Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megan II 2003 1.5 dci 80KM


byry007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio mnie zaciekawiły Megan II 2003r z silnikiem 1.5 dci 80KM mam kilka ofert oto one :

http://lasvegas.otomoto.pl/renault-megane-...r-C7396142.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7187837

http://autotrader.interia.pl/details.asp?C...mp;ID=107249784

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7489644

jakie są plusy i minusy takiego auta o małym silniku prosił bym o wypowiedzi posiadaczy takich właśnie aut a i nie tylko takich :mrgreen: Na co zwracać uwagę przy kupnie takiego auta nigdy nie miałem aut z rodziny Renault ,kusi mnie ich cena w porównaniu do vw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak bedziesz kupował megane z silnikiem 1,5 dci to jedz do ASO na komputer niech wysprawdzaja Ci wszystko a w szczególności układ paliwowy, poniewaz czesto w nich padaja wtryski, pozatym autko jest fajne, mało pali i za niewielka cene młode i dobrze wyposazone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam oglądałem dzis to auto

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7489644

moje wrażenia był duże po jeździe autem z silnikiem 1.5 dci 80PS ale cena mi sie wydaje zbyt duza za auto które ma 135tys i bez książki serwisowej jak w tej cenie moge miech

http://moto.allegro.pl/item533020102_godne...wy.html#gallery co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O pierwszym zapomnij, realny przebieg to 180k - nie ma papierów to zawsze dziękujemy.

Druga propozycja ciekawsza, ale też zalecam ostrożność - czemu tylko zdjęcia z zewnątrz są miniaturowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy jest troche zbyt ubogi w wyposażeniu, drugi natomiast też według mnie nie warty uwagi bo gość wyraznie coś ukrywa, czemu zdjęcia auta z zewnątrz dał miniaturki?. No i przebieg 182 tys to troche sporo. Poszukaj czegoś ciekawszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecał jechac do ASO i podpiac go pod kompa (koszt ok 150zł) i sprawdzic w ich bazie historie tego samochodu tylko za to trzeba niestety zapłacic, w mojej okolicy chcieli 30zł. A jak był serwisowany w ASO to powiedza ile kilometrów miał zrobione w danym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety za tą cene nie spodziewałbym się czegoś dobrego. Duże przebiegi i już napewno podrobione zeby lepiej wyglądało. Wg. mnie za ta kase kupisz MII i bedziesz tylko narzekać jak mój kolega co 307 HDI kupił z 2003 roku za 20 tys. zł. Niestety za ceną idzie jakoś taka jest prawda i kazdy na tym forum powie to tobie. Jeśli chcesz naprawde dobrą maszyne MII z 1,5 dci to trzeba realnie ok. 26 - 27 tys. zł dać i wtedy powinieneś mieć bryke z dobrym wypasem i przebiegiem, który nie budzi wątpliwości. Dla mnie wszystkie z przedstwionych przez ciebie aut mają grupo ponad 200 tys. km.

Zastanów się i nie narzekaj potem, że MII to gówno. Ja swoją jeźdze od 3 lat kupiłem jak miała 20 tys. km. teraz ma już prawie 130 tys. km. w ciągłym uzytkowaniu - wymiana tylko filtry i oleje. No i raz czujnik ABS którego kabelek został przegryziony przez jakiegoś zwierzaka.

Powodzenia i zastanów się, czasem warto zaplacić więcej a nie naprawiać i w sumie wyjdzie więcej niz te 26 - 27 tys. zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą coś wiedzieć jeśli auto było serwisowane w ASO. Jeśli nie to nic sie nie dowiesz. Dla mnie to auto ma też sporawy przebieg, zobacz jak świeci się już kierownica i gałka zmiany biegów, jest dość zużyta jak na 101 tys. Ja mam 130 tys i wygląda o niebo lepiej. Ale jeśli ci zależy zabierz ją do ASO, moze powiedzą ci coś więcej jak obejrzą dokładnie samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byry007, z serwisem to dopiero sie umawiaj na kontrole jak będziesz prawie pewny autka.Stać Cię na kilka sprawdzeń,chyba nie.Takie rzeczy jak przebieg można sie dowiedziec po nr VIN,nie trzeba auta ciągać do ASO.

Najlepiej na pierwsze organoleptyczne rozeznanie zabrać ze soba jakiegoś zaprzyjażnionego mechanika,sprawdzić kilometry po vinie,stan autka,lakieru itd i dopiero póżniej do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze patrzec na silnik 1.5 dci tak jak ten http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7489644 bardzie prawdopodobne ze moze miec tyle na liczniku cena jest duza a ile jest to auto warte?? bo to auto mam do kupna 20 km od domu i mam niedaleko do serwisu renault

[kolego popraw linka bo nie działa] -Robak

 

[ Dodano: 2009-01-22, 21:15 ]

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7489644

 

[ Dodano: 2009-01-22, 21:21 ]

A wyposażenie ma troche lepsze niz opisał jak sie dowiedziec jaka to wersja ??

 

[ Dodano: 2009-01-22, 21:27 ]

to auto z silnikiem 1.5DCI to dzwoniłem i w okresie gwarancyjnym w roku 2006 auto miało 73,900 km a mam teraz 135tys km ale ksiązki serwisowej nie ma ,malowany był zderzak i błotnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!