włączyć silnik, odpalić klime i po ok 10 sek klima zaczyna działać. Jak wyłacze silnik z wlączonym przyciskiem klimy to po uruchomieniu silnika klima nie będzie działać. Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  14. Witajcie. Mam taki problem z klimatyzacja w moim Megan Classic: Gdy włacze najpierw silnik a potem włącze przycisk od klimatyzacji to jest ok klima działa. Jednak gdy pozostawie właczony przycik od klimy lub najpierw włącze przycisk a później uruchomię silnik to klima nie chłodzi. Muszę wtedy wyłączyc przycisk klimy, wyłączyć auto, włączyć auto, włączyć klime i wtedy chłodzi. Mam nadzieję ze napisałem w miarę zrozumiale;) Prosze o pomoc co może być przyczyną takiego działania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!