Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dywagacje o firmówkach


Hadson

Rekomendowane odpowiedzi

[rozmowa o autach firmowych rozpoczela sie w TYM temacie. DrNO]

 

Akurat firmowej bym nie wziął. Bo wiem jak jeżdżą w tych firmach. Mam znajomych w firmach farmaceutycznych... A to że ASO się podbiło. To w sumie dobrze że ktoś sprawdzał ale jakość ASO Renault ja oceniam kiepsko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. I to nie ma znaczenia czy dziadzio czy babcia, czy młoda dziewczyna. Czasami stara babcia będzie deptać nierozgrzanego diesla, lub gasić go od razu. Upalać sprzęgło co ruszenie. Ale z drugiej strony bez ryzyka nie ma zabawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc (nie mowie ze wszyscy) maja podejscie do auta sluzbowego: To nie moje to po co bede o nie dbac. 1.4 16V wystarcza w miescie a na trasie zreszta tez. Ale jak w meganke zapkujesz 4 osoby plus bagaz to licz sie ze bedzie duuuuuzo wiecej palic niz przykladowo 1.6 16V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w naszej firmie też są auta które mają podobne przebiegi i są super latają po całej Polsce i są naprawdę dobre. Myśle że 100tys w firmie jest lepsze niz w domu (kościół, przedszkole, sklep - niedogrzany, niedosmarowany). Po 3 latach są sprzedawane i kupowane następne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo u mnie w firmie to widze jak sa dosmarowane i dogrzane, bron boze kupowac pofirmowe auto, ja dziekuje....

gosc odpala przykladowo jumper-a hdi przy mrozie -15 i daje mu na starcie w p...e tak ze az mnie serce zabolao, nie zdziwilo mnie potem ze turbine wymieniali na wiosne:)))

 

chyba znacie to powiedzenie, ze nie ma kraweznika ktorego nie pokona auto firmowe:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w firmie coprawda jest jeden samochód, ale kierowca który nim jeździ to dba o niego bardziej niż o własną żonę. U mojego ojca jest kilka samochodów w firmie, jeżdżą nimi po całej Polsce (ludzie na poziomie) i nie ma mowy o jakimś niedbalstwie. Wniosek z tego taki, czy firma czy osoba prywatna nie ma znazcenia, wszystko zależy od ludzi. Więc jak samochód zadbany, to myśle ze warto. Jeżeli samochód ktoś traktował tak jak opisujecie to będzie widać nie ma siły. Chyba że go wypucują, ale jak ktoś się zna to i tak będzie widać że auta ktoś nie szanował>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak kupuje auto do siebie to wiem ile to kosztowalo mnie pracy. A sluzbowe to dostaje od firmy jako wygode za friko. Nikt nie mowi ze wszystkie auta sluzbowe sa w tragicznym stanie ale wiekszosc na pewno.

 

P.S

Nie wydaje wam sie ze pora to zakonczyc bo to jest offtopic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje wam sie ze pora to zakonczyc bo to jest offtopic

wlasnie mialem podobne mysli... dlatego tworze temat "dywagacje o firmowkach" :] i przenosze OTowe posty.

 

nie sadze zeby trzeba bylo konczyc :mrgreen: niech kazdy sobie ponazeka na stan techniczny tych aut i stan umyslowy ich kierowcow... kazdemy to dobrze zrobi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja mama kupile juz drugie auto z firmy. Zadnych problemow, pelna ksiazka serwisowa i na 100% robione to co napisane. Najpierw byla astra, kupiona chyba przy 140kkm sprzedana cos kolo 200. Teraz jest focus kupiony przy 185kkm, teraz ma 240 i nic powaznego ani z jednym ani z drugim autem sie nie dzialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za auto zgadniecie:

 

1) Ma o wiele lepsze przyspieszenie niż zwykle samochody.

2) Droga hamowania jest dwukrotnie krótsza

3) Możesz przejechać próg zwalniający z dwukrotnie wyższą prędkością niż zalecana

4) Nigdy nie musisz sprawdzać poziomu oleju, płynów, stanu ogumienia

5) Po zapaleniu sie lampki ciśnienia oleju, możesz jeszcze spokojnie przejechać 200-300km

6) W ogóle nie wymaga mycia i sprzątania wewnątrz

7) Zawieszenie umożliwia ci przewożenie dowolnie ciężkich ładunków

8) Wszelkie niepokojące dźwięki i stuki z silnika eliminujesz poprzez podkręcenie radia

9) Nie potrzebujesz żadnych alarmów, auto można zostawić wszędzie, nawet otwarte i z kluczykami w środku

10) Auto jest wodo- i piaskoodporne, można jeździć po plaży, jak i po strumieniach

 

 

No wiec co to za samochód ...?

..

..

..

..

..

 

..

..

..

..

..

Służbowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!