Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2,0 po przekręceni kluczyka - cisza ?


Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się problem,przed 2 godzinami,noc ,ciemno,cieplutki samochodzik stał przez godzinę i nie chce palić.Zaznaczę że rano normalnie odpala po mrożnej nocy.Nie ma żadnej reakcji po tym jak zgasną kontrolki i przekręcę kluczyk.Prądy są próbowałem zapalać na załączonych światłach-nawet nie osłabły,radio gra,samochód otwiera się z pilota,kontrolki nie wariują ładnie gasną.Zauważyłem,że gaśnie tylko wewnętrzny zegar z termometrem podczas próby zapalania.Nie słyszałem dźwięku cewki rozrusznika (w innych sam miałem takie przypadki)ale może tu słabo słychać-nie wiem-nie mam doświadczenia przy tej renówce,samochód używa kobieta.Zona mi podpowiada że z 10 dni temu też miała taką reakcję nic się nie działo, a po kilku próbach zapalił.

Proszę o podpowiedzi,bo o tym samochodziku moja wiedza jest cieniutka.Scenic 98r 2,0 8V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś podobnego. Po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki ładnie gasną, ale kiedy przekrecam kluczyk rozrusznik strasznie slabo sie kreci, a wskaznik paliwa i temperatury wariuje. Zauwazylem tez, ze wyzerowal sie przebieg tymczasowy i zegar.

Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, juz samochod dziala. Podlaczylem swoj akumulator pod samochod sasiada kablami i juz pali. Posiedzialem w nim z godzine, zeby sie podladowal i juz dobrze zapala. Teraz musze zainwestowac w prostownik i wlasnie kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz musze zainwestowac w prostownik i wlasnie kable.

a może warto kupić nowy aku, a jeśli aku masz dobry, to sprawdzić ładowanie alternatora, a może to tylko zaśniedziałe styki na klemach ?

Teraz Ci się podładował, ale za kilka godzin możesz mieć podobną sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak bedzie cieplej poczyszcze klemy i wszystko posprawdzam. Ale narazie w nowy aku nie inwestuje -> brak kasy, a nie chce dokladac bo w wrzesniu zmieniam samochod na inny (chyba).

Wiesz byl mroz -30 stopni wiec wszystko jest mozliwe i jezdze na dystansach 2km w jedna strone, wiec akumulator mocno dostaje w dupe. A tak to pali na styk - wczoraj bylo -19 stopni i zapalil bez problemu na styk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolalem wody destylowanej do cel, podlaczylem pod pozyczony prostownik. Jak naladuje sie to powiem co i jak. Ale po tym jak sasiad dal mi troche pradu do odpalenia, odpalalem samochod kilka razy i nie bylo zadnego problemu. Mam akumulator chyba z InterCarsa. Prostownik i tak jest w domu zawsze potrzebny, wiec trzeba go tez miec. Ale tak jak pisze - jezdze 2 km w jedna strone, samochod stoi 6 godzin i znowu, wiec aku dostaje w dupsko. A to pierwszy raz kiedy nie chcial odpalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą masą to prawdopodobnie trafione,co ciekawe na następny dzień odpalił za 3 razem i jeździ normalnie :mrgreen:.Na początku tygodnia jestem umówiony z mech ,na wymianę czujnika abs to przy okazji podczyścimy styki na rozruszniku.

Z tym czujnikiem to też ciekawe ,raz działał prędkościomierz i licznik raz nie.Postanowiłem tam zaglądnąć i niechcący wyłamałem czujnik podczas demontażu .Od tamtej pory licznik działa :) ,przestał działać abs-świeci się kontrolka ,a fizycznie sprawdzałem na lodzie też.

Po naprawach opiszę skutki,kolegom wielkie dzięki za podpowiedzi.

 

[ Dodano: 2009-01-22, 01:26 ]

Trochę to trwało,notoryczny brak czas.Silnik odpaliłem dopiero kładąc się pod autem i robiąc (niechcący :mrgreen: ),małe zwarcie na rozruszniku.Mechanik popracował,ale stwierdził że główną przyczyną były wieszające się szczotki.Koszt wyjęcia rozrusznika przeczyszczenia plus poprawa styków 50 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!