Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gniew1971

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.dm-studio.pl

Samochód

  • Auto
    MEGANE II phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    202000
  1. No to przysieki niedaleko mnie, także warsztat by się znalazł. Teraz pytanie czy po założeniu gazu MEGANE będzie brała olej?
  2. Witam, Planuję do swojej Meganki 1.6 16v założyć instalację gazową. Pytanie brzmi jaką założyć? Czy samochód z LPG będzie brał olej?
  3. Nie wiem czy temat aktualny i problem rozwiązany ale jeździłem rok z błędem obwodu rozrządu, pomiar faz poza zakresem... Wymieniłem elektrozawór, zmienny faz, czujniki itd - błąd był dalej. postanowiłem przyjrzeć się komputerowi - zauważyłem że przytopione są dwa piny. Zamówiłem więc nowy komputer na allegro, dałem do przeprogramowania imobilaizer i problem naprawiony. Błędów brak.
  4. Przyobserwowałem temat, problem z wentylatorem jest cały czas bo nie miałem kiedy coś z tym zrobić ale zauważyłem że cos nie tak jest z klimatyzacją od tego jak zaczął się problem z wentylatorem. Dmucha, ale nie takie zimno jak powinno. jak samochód postał na słońcu to klima dmuchała ciepłym powietrzem... Dodam że rok temu cały układ klimatyzacji przeszedł poważny przegląd i wymieniona została także chłodnica od klimy.
  5. Podpinałem pod komputer - błędów brak. A nie dojdzie do wtyczki bez ściągania zderzaka?
  6. Czyli zacząć od tego aby jechać na komputer? Gdzie jest ten czujnik ciśnienia od układu klimatyzacji? Rano odpaliłem samochód to załączył się wentylator. Po przejechaniu 7 kilometrów (dojazd do pracy) zatrzymałem się i wentylator nie chodził. Temperatura była w normie.
  7. Szukam na forum, ale odnośnie 1.6 16V nic nie mogę znaleźć. Nie wiem co podziało się w mojej Megane II phI że cały czas chodzi wentylator? Klime mam manualną, niezależnie czy jest włączona czy nie wentylator cały czas pracuje. Proszę o pomoc.
  8. Wszystko sprawdzone oscyloskopem. Wszystko jest ok. Nie mam pojęcia co może być więcej. A może to kwestia oprogramowania komputera? Czytałem że w serwisie renault za darmo zmieniali w podobnych przypadkach i było dobrze. Ktoś coś więcej na ten temat?
  9. Miałem zupełnie podobnie kolego, jednak teraz za nim samochód odpalę włączam zapłon pompka paliwowa jakby pociągła paliwo(słychać ją) i dopiero odpalam silnik. Wtedy nic w kabinie nie czuć. Spróbuj z rana tym sposobem, jak to nie pomoże to trzeba szukać dalej. Rozumiem, że na ciepłym silniku jest wszystko ok?
  10. Objaw ewidentnie wskazuje na KZFR, to że jest na nim zrobione 40 tysięcy i padło to nic dziwnego. Słyszałem o przypadkach, że KZFR padał po 10 tysiącach kilometrów.
  11. Czujnik położenia wałka zmieniony - niestety błąd nadal występuje. Może padł KZFR? Dodam że jest oryginalny i zrobione na nim jest 202 tysiące. Czy KZFR powinien się ruszać? Bo mojego nie ruszę w żadną stronę...
  12. Chwilowy, ale co skasuje to za chwile się pojawia. Dodano: 17 mar 2016 - 13:56 Chyba że lepiej tego nie ruszać jak samochód chodzi normalnie?
  13. Witam, ostatnio w mojej Renault Megane II phI 2005 rok 1.6 16V siadła mi sonda lambda przed katalizatorem. oczywiście po zapaleniu kontrolek diagnostyka na komputerze, wymiana sondy i samochód pracuje normalnie. Jednak przy okazji podpięcia do komputera wyszyły takie błędy jak: błąd czujnik wałka rozrządu i błąd obwodu faz rozrządu. Gość od komputera powiedział, że do wymiany jest czujnik wałka i teraz moje pytanie - gdzie ten czujnik się znajduje? Jak on wygląda i ile kosztuje? Jeszcze raz dodam, że auto chodzi normalnie. Odpala, jeździ, nic nie stuka ani nie puka. proszę o pomoc.
  14. Witam.Miałem podobny przypadek że rano ciężko mi odpalał i to się złożyło na drugi dzień po wymianie rozrządu.Rozrząd wymieniałem sam powoli i dokładnie więc nie było mowy żebym pomylił nawet o pół zęba.Męczyłem się z tym 5 dni.U mnie najprawdopodobniej był zaśniedziały czujnik położenia walu.Nad czujnikiem jest termostat i właśnie on ciekł prosto na niego i zrobił się biały nalot na nim i wokół, i jakieś jeszcze paproch siadł między nim a kołem zamachowym na .Wyczyściłem to i jeszcze wszystkie wtyczki w koło i auto pali. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!