Grand Kangoo Ergo ramp®:
Nowa wersja została stworzona na podstawie Grand Kangoo, przedłużonego kombivanu marki Renault wprowadzonego na rynek we wrześniu. Przeznaczony głównie do użytku profesjonalnego, np. w charakterze taksówek, samochodów kursujących wahadłowo na lotnisko czy środków transportu zbiorowego, samochód ten umożliwia przewożenie do sześciu osób: pięciu pasażerów na siedzeniach i kanapach oraz jednego pasażera na wózku inwalidzkim.
Grand Kangoo TPMR, zwany Ergo ramp®:
Nowa wersja została wprowadzona na rynek we Francji 6 grudnia 2012, a następnie sprzedawany będzie w innych krajach europejskich. Samochód oferowany jest w jednej wersji, lecz możliwy jest wybór między licznymi opcjami w celu jak najlepszego dostosowania samochodu do potrzeb użytkownika.
Ta nowa zmiana jest szczególnie innowacyjna. Złożono wniosek patentowy na projekt rampy podjazdowej stosowanej w samochodzie. Jej obsługa jest bardzo łatwa, a jej rozłożenie nie wymaga wiele wysiłku. Złożona rampa pozwala także na zachowanie płaskiej podłogi, jak również całkowitej modułowości, którą szczyci się Grand Kangoo.
Dokker TPMR:
Samochód dostosowany jest do potrzeb osób o ograniczonej sprawności ruchowej, które poruszają się na wózku inwalidzkim. Istnieją trzy wersje zaadaptowanego samochodu, pozwalające na przewożenie do pięciu osób pełnosprawnych oraz jednej osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Oferowane są dwa lub trzy zakresy wyposażenia, zależnie od wersji oraz liczne opcje umożliwiające konfigurację samochodu zgodnie z wymaganiami użytkowników.
Dokker TPMR zostanie wprowadzony na rynek we Francji, w Europie oraz w Turcji i Maroku pod koniec marca 2013 r. Cennik zostanie udostępniony również w tym okresie.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.