Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kontrolka ABS caly czas sie swieci???


Rekomendowane odpowiedzi

no panowie w koncu wiem co siedzi w moim abs'ie, bylem dzis w warsztacie, okazalo sie ze jest walniety kontroler abs'u (to pudelko pod pompą z elektronika:)), moze ktos wie gdzie mozna dostac takie cudo, dane z tabliczki: ATE Controller 10.0945-0501.3 3X5701, a moze macie do sprzedania?:) moj kontakt w razie czego: [email protected] z gory dzikei;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich, jestem nowy na forum.

W mojej meganie od wczoraj zaczęły świecić się kontrolki od ABS-u, nie działa prędkościomierz ani licznik kilometrów, przy zegarach nie było nic grzebane, nic cofane bo mam ją od nowści. Pomóżcie może miał ktoś taką awarię. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję. :-) [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Sprawdź oporność czujników prędkości kół wypnij je i sprawdź miernikiem jego opór jeśli nie ma to czujnik do wymiany. I od razu sprawdź czy przewody są dobre. Przekręć kluczyki na zapłon i na wtyczkach które idą do czujników abs-u sprawdź napięcie powinno być około 2.3mV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

witam ... ja posiadam megane 1,4 98 i walcze z abs-em już jakiś czas na chwile obecna przy zapalaniu wszystko jest ok ale jak ruszę 3 m to zaświeca mi sie automatycznie kontrolka absu i ręcznego i już tak jest przez cała jazdę. czujniki przy kołach są dobre sprawdzałem na kompie, coś czytałem o tej pomarańczowej gumce :-? ale na chiny ludowe za kłeby jestem by ją znaleźć aż wstyd jak by ktoś miał jakieś sugestie z góry wielkie dzięki... pozdrawiam wszystkich [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W Megane 2 sa pierscienie magnetyczne na lozyskach z przodu i na tarczach z tylu (przekazuja info nt tego czy kolo wpada w poslizg). Mogly ulec uszkodzeniu. Da sie to sprawdzic CLIPem. Trzeba wykonac pelny obrot kola, a komputer policzy zeby magnetyczne. Jezeli pierscien bedzie uszkodzony - zebow bedzie mniej i ABS bedzie przechodzil w stan awaryjny, co bedzie objawialo sie kontrolka i brakiem dzialania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

...stary temat, ale dodam coś od siebie:

 

mi kontrolka zaświecała się podczas jazdy, po zatrzymaniu się i zgaszeniu silnika i odpaleniu ponownie wszystko było O.K.

Potem zaświecała się nawet na postoju podczas pracy silnika.

ABS-y nie działały, siwy dym przy ostrym hamowaniu...

 

Prąd 2,3V dochodził do wszystkich wtyczek, oporność czujników była 1,06k czyli O.K...

Oczyściłem zęby na półosiach i same czujniki ABS.

 

Następnie rozebrałem tylne hamulce - były mocno zasyfione i same czujniki oblepione kurzem.

Oczyściłem to.

Potem jeszcze tylko wyczyściłem masę układu ABS i samą wtyczkę przy sterowniku ABS.

Sterownik jest pod pompą hamulcową, przy lewym kole(jak stoimy przed maską) dostęp mamy od dołu auta...

 

Podczas odpalenia kontrolka świeciła się nadal - pierwsza próba(było na trawie) i ABS działa a kontrolka nadal świeci... kilkakrotne hamowanie i zgasła sobie.

 

Wszystko działa poprawnie - wystarczyło czyszczenie...

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam problem z ABS. Zapaliła mi lampka Abs wiec pojechałem na kompa do mechanika ale komp nic nie wyrył. Postanowiłem sam sprawdzic czujniki i kazdy ma po 1050,60. Ale na złączce pod siedzeniem kierowcy tylny prawy czujnik ma juz 900 ohm. Czyli traci na przewodzie. Ma to wpływ ?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie jesli moge to sie podepne.Od kilku dni mialem kiepskie heble i co jakis czas zapaly mi sie kontrolki od ABS'u i SERVICE.A wiec kupilem klocki i wymienilem bo zeczywiscie stare byly juz na maxa do d.....No ale po wymianie caly czas sa te komunikaty.Spapralem cos czy jak?Przez moment bylo nawet tak ze podczas proby wystarczylo dotknac pedalu i odrazu ABS sie zalaczal. :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!