Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyciek paliwa 1,9 dCi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Meganę mam od miesiąca i wczoraj pojawił się pierwszy problem. Zauważyłem wyciek paliwa w sporej ilości. Wyciek zlokalizowałem, sprawa jest raczej błaha, ale wolę się upewnić, bo jestem laikiem jeśli chodzi o silnik.

Ściągnąłem tę żółtą pokrywę, pod nią jest taka czarna, chyba odpowiedzialna za dostarczanie powietrza. Pod tą pokrywą jest jakiś taki układ rozprowadzania paliwa połączony plastikowymi albo gumowymi wężykami (dł ok 5cm) w takim oplocie. No i jeden z tych wężyków jest luźny i z niego cieknie. Nasunąłem go z powrotem na końcówkę, ale wszedł luźno. niby przestało paliwo wyciekać, ale wolałbym go wymienić. W związku z tym 2 pytania:

Czy zrobić to samemu i jak się nazywa ten wężyk, żeby wytłumaczyć gościowi w sklepie o co mi chodzi?

Czy nie doszło do jakiegoś zapowietrzenia czy jakiejś innej groźnej sytuacji w związku z tą nieszczelnością?

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.

 

Edit:

Już wiem o co chodzi, wężyk od przelewu poszedł. Dostałem już od kumpla i będę mordował po południu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesołych ,szczęsliwych Świąt ,Aniele!Ciesze się , że pomogło.Jak coś nie tak to pisz.Pozdrawiam

Aha,na przewody warto pozakładać karbowane peszle(przecięte rurki plastikowe) które możesz za grosiki kupic na autozłomowisku.Diesel ma duże drgania i przewody paliwowe łatwo sie przecierają a i kaptur ochronny się przykłada.Zdejmij go i dokładnie obejrzyj ułożenie wszystkich przewodów.Obok idą także ważne elektryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji